دستگاه سبزی خرد کن

این روزها دیگر کمتر کسی در خانه اقدام به خرد کردن سبزی می کند و اغلب افراد ترجیح می دهند سبزی های آماده و خرد شده را از فروشگاه ها تهیه کنند که هیچ دردسری ندارد و هیچگونه انرژی نیز صرف نمی شود.

حتی افرادی با حساسیت بالا  که ترجیح می دهند خودشان سبزی را آماده کنند، از دستگاه سبزی خرد کن خانگی استفاده می کنند.

قطعات اصلی دستگاه سبزی خرد کن  شامل مخزن، تیغه ها و موتور می گردد که با ریختن سبزی به درون مخزن و چرخش تیغه ها، سبزیها به شکل یکدست و تمیز خرد می شوند. این دستگاه ها دارای درپوشی هستند که از پرتاب شدن خرده های سبزی به بیرون جلوگیری می کند.  

دستگاه سبزی خرد کن بر اساس شکل مخزن به دو دسته بشقابی و سطلی دسته بندی می گردد که ظرفیت مدلهای سطلی از 1 کیلو برای مصارف خانگی شروع می شود تا ظرفیتهای بالا که در آشپزخانه های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند اما مدلهای بشقابی فقط دارای مصارف صنعتی و نیمه صنعتی هستند. 

با استفاده از دستگاه سبزی خرد کن براحتی می توان تا 100 کیلوگرم سبزی را در یک ساعت به قطعات ریز یک اندازه خرد کرد بدون اینکه له شوند، آب بیندازند یا دور ریز داشته باشند.

انواع دستگاه سبزی خرد کن با ابعاد مختلف به شکل رومیزی و پایه دار با ظرفیتهای گوناگون تولید می شوند و در قدرت موتور با یکدیگر تفاوت دارند. در مدلهای بشقابی با افزایش دهانه بشقاب، بازدهی دستگاه نیز افزایش می یابد.

فروشگاه کابان تجهیز خرید و استفاده از دستگاه سبزی خرد کن صنعتی را به مراکزی از قبیل رستوران ها، فست فودها، بیمارستان ها، هتل ها، تالارهای پذیرایی، پادگان ها، مراکز بسته بندی و فروش سبزی خرد شده آماده و ... جهت افزایش سرعت و بهبود کیفیت کارها توصیه می کند و کارشناسان مجموعه جهت انتخاب دستگاه مناسب، آماده ارائه مشاوره رایگان هستند.   

دستگاه سبزی خرد کن پولاد غرب

شرکت صنعتی پولاد غرب یکی از بهترین تولیدکنندگان ماشین آلات آشپزخانه های صنعتی در کشورمان بشمار میرود که از 30 سال پیش شروع به فعالیت نموده و همچنان در حال پیشرفت می باشد.

دستگاه سبزی خرد کن پولاد غرب یکی از محصولات این شرکت است که فقط برای مصارف صنعتی با ظرفیت بالا تولید و به بازار عرضه می شود و رستوران ها، هتل ها، تالارهای پذیرایی، بیمارستانها، پادگانها، ادارات و سازمانهایی با تعداد کارکنان بالا و کارگاه های تهیه و بسته بندی سبزی آماده، از مصرف کنندگان اصلی این دستگاه می باشند.

از لحاظ ظاهری، دستگاه سبزی خرد کن پولاد غرب به دلیل دارا بودن ابعاد بزرگ و وزن زیاد به شکل پایه دار تولید می شود که پایه‌ها جهت جابجایی آسان دستگاه، دارای چرخ می باشند. مخزن این دستگاه به شکل یک ظرف گود و گرد شبیه بشقاب است که سبزی‌ها جهت خرد شدن داخل آن ریخته شده و بعد از خرد شدن توسط تیغه، از همین مخزن بشقابی برداشته می شوند، به همین دلیل به آن سبزی خردکن بشقابی گفته می شود.

