آشنایی با غذا ساز براکس 

یکی از تجهیزات آشپزخانه صنعتی دستگاه غذاساز براکس می باشد که توسط برندی با همین نام در کشورمان تولید می گردد و با سرعت بخشیدن به فرایند آماه سازی مواد غذایی و غذاهای مختلف در رستوران ها، فست فودها، کترینگ‌ ها، هتل ها، آشپزخانه‌ ها بیمارستان ها، ادارات، مدارس و دانشگاه ها موجب افزایش راندمان کار و صرفه جویی در زمان، انرژی و هزینه ها می شود.

این دستگاه کاربردی در دو مدل با حجم مخزن 6 لیتر و 12 لیتر در بازار موجود می باشد که با دارا بودن ظاهری براق و صیقلی، بسیار چشم نواز است و به دلیل داشتن ابعاد جمع و جور فضای زیادی را در آشپزخانه های صنعتی اشغال نمی کند.

بهره گیری از آلیاژ استیل مرغوب در بدنه، مخزن و سایر قطعات علاوه بر زیبایی ظاهری موجب گردیده تا غذاساز براکس هم در مقابل زنگ زدگی و پوسیدگی مقاوم باشد و هم اینکه اپراتور بتواند دستگاه را به آسانی پس از هر بار مصرف شستشو دهد. از سوی دیگر استیل هیچگونه واکنش پذیری در برابر مواد غذایی ندارد و از کمترین چسبندگی برخوردار است که همین موضوع از ایجاد آلودگی جلوگیری بعمل می آورد.  

دستگاه غذاساز براکس با مجهز شدن به موتوری با قدرت 1.3 اسب بخار می تواند ساعتهای طولانی کار کند و برای ممانعت از داغ شدن موتور و خرابی دستگاه، از تهویه داخلی در آن استفاده شده است.

یکی از نقاط قوت دستگاه غذاساز براکس دارا بودن درب شیشه ای بر روی مخزن است که علاوه بر امکان مشاهده محتویات، قابلیت قطع اضطراری نیز دارد یعنی اگر هنگام کار کردن درب باز شود، دستگاه به صورت اتوماتیک متوقف می شود و همین امر موجب افزایش ایمنی اپراتورها می گردد.

چنانچه تمایل به خرید دستگاه غذاساز براکس دارید، فروشگاه کابان تجهیز هم به صورت حضوری (خرید در محل) و هم غیر حضوری (اینترنتی) در خدمت شما می باشد.

آشنایی با دستگاه غذاساز و کاربرد آن

غذاساز یکی از دستگاه های چند کاره یا همه کاره در آشپزخانه های خانگی و صنعتی می باشد که قادر است تقریبا هر نوع مواد غذایی را برش دهد، به قطعات ریز تبدیل کند، مخلوط کند و یا به شکل آسیاب شده و پوره دربیاورد و در واقع کار چرخ گوشت، رنده، همزن، آبمیوه گیری و دستگاه آسیاب را انجام می دهد.

دستگاه غذاساز با مجهز شدن به تیغه های مختلف، قدرت برش مواد غذایی گوناگون را دارد و در کنار افزایش کیفیت، موجب آسانتر و سریعتر شدن بسیاری از کارها در آشپزخانه ها می گردد.

استفاده از دستگاه غذاساز صنعتی برای آماده سازی و خمیرکردن انواع گوشت قرمز و سفید جهت تهیه سوسیس و کالباس، همبرگر و فلافل امری ضروری می باشد تا بتوان مواد را به شکل یکدست و بهداشتی خرد، چرخ و مخلوط کرد.

این وسیله برقی یکی از مهمترین و کاربردی ترین تجهیزات فست فودها، رستوران ها، کترینگ‌ها، تالارهای پذیرایی، هتل ها و آشپزخانه های بیمارستانها، دانشگاه ها و سازمان ها و ادارات شمرده می شود.

با تغییر تیغه در دستگاه غذاساز امکان خرد کردن طیف گسترده ای از مواد اولیه از قبیل انواع میوه و سبزی، صیفی جات، مغزیجات، گوشت و مرغ و غیره فراهم می گردد تا انواع مواد غذایی نظیر سس، سوپ، ترشی، سمنو، حلیم، رب گوجه و ... به سهولت آماده گردد.  

ظرفیت و میزان گنجایش مخزن دستگاه غذاساز در مدلهای مختلف با یکدیگر متفاوت است که میزان بازدهی دستگاه را مشخص می کند.

استفاده از استیل در ساخت بدنه، مخزن، تیغه ها و سایر قطعات درگیر با مواد غذایی، نظافت و نگهداری از دستگاه را افزایش داده و علاوه بر رعایت بهداشت باعث طولانی تر شدن عمر غذاساز نیز می گردد.

فروشگاه اینترنتی کابان تجهیز بهترین مدلهای دستگاه غذاساز از برترین برندها را در اختیار شما مشتریان گرامی قرار می دهد که می توانید مشخصات و قابلیتهای هر مدل را در سایت مجموعه مشاهده نمایید.

بررسی مشخصات غذا ساز الکتروکار 

یکی از تولیدات حرفه ای شرکت ایرانی الکتروکار، دستگاه غذا ساز می باشد که از لحاظ کیفیت با نمونه های خارجی برابری می کند.

دستگاه غذاساز الکتروکار که دستگاهی چندکاره محسوب می گردد، توانایی خرد کردن، ریز کردن، مخلوط کردن، خمیر کردن، له کردن و پوره کردن انواع مواد غذایی را دارد و در محیط هایی نظیر رستوران، فست فود، کترینگ، تالار و حتی در بیمارستان ( برای تهیه گاواژ غذای مخصوص بیماران) بسیار کاربردی می باشد.

مخزن غذاساز الکتروکار بسته به مدل، گنجایش 6، 8، 9، 12 و 18 لیتر مواد غذایی را دارد و معمولا قابل جدا شدن از بدنه می باشد تا بتوان محتویات را جابجا کرد.

تمامی مدلهای دستگاه غذاساز الکتروکار از لحاظ بهداشتی در سطح بالایی قرار دارند به این دلیل که جهت ساخت بدنه، مخزن و قطعات از استیل ضد زنگ استفاده شده و امکان شستشوی تمامی قسمتهای دستگاه فراهم گردیده است. در ضمن استیل با مواد غذایی چسبندگی و واکنش پذیری بسیار اندکی دارد، بنابراین از تجمع آلودگی جلوگیری می گردد. علاوه بر اینها، مقاومت بالای استیل در برابر پوسیدگی، زنگ زدگی، خوردگی و ضربات فیزیکی موجب افزایش دوام و طول عمر دستگاه می گردد.

بر روی مخزن دستگاه غذاساز الکتروکار ، دری شیشه ای تعبیه شده که علاوه بر امکان مشاهده فرایند کار، دارای یک دهانه مخصوص می‌باشد تا حین کار بتوان در صورت نیاز مواد غذایی را اضافه کرد. البته با وجود میکروسوئیچ در این دستگاه، اگر درب مخزن باز شود یا باز بماند، تیغه ها حرکت نمی کنند و از آسیب های احتمالی جلوگیری می گردد.  

شما مشتریان عزیز جهت خریداری یکی از مدلهای دستگاه غذاساز الکتروکار می توانید به سایت فروشگاه کابان تجهیز مراجعه نمایید و با خرید اینترنتی در هزینه و وقت خود صرفه جویی نمایید.  

  کابان تجهیز 

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی

نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 185
نمایش همه
علاقه مندی ها ()