آیفون تصویری تکنما به عنوان یکی از برندهای معروف در بازار ایران شناخته می شود. مدل های متنوعی از این محصول را می توانید در سطح بازار مشاهده نمائید که دارای قابلیت های متفاوتی هستند. بدین ترتیب با در نظر گرفتن بودجۀ تخصیص یافته و سطح امنیتی که برای حفاظت ساختمان مد نظر دارید، به سهولت می توانید بهترین آیفون تصویری تکنما را انتخاب نمائید. نکتۀ مهم و اساسی که در انتخاب دستگاه های آیفون تصویری حائز اهمیت می باشد، کیفیت منبع تغذیه آن می باشد که دارای خروجی استاندارد باشد. هم اکنون جهت خرید آیفون تصویری تکنما می توانید به فروشگاه تکنما شاپ مراجعه نمائید.

خرید آیفون تصویری تکنما همراه با گارانتی

در حال حاضر به واسطۀ مراکز معتبر و شناخته شده، به سهولت می توانید بهترین دستگاه درب بازکن تصویری را با برند معتبر خریداری نمائید. عمدتاً در گذشته اکثر آیفون های تصویری از دکمه برای زنگ زدن استفاده می نمودند ولی امروزه تولید کنندگان توانسته اند سیستم های جدید به این دستگاه افزوده و به نوعی از تگ ها و کارت خوان ها برای این کار استفاده نمایند. فروش آیفون تصویری تکنما را می توانید با صفحه پنل خروجی متفاوت مشاهده نمائید. اگر در پی خرید آیفون تصویری می باشید، بررسی مشخصات فنی دستگاه در انتخاب شما تأثیرگذار می باشد.

در نتیجه متناسب با سطح امنیتی که برای رفاه حال ساکنین ساختمان در نظر گرفته اید، می توانید جدیدترین مدل های آیفون تصویری تکنما را برای ویلا و ساختمان های چند واحده خریداری نمائید. به طور کلی شرکت تکنما با افزودن قابلیت های جدید به دستگاه های آیفون تصویری، توانسته اند مدل های پیشرفته تری را با قابلیت های جدید در دسترس انتخاب مشتریان قرار دهند. هم اکنون از طریق نمایندگی های معتبر منجمله فروشگاه اینترنتی تکنما شاپ ، به صورت آنلاین امکان خرید آیفون تصویری  تکنما با صفحه نمایشگر لمسی و رنگی برای عموم مشتریان در سراسر کشور فراهم می باشد.

   تکنما شاپ

آدرس: تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

          بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6 شرقی

          ........................................  

شماره های تماس: 02166000074 و 02166000073

همراه: 09122090477

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 236
نمایش همه
علاقه مندی ها ()