ترازو از جمله کاربردی ترین دستگاه های توزین به شمار می رود که برخی از فعالیت های صنفی منجمله فروشگاه های عرضۀ محصولات پروتئینی و میوه جات، بدون به کارگیری ترازوی فروشگاهی نمی توانند به سهولت فعالیت خود را داشته باشند. در گذشته ترازوی سنگی در اصناف مختلف مورد استفاده قرار می گرفت ولی گذشت زمان و پیشرفت فناوری، شرایط برای ساخت ترازوهای دیجیتالی با امکانات جدید مهیا شد. در نتیجۀ این اتفاق بزرگ فروش ترازوی فروشگاهی با قابلیت های جدید طرفداران بیشتری پیدا کرد. فروشگاه تراز محک به عنوان توزیع کنندۀ دستگاه های توزین در حال فعالیت می باشد و توانسته اند موفق به عرضۀ انواع ترازوی فروشگاهی و باسکول گردند.

خرید ترازوی فروشگاهی دیجیتالی

بدین ترتیب اگر از آن دسته مشاغلی هستید که نیاز به خرید ترازوی فروشگاهی دارید، بایستی مشخصات فنی دستگاه را بررسی نموده و سپس متناسب با نیازی که دارید، مناسب ترین دستگاه را خریداری نمائید. بهره مندی از تکنولوژی پیشرفته در طراحی دستگاه های توزین، توانسته صرفه جویی در زمان و هزینه را برای صاحبان کسب و کار مهیا سازد. به عبارتی متناسب با حجم کاری و حداکثر ظرفیت توزینی که ممکن است داشته باشید، از میان انواع ترازوی فروشگاهی، می توانید کاربردی ترین دستگاه را سفارش دهید.

در دهۀ اخیر،  فروش ترازوی 50 کیلویی دیجیتالی بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است چون اکثراً تجهیز به صفحه نمایشگر هستند و امکان نمایش اعداد و ارقام قیمت واحد و کل اقلام توزین شده را فراهم می آورد. ضمن آنکه برخی از مدل های ترازوی فروشگاهی، دارای قابلیت حافظه داخلی، ثبت قیمت واحد چندین کالا، ارائه پرینت و ... می باشند. بدین ترتیب اپراتور دستگاه راحت تر از گذشته می تواند در مدت زمان کوتاهی، کار چندین نفر را انجام دهد. بدون شک خرید ترازوی فروشگاهی صرفۀ اقتصادی برای کارفرما خواهد داشت که می توانید مدل های جدید و پرفروش این دستگاه را در فروشگاه اینترنتی تراز محک مشاهده نمائید.

   فروشگاه تراز محک  

 آدرس :  تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

 بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6

 ........................................  

شماره های تماس :

02166000074 و 02166000073

 همراه :

09122090477

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 260
نمایش همه
علاقه مندی ها ()