معرفی دستگاه خلال کن الکتروکار

یکی از ابزاری که با پیشرفت تکنولوژی روی کار آمده و در آشپزخانه های صنعتی و نیمه صنعتی کارها را آسانتر نموده است، دستگاه اسلایسر یا خلال کن می باشد. این دستگاه هم مصارف خانگی دارد و هم مصارف صنعتی که برای آماده سازی انواع مواد غذایی به صورت خرد شده مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه خلال کن الکتروکار یکی از بهترین تولیدات ایرانی می باشد که می‌تواند انواع میوه ها، سبزیجات، صیفیجات، سیب زمینی، پیاز، قارچ، گوجه فرنگی و غیره را اسلایس کند و به صورت تکه های یک شکل و یک اندازه آماده نماید.

برخی مدلهای دستگاه خلال کن الکتروکار  به صورت دستی کار می کنند که غالبا مصارف خانگی دارند و یا در مشاغلی با حجم کار پایین مانند ساندویچی های کوچک مورد استفاده قرار می گیرند.  

برخی دیگر از مدلهای دستگاه خلال کن الکتروکار به شکل اتوماتیک کار می کنند و با توان، قدرت و سرعت بیشتر، بازدهی بالایی دارند و بواسطه کار کردن با نیروی برق حجم زیادی از مواد را می توانند آماده نمایند. از این دستگاه ها که چند منظوره محسوب می شوند، بسته به مدل در مراکزی مانند رستوران ها، فست فودها، مراکز تهیه و توزیع غذا و هتل ها می توان استفاده کرد.

بدنه دستگاه خلال کن الکتروکار از آلومینیوم آنودایز شده ساخته می شود که از بهترین آلیاژها برای ساخت ماشین آلات مرتبط با صنایع غذایی می باشد. به همین دلیل بدنه از سطحی صاف و صیقلی برخوردار است که در مقابل رطوبت، خط و خش، زنگ زدن و پوسیدن مستحکم بوده و همچنین به آسانی می توان آنرا با آب شست. در نتیجه بدنه دستگاه هم بسیار بهداشتی است و هم اینکه دارای عمر طولانی می باشد.

همراه با دستگاه خلال کن الکتروکار۶ عدد تیغه از جنس استیل مرغوب قرار دارد که توانایی برش

مواد غذایی به شکلهای متنوع مانند ورقه ای، نگینی، رنده ای و غیره را در اندازه های باریک و درشت دارند.

چنانچه تمایل به خرید دستگاه ایرانی کاربردی، حرفه ای و باکیفیت دارید، فروشگاه کابان تجهیز مدلهای مختلف دستگاه خلال کن الکتروکار را با قیمت مناسب در اختیارتان قرار می دهد.

کاربرد دستگاه اسلایسر براکس و انواع آن

یکی از دستگاه های مدرن که در آشپزخانه های صنعتی موجب تسریع در روند کارها می گردد، دستگاه اسلایسر می باشد.

صنایع غذایی براکس از تولید کنندگان مطرح این دستگاه در ایران می باشد که تنوع خوبی در محصولات خود ایجاد کرده و دست خریداران داخلی را در انتخاب بازگذاشته است.

 دستگاه اسلایسر براکس برای برش انواع مواد خوراکی از قبیل میوه، صیفیجات و گوشت به شکل‌های مختلف ورقه ای، خلالی، نگینی و ...کاربرد دارد و علاوه بر آشپزخانه ها در کارگاه‌های تولیدی مواد غذایی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

با کمک دستگاه اسلایسر براکس معمولا می توان برشهای خلالی در مواد غذایی غده ای مانند سیب زمینی ، هویج و غیره  در اندازه های مختلف ایجاد کرد، از اینرو به آن دستگاه خلال کن نیز گفته می شود. خلال های حاصل از برش این دستگاه، همگی یک شکل و یک اندازه هستند که نه تنها زیبایی ظاهری به غذاها می دهند، بلکه کیفیت و سرعت کار را نیز چند برابر می کنند.

در ساخت بدنه دستگاه اسلایسر براکس از آلومینیوم آنودایز شده استفاده می گردد که فلزی بسیار مقاوم در برابر خط و خش است و براحتی در مقابل رطوبت و آب زنگ نمی زند و دچار فرسودگی یا پوسیدگی نمی شود. از طرف دیگر، این پوشش با جلوگیری از چسبیدن خرده های حاصل از برش به بدنه دستگاه و البته امکان شستشوی آن، محیطی بهداشتی برای مواد غذایی فراهم می آورد.   

از دیگر مزایای دستگاه اسلایسر براکس ، تیغه هایی از استنلس استیل می باشد که بهترین فلز در ساخت دستگاه های مربوط به صنایع غذایی می باشد و برشهایی تمیز و هم اندازه از مواد غذایی را ایجاد می کند.  

انواع دستی و برقی دستگاه اسلایسر براکس در فروشگاه کابان تجهیز به صورت حضوری و غیر حضوری در اختیار خریداران محترم قرار می گیرد.