جنس تیغه دستگاه سبزی خرد کن پولاد غرب از نوعی فولاد مخصوص است که بصورت عمودی از بالا به پایین حرکت کرده و سبزی ها را بدون آب انداختن به شکل یک اندازه و یکدست خرد می کند.  

دستگاه سبزی خردکن پولاد غرب دارای دهانه های 60  و 70 می باشد که در دهانه با سایز یزرگتر ظرفیت افزایش می یابد. بشقاب دستگاه مجهز به محافظی ست که هنگام خرد کردن بسته می شود و از ریختن سبزی به بیرون جلوگیری می‌کند. البته با مجهز شدن سبزی خردکن به میکروسوئیچ، اگر به هر دلیلی درپوش بشقاب در حین کار باز شود، تیغه ها متوقف می شوند و دستگاه از کار می افتد. همین امر موجب افزایش ایمنی کار با دستگاه سبزی خرد کن پولاد غرب می گردد.

کارشناسان فروشگاه کابان تجهیز آماده ارائه مشاوره رایگان در خصوص اطلاعات بیشتر درباره مشخصات فنی و ویژگیهای دستگاه سبزی خرد کن پولاد غرب هستند.

آشنایی با سبزی خرد کن بشقابی

سبزی خرد کن یکی از تجهیزات آماده سازی مواد غذایی در آشپزخانه های صنعتی است که به منظور خرد کردن انواع سبزیجات در حجم زیاد طراحی و تولید می گردد. این دستگاه برحسب شکل مخزن به دو دسته بشقابی و سطلی تقسیم بندی می شود که در ادامه، فروشگاه کابان تجهیز به معرفی برخی ویژگی های دستگاه سبزی خرد کن بشقابی می پردازد.

اولین نکته بارز در این مدل، شکل بشقاب مانند مخزن ریختن سبزی است که پس از خرد شدن، سبزی از همانجا برداشته میشود.

دستگاه سبزی خرد کن بشقابی غالبا به دلیل ابعاد بزرگ و وزن زیادی که دارد به شکل ایستاده یا پایه دار طراحی می گردد و پایه ها به چرخهایی ترمزدار مجهز هستند که جابجایی را آسان می کنند.  

تیغه های سبزی خرد کن بشقابی به حالت عمودی همانند چاقو سبزیها را خرد می کنند، به همین علت، با تمام قسمتهای سبزی برخورد داشته و در نتیجه سبزیهای خرد شده کیفیت عالی دارند و بدون آب انداختن، له شدن و هدر رفتن به شکل کاملا ریز و یکدست خرد میشوند.

سبزی خردکن بشقابی فقط دارای مصارف نیمه صنعتی و صنعتی می باشد و معمولا در رستوران‌ها، هتل‌ها، بیمارستان‌ها، کترینگ‌ها، تالارهای پذیرایی و کارخانجات تولید و بسته بندی غذاهای آماده و کارگاه های تولید سبزی خشک بکار برده می شود. این تجهیزات غالبا در سه مدل زیر با بازدهی های مختلف به تولید می رسد:

سبزی خرد کن بشقابی با دهانه 60 با بازدهی تا 300 کیلو در ساعت

سبزی خرد کن بشقابی دهنه 70 با بازدهی تا 500 کیلوگرم در ساعت

سبزی خرد کن بشقابی دهنه 90 با بازدهی تا 1000 کیلوگرم در ساعت

در تمامی مدلهای فوق، جنس مخزن به دلیل تماس مستقیم با مواد غذایی از استیل ساخته میشود تا در مجاورت آب و رطوبت دچار زنگ زدگی و پوسیدگی نشود و قابل شستشو نیز باشد. در ضمن دارای درپوش یا محافظی هستند که در حین کار روی بشقاب قرار میگیرد تا هم از پاشیدن سبزی به بیرون دستگاه و هم از برخورد دست به تیغه جلوگیری شود.

بهترین برند دستگاه سبزی خرد کن بشقابی را از فروشگاه کابان تجهیز بخواهید.  

  کابان تجهیز 

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی

نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 171
نمایش همه
علاقه مندی ها ()