دستگاه خلال کن دیاموند یکی از تولیدات کارخانه چینی دیاموند می باشد که از نظر کیفیت با نمونه های اروپایی برابری می کند. از این دستگاه برای برش زدن انواع صیفی جات، سبزیجات و میوه به شکل ورقه ورقه و حبه ای، خلالی کردن سیب زمینی و رنده کردن پنیر پیتزا استفاده می شود که هر کدام تیغه مخصوص خود را دارند. البته تیغه ها می توانند در اندازه های مختلف مواد را برش بدهند.

دستگاه دستگاه خلال کن دیاموند  برشهایی دقیق، تمیز و یکدست تولید می کند که به هیچ عنوان قابل مقایسه با برشهایی نیست که توسط چاقو ایجاد می شود هر چقدر هم که فرد مهارت داشته باشد. در ضمن سرعت عمل بالای این دستگاه نیز چندین برابر نیروی انسانی می باشد، از اینرو وجود یکی از این دستگاه ها در مراکز نیمه صنعتی و صنعتی مانند رستوران، فست فود، تالار، هتل و ... موجب افزایش راندمان کار و صرفه جویی در زمان و انرژی می گردد.  

همچنین بخاطر وجود دو ورودی در دستگاه خلال کن دیاموند میتوان مواد غذایی مانند هویج و خیار را از ورودی استوانه ای شکل و موادی مانند پنیر را از ورودی زاویه دار وارد کرده و برش زد که سرعت کار را نیز افزایش می دهد.

در ساخت بدنه دستگاه خلال کن دیاموند از آلومینیوم انودایز شده استفاده شده است که همین امر مزایای زیادی را به دنبال دارد : موجب سبک تر شدن وزن دستگاه و حمل و نقل آسانتر آن می شود، به زیبایی ظاهری خلال کن می افزاید، دستگاه را در مقابل خوردگی، پوسیدگی و زنگ زدگی مقاوم می کند، مانع چسبیدن مواد غذایی به سطح بدنه می شود و در نهایت امکان شستشوی مداوم دستگاه را میسر می سازد.  

برای آشنایی بیشتر با مشخصات فنی مدلهای مختلف دستگاه خلال کن دیاموند می توانید به سایت کابان تجهیز مراجعه نمایید.

معرفی دستگاه خلال کن هالد 

خلال کن یکی از تجهیزات چندمنظوره و کاربردی در آشپزخانه های صنعتی به حساب می آید که برای آماده سازی مواد اولیه نظیر میوه و سبزی بکار برده می شود. یکی از خلال کن های اروپایی، دستگاه خلال کن هالد می باشد که از تنوع، قدرت و کیفیت بی مانندی برخوردار است. این دستگاه با اسلایس کردن سبزی و میوه ها، پنیر و شکلات و حتی نان به برشهای یکدست و دقیق در افزایش بازدهی و بهبود کیفیت مشاغلی مانند هایپرمارکت ها، رستوران ها، فست فودها، ساندویچی ها، تالارها، هتل ها و کترینگ ها سهم بسزایی دارد.

اولین ویژگی که در مدلهای مختلف دستگاه خلال کن هالد به چشم میخورد، طراحی جمع و جور و ابعاد کوچک آن می باشد که فضای زیادی را نیاز ندارد. از طرف دیگر ظاهر براق و صیقلی دستگاه به فضای آشپزخانه جلوه خاصی می دهد و آنرا باید مدیون جنس بدنه دانست که از آلومینیوم آنودایز شده پوشیده می شود. این آلیاژ هم استحکام بالایی در برابر خط و خش دارد و هم دچار ترکیبات شیمیایی با رطوبت نمیگردد و از خوردگی و پوسیدگی مصون است.

تیغه های تمام استیل دستگاه خلال کن هالد که در صورت نیاز قابلیت تعویض و تیز کردن را دارند، می توانند بدون له کردن، میوه و سبزی را به شکل های نگینی، حلقه ای، رنده ای و خلالی با اندازه های متفاوت برش بزنند و آماده استفاده کنند و کمترین میزان دور ریز را دارند.  

تمامی اجزاء و قطعات دستگاه خلال کن هالد از قبیل تیغه ها و سیلندر تغذیه، به آسانی از هم جدا شده و قابل شستشو هستند و دوباره می توان آنها را سر هم کرد. به همین دلیل این دستگاه دارای تمام تاییدیه های بهداشتی می باشد.

کارشناسان فروشگاه کابان تجهیز برای ارائه مشاوره رایگان در خصوص خرید مدل مناسب دستگاه خلال کن هالد در خدمت شما خریداران گرامی می باشند.  

