کاربرد دستگاه خلال کن برقی

یکی از دستگاه های پرکاربرد که در صنایع غذایی موجب افزایش سرعت آماده سازی مواد اولیه و بهبود کیفیت مواد غذایی می گردد، دستگاه خلال کن برقی می باشد. این دستگاه چند منظوره با خرد کردن مواد اولیه به شکلها و اندازه های مختلف باعث صرفه جویی در وقت و انرژی در آشپزخانه های صنعتی می گردد.

دستگاه خلال کن برقی  دارای تیغه های مختلفی می باشد که با استفاده از آنها می توان برشهایی به صورت حلقه ای، ورقه ای، خلالی، نگینی، رنده ای، رشته ای و غیره با اندازه های یکسان ایجاد کرد. برای مثال خلال کردن پیاز و سیب زمینی، خرد کردن میوه و سبزیجات، رنده کردن پنیر پیتزا و ... توسط دستگاه خلال کن برقی به بهترین شکل ممکن انجام میگیرد.

این دستگاه ها با ظرفیتهای مختلف در بازار موجود هستند که بسته به میزان کار می توان مدل مناسب را انتخاب کرد. مسلما دستگاه هایی که گنجایش بیشتری دارند دارای مصارف صنعتی هستند و توان و سرعت بیشتری نسبت به سایر مدلها دارند. دستگاه خلال کن برقی صنعتی علاوه بر رستوران ها و فست فودهای زنجیره ای، در کارخانجات و کارگاه های تولید و بسته بندی مواد غذایی مانند ترشیجات کاربرد دارد. 

عملکرد بهداشتی دستگاه خلال کن برقی حاصل چند فاکتور می باشد اول اینکه بدنه آن یا از آلومینیوم آنودایز شده یا استیل و تیغه ها از مرغوبترین استیل ساخته می شوند که هر دو آلیاژ قابل شست شو هستند بدون اینکه زنگ بزنند، دوما از چسبیدن خرده های حاصل از برش به دستگاه و تجمع آلودگی جلوگیری می شود و سوم اینکه اپراتور دخالتی در برشها ندارد. 

از طرف دیگر به دلیل اتوماتیک بودن دستگاه خلال کن برقی ، کار با آن بسیار آسان است و نیازی به مهارت خاصی ندارد.

فروشگاه اینترنتی کابان تجهیز انواع دستگاه خلال کن برقی را به سراسر ایران ارسال می کند.

 

معرفی دستگاه خلال کن فاما

این دستگاه ساخت شرکت ایتالیایی فاما که توسط صنایع غذایی براکس وارد ایران می گردد، ابعاد کوچکی دارد و فضای بسیار کمی را بر روی پیشخوان آشپزخانه های صنعتی اشغال می کند. همچنین بواسطه دارا بودن وزن پایین، جابجایی آن کار آسانی می باشد.

طراحی ظاهری  دستگاه خلال کن فاما  بسیار ساده، مدرن و دکوراتیو است و بر زیبایی آشپزخانه ها می افزاید و صاف و صیقلی بودن سطح بدنه از تجمع هرگونه آلودگی جلوگیری بعمل می آورد.  

علاوه بر مزیای ظاهری، دستگاه خلال کن فاما عملکرد خوبی نیز دارد و با دارا بودن مخزن جادار و بازدهی 250 تا 450 کیلوگرم در ساعت، جهت استفاده در مراکز نیمه صنعتی با حجم کار متوسط مانند رستوران ها، مراکز تهیه و توزیع غذا، تالارها، کافی شاپ ها و ساندویچی ها گزینه ایده آلی می باشد.

دستگاه خلال کن فاما از جنس تمام استیل ساخته می شود که مزیت بزرگی به حساب می آید. تیغه ها که از استنلس استنلس 304 هستند به هیچ وجه زنگ نمی زنند و در تماس با میوه و سبزی و سایر مواد غذایی، هیچگونه تاثیری بر طعم، عطر و خواص آنها نمی گذارند.  

6 تیغه به همراه دستگاه قرار دارد که می توانند به شکلهای مختلف حلقه ای، رنده ای، حبه ای و غیره میوه ها و سبزیجات را به صورت تمیز و یکدست برش دهند. البته تیغه ها در اندازه برشها (ریز و درشت خرد کردن) نیز تفاوت دارند.  

قدرت موتور تسمه ای دستگاه خلال کن فاما 0.80 اسب بخار است که توسط برق تک فاز شهری تامین می گردد و با قرار دادن تهویه داخلی برای موتور، دستگاه می تواند بدون داغ شدن چندین ساعت کار کند.

چنانچه نیاز به خرید دستگاه خلال کن فاما دارید، فروشگاه کابان تجهیز به صورت حضوری و غیرحضوری در خدمت شما می باشد.

