باسکول ساتریو 

باسکول ساتریو از سیستم های توزین دیجیتال و محصولی از شرکت تایوان است که با کاربرد فروشگاهی طراحی و تولید می گردد و در عین سادگی دارای کیفیت بالایی می باشد.

از باسکول ساتریو فروشگاهی معمولا در فروشگاه های مواد غذایی، میوه فروشی ها و سایر خرده فروشی ها جهت توزین کالاها و اقلام موجود استفاده می گردد که در مدل های ۲۰۰ کیلو گرمی، ۳۰۰ کیلو گرمی و ۵۰۰ کیلو گرمی در حال تولید است.

نمایشگر باسکول ساتریو معمولا از نوع LCD با وضوح بالا، مشاهده نتیجه توزین را حتی در محیط های کم نور به آسانی ممکن می سازد و در دو مدل یک تکه و سه تکه موجود می باشد که در نمونه های اولی فقط وزن کالاها را نشان می دهد و در مدلهای سه تکه در کنار وزن، قیمت واحد و قیمت کل نیز محاسبه گردیده و نمایش داده می شود. در اغلب این باسکول ها نمایشگر با دارا بودن چرخ در زوایای مختلف (از بالا و پایین 45 درجه و در سطح 360 درجه) قابلیت تنظیم دارد.  

از ویژگیهای برجسته باسکول ساتریو می توان به قابلیت شمارش قطعات هموزن اشاره نمود که در خطوط تولید و بسته بندی کمک قابل توجهی به کاربران می کند، به همین دلیل به این نوع باسکول ها قطعه شمار نیز گفته می شود.

کالیبراسیون در انواع باسکول ساتریو به شکل خودکار اتفاق می افتد که از مزایای این دستگاه ها بشمار می رود و اغلب مدلها داراي آلارم هشدار دهنده براي وزن بيش از حد مجاز برروی کفه  می باشند.

این باسکول ها از باتری های قابل شارژ قدرتمندی برخوردار هستند که در صورت نبود برق به آسانی می توان تا 100 ساعت عملیات وزن کشی را انجام داد.

شرکت کابان تجهیز به منظور سهولت مشتریان، فروش باسکول ساتریو را هم به صورت حضوری و هم غیر حضوری (تلفنی و اینترنتی) انجام می دهد. 

ترازو کمری 

شرکت کمری که از سال 1975 در عرصه طراحی و ساخت انواع ترازوی مکانیکی و دیجیتال فعال است، یکی از برندهایی ست که تولیدات خلاقانه و متنوع با عملکرد دقیق و طراحی منحصر به فرد وارد بازار جهانی می کند.

انواع ترازو کمری را براساس نوع کاربردی که دارند به سه دسته زیر می توان تقسیم بندی کرد:

ترازو کمری فروشگاهی: این مدلها از ظاهری بسیار ساده برخوردار هستند و برای استفاده در سوپرمارکت ها، میوه فروشی ها، شیرینی فروشی ها و ... مناسب می باشند.

ترازو کمری خانگی نفرکش: برای وزن کشی افراد در خانه ها استفاده می گردد که به آن ترازوی زیرپایی یا نفرکش یا حمام نیز گفته می شود. برخی مدلهای ترازو کمری خانگی این قابلیت را دارند که با وارد کردن میزان قد و وزن، مقدار چربی بدن را محاسبه کنند. بدنه یا همان کفه توزین ترازوی خانگی کمری معمولا از جنس شیشه نشکن تولید می گردد تا اگر فرد با پای خیس روی آن بایستد، کفه دچار زنگ زدگی نشود.

ترازو کمری آشپزخانه: از این ترازوها برای تعیین میزان دقیق مواد غذایی مختلف در آشپزخانه منازل جهت پخت انواع غذاها، شیرینی و دسر استفاده می گردد. افرادی که از رژیم غذایی خاصی پیروی می نمایند برای کنترل میزان کالری و انرژی مواد غذایی، از این ترازوها استفاده می کنند. سینی توزین در اغلب مدلهای آشپزخانه ای ترازو کس به شکل کاسه ای طراحی شده است که از جنس استیل می باشد تا در صورت ریختن مایعات به آسانی شسته شود.  

هر یک از ترازوهای نامبرده شده از ویژگیهای خاصی برخوردار هستند تا در زمینه مورد استفاده بهترین عملکرد را داشته باشند و در ابعاد و شکل ظاهری به کل با همدیگر تفاوت دارند. علاوه بر اینها، انواع ترازو کمری با ظرفیت و دقت مختلف و قابلیتهای گوناگون و متفاوت تولید می گردند که برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر مدل می توانید به سایت شرکت کابان تجهیز مراجعه نمایید.  

پیدایش ترازو دیجیتال 

یکی از تحولات عظیم در زندگی بشر دستیابی به ابزار توزین می باشد که پیشینه استفاده از آن به هزاران سال پیش برمیگردد. این وسیله از زمان پیدایش بارها دچار تغییراتی گردیده و به شکلهای مختلفی درآمده تا دو دهه پیش که با پیشرفت علم و ورود تکنولوژی در همه جوانب زندگی بشر، ترازو دیجیتال پا به عرصه گذاشت و کم کم تمامی رقیبان مکانیکی خود را از صحنه بدر کرد و یکه تاز صنعت تورین گردید.

