ویدئو پروژکتور مدل T44 یکی از جمله دستگاه های پروژکتوری است که تجهیز به کلیۀ پورت ها می باشد. بدین ترتیب شما با در نظر گرفتن تمام جوانب کار، می توانید نسبت به موقعیت مکانی که قصد استفاده از پروژکتور را دارید، مناسب ترین مدل را با امکانات جدید خریداری نمائید. نسبت کنتراست تعریف شده برای این نوع ویدئو پروژکتور برابر با 1:8000 می باشد. پیش از خرید  ویدئو پروژکتور مدل T44 ، بررسی شدت روشنایی دستگاه و همچنین طول عمر لامپ آن ضرورت دارد. مجموعۀ نیزار کالا با بهره گیری از نیروی متخصص و مجرب توانسته اند موفق به ساخت ویدئو پروژکتور با مشخصات فنی متفاوت گردند. 

خرید آنلاین مینی ویدئو پروژکتور T44

بین ترتیب عموم افراد و مراکزی که قصد تجهیز نمودن یک اتاق به دستگاه پروژکتور را دارند، با در نظر گرفتن تمام جوانب کار می توانند نسبت به خرید ویدئو پروژکتور مدل T44 تصمیم بگیرند. شدت روشنایی این دستگاه حدود 5 هزار انسل لومنز می باشد که قابلیت پخش تصاویر 1920*1080 پیکسل را دارد. لازم به ذکر است که طول عمر لامپ این دستگاه ویدئو پروژکتور شامل 50 هزار ساعت می باشد. با قیمت مناسب، می توانید این نوع دستگاه پروژکتور را با قابلیت های جدید و پیشرفته تر خریداری نمائید.

نیاز به ذکر است که تعداد مخاطبان در یک اتاق، میزان مساحت و در نهایت سطح روشنایی محیط بر روی انتخاب و   خرید ویدئو پروژکتور مدل T48 و ویدئو پروژکتور مدل T44 تأثیرگذار می باشد. با این تفاسیر، شما به سهولت می توانید نسبت به خرید یک دستگاه پروژکتور تصیم گیری و انتخاب مناسبی داشته باشید. جهت بررسی بیشتر مشخصات فنی ویدئو پروژکتور T44، می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نمائید. این مجموعۀ معتبر به صورت کاملاً تخصصی توانسته اند موفق به تولید انواع ویدئو پروژکتور با امکانات متفاوت گردند که قیمت مقرون به صرفه برای خریدار داشته باشد.

    فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 344
نمایش همه
علاقه مندی ها ()