معرفی دستگاه خلال کن فیمار 

برند ایتالیایی فیمار از معتبرترین تولیدکنندگان ماشین آلات آشپزخانه های صنعتی می باشد که با تجربه 43 سال فعالیت در این عرصه و عرضه محصولات استاندارد، ایمن، بهداشتی و باکیفیت توانسته جایگاه خود را در بازار جهانی تثبیت کند.

دستگاه خلال کن فیمار  یکی از تولیدات چندمنظوره این شرکت اروپایی می باشد که برای خرد کردن سبزیجاتی از قبیل کرفس، کدو سبز، چغندر، هویج، شلغم و سیب زمینی و انواع میوه طراحی و تولید می گردد.

تنوع تیغه های دیسکی دستگاه خلال کن فیمار ، امکان برش و تکه تکه کردن مواد غذایی به شکلهای متنوع با اندازه های مختلف را فراهم می آورد. برای مثال مدل TV-4000 دارای 3 تیغه برای حلقه حلقه کردن، 2 تیغه خلال کن، 2 تیغه رنده ای و 1 عدد نیز برای نگینی کردن می باشد.

در ساخت بدنه، تیغه ها و تمامی قطعات این دستگاه که در تماس با مواد غذایی قرار می گیرند، از استنلس استیل  304 بهره گرفته شده که همین امر نشانگر رعایت اصول بهداشتی در دستگاه خلال کن فیمار می باشد. اول اینکه استیل با رطوبت و اسیدهای موجود در میوه و سبزی و سایر مواد غذایی کمترین واکنش پذیری را دارد و تغییری در طعم و خاصیت آنها حاصل نمی کند، در ثانی تمامی قطعات را براحتی می توان جدا کرده و با آب شست که نه تنها دچار زنگ زدگی نمی شوند بلکه سلامت مواد غذایی نیز تضمین می گردد.      

دستگاه خلال کن فیمار از دو دهانه ورودی تشکیل شده که یکی به شکل استوانه ای برای وارد کردن سبزیجاتی مانند هویج و خیار کاربرد دارد و دیگری به شکل گرد برای ریختن موادی مانند  پنیر پیتزا، شکلات و یا سیب زمینی و سیب و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. به همین علت بازدهی دستگاه به 500کیلوگرم در هر ساعت می رسد و البته قدرت و سرعت بالای تیغه ها نیز در این امر دخیل هستند.

با توجه به موارد فوق، فروشگاه کابان تجهیز استفاده از دستگاه خلال کن فیمار را به مراکزی با حجم کار بالا مانند رستوران ها و فست فودهای زنجیره ای توصیه می کند.

دستگاه خلال کن دستی

دستگاه خلال کن یکی از پراستفاده ترین تجهیزات موجود در آشپزخانه صنعتی می باشد که با خرد کردن انواع مواد غذایی به شکلها و اندازه های مختلف، کارها را سریع و تمیز انجام می دهد.  

این دستگاه به دو شکل برقی و دستی طراحی و تولید می شود که مسلما مدلهای برقی دارای سرعت و توان و بازدهی بیشتری می باشند اما مدلهای دستی نیز کاربرد و مزایای خاص خود را دارند. 

دستگاه خلال کن دستی  معمولا دارای یک اهرم یا دسته می باشد که با فشار آوردن به آن توسط نیروی دست انواع میوه و سبزیجات مانند پیاز، سیب زمینی، هویج، فلفل دلمه ای، گوجه، خیار، کاهو، هلو، کیوی و غیره را می توان به شکل یکدست و یک اندازه تکه تکه کرده و آماده مصرف نمود. البته اغلب مدلهای دستی بیشترین استفاده را برای خلال کردن سیب زمینی دارند از اینرو به خلال کن دستی معروف شده اند.

مدلهای مختلف دستگاه خلال کن دستی دارای مصارف خانگی و صنعتی می باشد و می توان در رستوران ها، فست فودها، ساندویچی ها و کافی شاپ ها از آنها استفاده کرد. میزان بازدهی این دستگاه ها معمولا به سرعت اپراتور بستگی دارد که در مدلهای صنعتی می تواند روزانه بازدهی 450 کیلوگرم نیز داشته باشد.

انواع دستگاه خلال کن دستی به شکلهای دیواری، پایه دار، پدالی و رومیزی طراحی و تولید می شوند که همه آنها به دلیل دارا بودن بدنه فلزی و تیغه های استیل، در برابر آب و رطوبت و شستشوی مکرر مقاوم هستند و براحتی زنگ نمی زنند و دچار پوسیدگی نمی شوند. به همین دلیل، این دستگاه های مستحکم دارای طول عمر بالایی هستند و نگهداری از آنها نیز آسان است.   

شما خریداران محترم می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه خلال کن دستی با کارشناسان فروشگاه کابان تجهیز تماس گرفته و پس از دریافت مشخصات کامل اقدام به خرید نمایید. 

 کابان تجهیز  

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی

نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 198
نمایش همه
علاقه مندی ها ()