ترازو دیجیتال با بهره گیری از قطعات الکترونیکی و نیروی الکتریسیته، وزن دقیق اقلام و اجناس، افراد و حیوانات را در چشم بهم زدنی اندازه گیری کرده و در معرض دید کاربران قرار می دهد.

ساختار کلی ترازو دیجیتال 

با اینکه از گذشته تا به امروز مفهوم ترازو هیچ تغییری نکرده اما با بکارگیری مجموعه ای از قطعات و بردهای دیجیتالی کارکرد آن  بسیار متحول گردیده و قادر است از کالاهای بزرگ در خطوط تولید گرفته تا کوچکترین مواد در آزمایشگاه ها را توزین کند.

اصلی ترین قطعه یک ترازو دیجیتال ، لودسل است که وظیفه توزین را برعهده دارد. لودسلها در واقع سنسورهای حساسی می باشند که در زیر سینی توزین قرار می گیرند و پس از گذاشتن جسم بر روی کفه، فشار وارد شده را اندازه گیری می کنند.

بخش مهم دیگر در ترازو دیجیتال نمایشگر یا مانیتور می باشد که معمولا از نوع LCD یا LED تولید می شود و اطلاعات مربوط به توزین شامل وزن، قیمت و قیمت کل و حتی در برخی مدلها تعداد را نیز به شکل عدد نمایش می دهد.

انواع ترازو دیجیتال بر اساس موارد استفاده 

ترازوی فروشگاهی: این نوع ترازو دیجیتال از سوپرمارکت های کوچک گرفته تا فروشگاه های بزرگ و مراکز خرید، برای اندازه گیری میزان اجناس و وسایل مورد نیاز افراد کاربرد دارد که شامل مواد گوناگونی نظیر حبوبات، محصولات پروتئینی، شیرینی، آجیل، میوه و سبزی و سایر اقلام روزمره می گردد.  

ظرفیت توزین در ترازوهای رایج فروشگاهی از 30 تا 70 کیلوگرم را دربرمی گیرد و بیشترین امکانات به این دسته از ترازوها متعلق است که بسته به مدل و مورد استفاده متغیر می باشند. برای نمونه ترازو بارکد زن یا لیبل پرینتر از بیشترین قابلیتها بهره می برد.

ترازوی آشپزخانه: برای آماده سازی مواد اولیه جهت پخت غذا و شیرینی براساس دستورالعمل دقیق، نیاز به این نوع ترازو دیجیتال می باشد. بسیاری از افراد برای حفظ رژیم غذایی خاص نیاز به ترازوی آشپزخانه دارند تا بتوانند میزان مشخصی از مواد غذایی مانند برنج، گوشت، مرغ، ماهی و غیره را مصرف کنند.

ترازوی صنعتی : ترازو دیجیتال مورد استفاده در مصارف صنعتی و محیط های خشن و مرطوب  مانند کارخانجات که دارای بدنه مقاوم فلزی می باشد. یکی از پرمصرف ترین انواع ترازوی صنعتی، ترازوی قطعه شمار نام دارد که با امکان شمارش قطعات هموزن، محبوبیت زیادی در میان کاربران بدست آورده است.

ترازوی آزمایشگاهی: انواع بسیار حساس و دقیق ترازو دیجیتال که به منظور استفاده در محیط های آزمایشگاهی با ظرفیتهای پایین تولید می شوند و اعلب آنها برای افزایش دقت مجهز به محفظه های شیشه ای هستند تا از دخالت هوای اطراف و گرد و غبار موجود در فرایند توزین، جلوگیری گردد.  

ترازوی نفرکش: گروه متنوعی از ترازو دیجیتال که برای استفاده خانگی تولید می گردند و وظیفه اندازه گیری وزن افراد را برعهده دارند، به همین دلیل معمولا قدرت توزین حداکثر 200 کیلوگرم را دارند. در این مدلها، با ایستادن فرد بر روی سینی، عملیات توزین انجام شده و وزن شخص مورد نظر روی صفحه نمایش نمایان می شود.

خرید و فروش ترازو دیجیتال در شرکت کابان تجهیز

شرکت کابان تجهیز با گردآوری انواع ترازو دیجیتال از شناخته شده ترین برندهای ایرانی و خارجی با بهترین قیمت ها، بستری مطمئن و قابل اعتماد برای خرید اینترنتی را فراهم نموده است تا شما خریدارن عزیز بتوانید با بررسی مشخصات و قابلیتهای مدلهای مختلف، تصمیم گیری آسانی داشته باشید. با خرید ترازو دیجیتال از شرکت کابان تجهیز ، می توانید از کیفیت و اصل بودن کالاها اطمینان داشته باشید.

 

  کابان تجهیز 

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی

نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 198
نمایش همه
علاقه مندی ها ()