دستگاه کاتر میکسر چیست و چه کاربردی دارد 

یکی از دستگاه های حرفه ای پرمصرف و چند منظوره در آشپزخانه های صنعتی، دستگاه کاتر میکسر می باشد که به آن غذاساز صنعتی نیز گفته می شود. این دستگاه قادر است در کسری از دقیقه، انواع مواد غذایی از میوه و سبزی گرفته تا گوشت و مرغ و مغزیجات را خرد، میکس و مخلوط کند و حتی با کیفیت بسیار بالا آنها را در صورت نیاز آسیاب کرده و یا به پوره تبدیل کند. از دستگاه کاتر میکسر در رستوران، بیمارستان، مراکز تهیه غذا، فست فود و هتل و سایر آشپزخانه های صنعتی و حتی در کنسرو سازی ها و کارگاه های تولید فلافل، همبرگر و سوسیس و کالباس استفاده می شود.

تیغه های تیز و محکم دستگاه کاتر میکسر درون یک مخزن با ظرفیتهای مختلف قرار می گیرند که با تعویض آنها می توان کارهای مختلفی نظیر تهیه مواد سوسیس و کالباس، فلافل و همبرگر؛ تهیه انواع سوپ، سمنو و حلیم؛ تهیه انواع ترشیجات نمکی و سرکه ای مانند لیته؛ ساخت ارده کنجد؛ تهیه مایع کشک و سمنو؛ تهیه لواشک؛ پوره کردن سیب زمینی، هویج و غیره؛ خرد کردن سبزیجات و صیفی جات، را در سریعترین زمان ممکن انجام داد. 

دستگاه کاتر میکسر برمبنای شکل مخزن به دو شکل استوانه ای و بشقابی طراحی و تولید می گردد که در مدلهای استوانه ای تیغه ها به شکل چرخشی در پایین مخزن حرکت می کنند و در مدلهای بشقابی تیغه های برنده در بالای دستگاه به شکل عمودی بالای کاسه می چرخند.

به منظور حفظ اصول بهداشتی و قابل شستشو بودن دستگاه کاتر میکسر از بدنه گرفته تا سایر قطعات، از آلیاژ استیل جهت ساخت آنها استفاده می شود که واکنش پذیری بسیار اندکی با مواد غذایی دارد و در طعم و مزه و خواص آنها تاثیری نمی گذارد.

برای دستیابی به اطلاعات و جزییات بیشتر در مورد هر یک از مدلهای دستگاه کاتر میکسر می توانید به سایت فروشگاه کابان تجهیز مراجعه نمایید.

معرفی کاتر میکسر براکس

صنایع غذایی براکس یکی از واردکنندگان و تولیدکنندگان معتبر در زمینه تجهیزات صنایع غذایی در ایران شمرده می شود که غذاساز صنعتی یا کاتر میکسر یکی از دستگاه های این شرکت می باشد.

از کاتر میکسر براکس در رستوران ها، فست فودها، هتل ها، آشپزخانه بیمارستان‌ها، دانشگاه ها و ادارت جهت خرد کردن، ترکیب کردن، له کردن و پوره کردن مواد اولیه غذایی مختلف برای تهیه انواع ترکیبهای متنوع غذایی استفاده می گردد. این دستگاه چند کاره بسیار کاربردی می تواند جایگزین چندین دستگاه از قبیل رنده، آسیاب، گوشت کوب و ... باشد و در مدت زمان کوتاهی بسیاری از کارها را انجام دهد.

این شرکت ایرانی برای ساخت قطعات دستگاه کاتر میکسر براکس از استیل 304 استفاده می کند که هم موجب حفظ بو، رنگ، مزه و خواص مواد غذایی می شود و هم اینکه به دلیل مقاوم بودن در برابر رطوبت و زنگ زدگی و پوسیدگی، شسشتوی قطعات را ممکن می سازد. این عامل نه تنها افزایش ماندگاری و طول عمر بیشتر دستگاه را به دنبال دارد بلکه بر بالا بردن سطح استانداردهای بهداشتی نیز تاثیر می گذارد.

مخزن ریختن مواد غذایی در کاتر میکسر براکس به دو شکل سطلی و بشقابی طراحی و تولید می گردد که هر کدام دارای مدلهایی با ظرفیتهای متنوع هستند. برخی مدلها (مخزن 26 لیتری) به دلیل حجم بالایی که دارند به شکل ایستاده با پایه های مجهز به چرخ تولید می گردند تا به آسانی قابل جابجایی باشند.

از نقاط قوت مدلهای بشقابی کاتر میکسر براکس نسبت به نمونه‌های سطلی این است که موتور زیر مخزن قرار نگرفته و دمای موتور به مخزن منتقل نمی شود، از اینرو برای آماده سازی برخی مواد غذایی مانند سوسیس و محصولات امولسیونی بسیار کاربردی می باشد.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد کاتر میکسر براکس می توانید یا با کارشناسان کابان تجهیز تماس بگیرید و یا به سایت مجموعه مراجعه نمایید.

آشنایی با کاتر میکسر بشقابی : کابان تجهیز

دستگاه غذا ساز صنعتی یا کاتر میکسر یکی از ابزار پرکاربرد و چند کاره در آشپزخانه های صنعتی می باشد که برای آماده سازی مواد غذایی مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه برای خرد کردن، ریز کردن، مخلوط کردن و حتی پوره کردن بسیاری از مواد اولیه جهت تهیه بسیاری از غذاها مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه کاتر میکسر بر اساس ساختار مخزن، به دو دسته کاتر میکسر سطلی و کاتر میکسر بشقابی تقسیم بندی می شود. در مدلهای سطلی، مخزن به شکل استوانه ای طراحی گردیده و تیغه ها در پایین مخزن به شکل هلیکوپتری می چرخند. اما در کاتر میکسر بشقابی ، مخزن ریختن مواد غذایی به شکل یک بشقاب گود و بزرگ طراحی و تولید می گردد که تیغه ها در بالای مخزن و به شکل عمودی مواد غذایی را برش می دهند.

کاتر میکسر بشقابی علاوه بر آشپزخانه های صنعتی در بخشهای دیگر صنایع غذایی نظیر کنسروسازی، صنایع گوشت و تولید انواع سس ها و امولسیون ها (مانند مایونز) کاربرد دارد.

با استفاده از کاتر میکسر بشقابی می توان به آسانی انواع سبزیجات و گوشت را جهت تهیه بسیاری از غذاها نظیر سوسیس و کالباس، حموص، تهیه خمیر فلافل و... خرد و مخلوط کرد. این دستگاه با سرعت بالا به صورت کاملا بهداشتی بدون دخالت دست مواد غذایی را به شکل کاملا یکدست برش زده و آماده می کند.

کاربرد کاتر میکسر بشقابی معمولا در رستوران‌ها، هتل‌ها، کارگاه های کیک پزی، قنادی ها، کترینگ ها، بیمارستان ها، تولیدی های سس، کارخانجات تولید شکلات و غیره می باشد.

در ساخت کاتر میکسر بشقابی به دلیل تماس مستقیم با مواد غذایی از استیل ضد زنگ استفاده میشود تا براحتی بتوان مخزن و سایر قطعات را شستشو داد بدون اینکه دچار زنگ زدگی و پوسیدگی شوند.  

برای خرید اینترنتی دستگاه های کاتر میکسر بشقابی ، سایت شرکت کابان تجهیز در خدمت شما عزیزان می باشد.  

  کابان تجهیز 

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی

نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 166
نمایش همه
علاقه مندی ها ()