دستگاه اسلایسر دستی 

اسلایسر یا دستگاه برش از ملزومات آشپزخانه های صنعتی می باشد که برای قطعه قطعه کردن انواع مختلف مواد اولیه خوراکی نظیر سیب زمینی و پیاز جهت آماده کردن و پخت غذاهای گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه به دو شکل دستگاه اسلایسر برقی و دستگاه اسلایسر دستی طراحی و تولید می گردد که در ادامه به بررسی مدلهای دستی می پردازیم.

دستگاه اسلایسر دستی همانگونه که از نامش مشخص است بدون نیاز به نیروی برق و با دخالت دست کار برش را انجام می دهد.  مسلما سرعت این مدل و بازدهی آن از مدلهای برقی کمتر است.  

دستگاه اسلایسر دستی برای برش زدن به میوه هایی نرم و آبدار مانند هلو، شلیل و کیوی و صیفیجاتی حساس مانند گوجه فرنگی مناسب است و برشهایی بسیار تمیز و یک اندازه بدون آسیب رساندن به بافت آنها ایجاد می کند.

مسلما اسلایس کردن و بریدن این میوه ها و صیفی جات با چاقو هم کار سخت و زمانگیری است و هم اینکه ضخامت برشها یکسان نبوده و ممکن است له شده و موجب اسراف نیز گردد. در حالیکه کار با دستگاه اسلایسر دستی نیاز به هیچ مهارت خاصی ندارد و کافی ست میوه درون دستگاه قرار بگیرد تا پس از اتمام کار، برشهایی صاف و مساوی حاصل گردد. از اینرو استفاده از این مدلها در حوزه خانگی و صنعتی بسیار مقرون به صرفه می باشد.

دستگاه اسلایسر دستی دارای ظرفیت پایینی می باشد و برای برش حجم کمی از مواد اولیه غذایی در آشپزخانه های خانگی، رستوران ها، فست فودها، کافه ها و سایر مراکز با میزان کار کم بکار برده شود.

جنس اغلب مدلهای دستگاه اسلایسر دستی به علت تماس مستقیم با مواد غذایی غالبا از جنس استیل ضدزنگ می باشد تا بتوان آنها را براحتی تمیز کرده و شستشو داد، در نتیجه موجب رعایت نکات بهداشتی می گردد.

از بهترین برندهای موجود دستگاه اسلایسر دستی ، شرکت ایرانی براکس می باشد که برای خرید آن می توانید از طریق سایت فروشگاه کابان تجهیز به صورت اینترنتی اقدام نمایید.

 

آشنایی با دستگاه خلال کن براکس 

براکس یکی از شرکتهای ایرانی فعال در زمینه واردات و البته تولید ماشین آلات و ملزمات آشپزخانه های صنعتی می باشد که دستگاه خلال کن براکس، یکی از آنها بشمار میرود. این دستگاه برای خرد کردن مواد غذایی مانند سبزیجات، صیفی جات، مواد غذایی غده ای مثل سیب زمینی، هویج، چغندر و غیره  طراحی و تولید می گردد. در واقع خلال کردن فقط یکی از وظایف دستگاه خلال کن براکس محسوب می شود و می توان انواع مواد را به شکلهای دیگر از جمله نگینی، حلقه ای و رشته ای نیز برش داد که همه برشها تمیز و یک دست و دقیق هستند و میوه های نرم و سفت بدون اینکه له شوند یا تغییر شکل دهند، خرد می شوند.

با استفاده از دستگاه خلال کن براکس در رستورانها، فست فودها، هتلها و سایر آشپزخانه ها می توان در وقت و انرژی و هزینه صرفه جویی نمود.

بدنه این دستگاه از آلیاژ آنادایز شده با مقاومت بالا ساخته می شود که همین امر موجب می گردد خرده های برش به بدنه نچسبند و موجب تجمع آلودگی و میکروب نشوند. همچنین مقاومت بدنه در برابر خط و خش، ضربه و خوردگی افزایش یافته و ماندگاری بالای دستگاه را در پی دارد.

در ضمن جنس 5 عدد تیغه دستگاه خلال کن براکس از استنلس استیل می باشد که نه تنها بر طعم و مزه مواد تاثیری نمی گذارد بلکه خواص ارگانیک آنها را حفظ نیز می کند. تیغه ها و بدنه به آسانی قابل شستشو می باشند تا بستری بهداشتی برای مواد غذایی فراهم گردد.

میزان بازدهی این دستگاه بسته به مدل 300 تا 500 کیلوگرم در ساعت است که می تواند جوابگوی حجم کاری مراکز نیمه صنعتی و صنعتی باشد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و قیمت دستگاه خلال کن براکس با کارشناسان فروش شرکت کابان تجهیز در ارتباط باشید .

  کابان تجهیز 

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی

نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 213
نمایش همه
علاقه مندی ها ()