 

آشنایی با دستگاه خلال کن امگا

این دستگاه چندمنظوره بواسطه تولید توسط یک برند معتبر ایتالیایی از کیفیت منحصربفردی بهره می برد و علاوه بر کارایی بالا دارای ظاهر جذاب و شیکی نیز می باشد.

دستگاه خلال کن امگا ابعاد کوچکی دارد و به شکل رومیزی تولید می گردد که بر روی پیشخوان آشپزخانه های صنعتی براحتی جا می گیرد و برای برش زدن انواع میوه و صیفی جات، حتی نرم و آبدار مانند گوجه فرنگی نیز مناسب است و بدون له کردن و یا آسیب رساندن به بافت آنها، برشهای لازم را انجام می دهد.

برشهای یک اندازه و تمیز و دقیق بدست آمده، حاصل کار تیغه هایی با شکلهای مختلف از قبیل تیغه ورق کردن، تیغه رنده ریز، تیغه رنده درشت، تیغه رنده متوسط، تیغه خلال کردن و تیغه نگینی می باشند که همراه دستگاه خلال کن امگا بطور پیش فرض قرار دارند.

بدنه دستگاه خلال کن امگا از آلومینیوم آنودایز شده ساخته می شود. آنودایز کردن بدنه علاوه بر ایجاد نمای ظاهری براق و مدرن در دستگاه، موجب مستحکم شدن در برابر خوردگی، ساییدگی، خراش، رطوبت و شستشوی مداوم با آب می گردد. همین امر و جلوگیری از نچسبیدن مواد غذایی به بدنه، منجر به افزایش عمر مفید دستگاه می گردد.

دستگاه خلال کن امگا از دو دهانه ورودی تشکیل می شود یکی استوانه ای برای وارد کردن سبزیجاتی مانند کرفس و هویج و دیگری به شکل دایره ای که می توان سیب زمینی، پیاز، گوجه فرنگی و شکلات و پنیر را درون آن ریخت.

 این دستگاه با قدرت و سرعت بالایی که دارد و با میزان بازدهی حدود 150 الی 450 کیلوگرم در هر ساعت می تواند در مصارف صنعتی نیز بکار برده شود.

فروشگاه کابان تجهیز بهترین دستگاه ها را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهد که دستگاه خلال کن امگا یکی از آنها می باشد.

دستگاه خلال کن مینروا

خلال کن یا اسلایسر میوه و سبزیجات از تجهیزات چند منظوره آشپزخانه های صنعتی به شمار می رود که دستگاه خلال کن مینروا ساخت ایتالیا از باکیفیت ترین آنها در بازار می باشد. مدلهای مختلف این دستگاه با بازدهی متفاوت (150 تا حتی 2 تن) دارای مصارف فروشگاهی، نیمه صنعتی و صنعتی هستند که همگی برای برش زدن و خرد کردن سبزیجات، صیفیجات، میوه، نان، پنیر موتزارلا و شکلات کاربرد دارند.

بهره گیری از آلیاژهای بسیار مستحکم و بهداشتی (آلومینیوم آنودایز شده و  استیل ضد زنگ) در ساخت بدنه و قطعات دستگاه خلال کن مینروا ، موجب گردیده تا در تماس با مواد اولیه غذایی نه تنها از ایجاد هرگونه آلودگی جلوگیری شود بلکه تغییری نیز در خواص و عطر و مزه آنها ایجاد نگردد. این آلیاژها به سبب دارا بودن مقاومت کافی در برابر واکنش های شیمیایی و ضربات فیزیکی موجب دوام دستگاه و افزایش عمر مفید آن می شوند.

از سوی دیگر امکان جداسازی و شستشوی آسان تمامی اجزا و قطعه های دستگاه خلال کن مینروا ، اصول بهداشتی را دو چندان می کند.

دستگاه خلال کن مینروا در دو نوع تک فاز و سه فاز موجود می باشد که می توانند از هایپرمارکتها و رستوران ها گرفته تا کارخانجات تهیه و توزیع مواد غذایی و تنقلات مانند چیپس را پوشش دهند.   

موتور اغلب مدلهای دستگاه خلال کن مینروا از تهویه داخلی برخوردار است تا مانع از داغ شدن گردد و دستگاه بتواند ساعتهای متوالی کار کند. با مجهز شدن این دستگاه به سیستم کنترل  N.V.R  میزان ولتاژ بر روی ۲۴ ولت ثابت می ماند.

طراحی آرگونومیک، سرعت بالای دیسک، استفاده از موتوری قدرتمند و کم صدا، داشتن گواهینامه CE  اروپا از دیگر ویژگیهای دستگاه خلال کن مینروا می باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با مشخصات فنی و مزایای دستگاه خلال کن مینروا ، کارشناسان کابان تجهیز در خدمتتان هستند.

 

 کابان تجهیز  

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی

نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 195
نمایش همه
علاقه مندی ها ()