دستگاه شربت سرد کن کوفریمل محصولی حرفه ای و با کیفیت از کارخانه ایتالیایی به همین نام می باشد که از سال 1981 در حال فعالیت است و با تولید تجهیزات برودتی باکیفیت و استاندارد توانسته سهم عمده ای از بازار بین المللی را از آن خود کند.

از طراحی گرفته تا عملکرد، دستگاه های شربت سرد کن کوفریمل مدرن ترین و بهترین هستند و به دلیل عدم استفاده از CFC در سیستم سرمایشی، هیچگونه آسیبی به محیط زیست وارد نمی کنند.

انواع  شربت سرد کن کوفریمل در مدلهای دو مخزن و سه مخزن موجود می باشند که مخازن از جنس پلی کربنات شفاف تولید می شوند. پلی کربنات سخت ترین ماده شفافی است که جایگزین شیشه در صنعت شده است اما به دلیل سبک بودن، امکان جابجایی آسان مخزن را فراهم می کند و در ضمن به علت عایق بودن و عدم انتقال حرارت، موجب حفظ سرما گردیده و مدت زمان بیشتری محتویات داخل مخزن را خنک نگه میدارد که در نهایت فشار کمتری به دستگاه وارد شده و منجر به صرفه جویی در برق می گردد.

در ضمن، مخزن شربت سرد کن کوفریمل در برابر واکنش های شیمیایی و خط و خش های فیزیکی بسیار مقاوم است.

بدنه شربت سرد کن کوفریمل به علت داشتن جنس استنلس استیل گرمای تولید شده توسط موتور را خارج کرده و علاو ه بر خنک نگه داشتن مخزن، موجب افزایش سلامتی موتور می گردد. در ضمن بدون نگرانی از زنگ زدن و پوسیدگی می توان بدنه را شستشو داد.

کار کردن با شربت سرد کن کوفریمل بسیار آسان است و در ضمن مخزن ها را براحتی بدون نیاز به ابزار خاصی می توان جدا کرده و دوباره سرهم کرد.

برای خرید شربت سرد کن بکنی با بهترین قیمت می توانید به سایت کابان تجهیز مراجعه نمایید.

شربت سرد کن تک مخزنه 

شربت سرد کن دستگاهی بسیار ساده اما کاربردی است که به منظور درست کردن و خنک نگه داشتن انواع و اقسام نوشیدنی ها طراحی می گردد و با استفاده از آن می توان آبمیوه و شربتهای خنک و گوارا در طعم ها و رنگهای مختلف را در گرمای تابستان آماده نوشیدن نمود.

بخش اصلی دستگاه های شربت سرد کن، مخزن آنها می باشد که نوشیدنی ها جهت مخلوط شدن و خنک ماندن درون آن ریخته می شوند که می توانند شربت سرد کن تک مخزنه ، دومخزنه، سه مخزنه و حتی چهار مخزنه باشند. شربت سرد کن تک مخزنه همانگونه که از نامش مشخص است به دلیل داشتن یک مخزن توانایی آماده سازی فقط یک نوع آبمیوه یا شربت را دارد.

به همین علت جهت استفاده در رستوران ها، کافه ها و کلا مراکزی با حجم کار کم مناسبتر می باشد.

مخزن شربت سرد کن تک مخزنه به صورت کاملا شفاف و شیشه ای از جنس پلی کربنات نشکن تولید می گردد، تا هم محتویات داخل آن دیده شود و هم اینکه در برابر خط و خش، گرد و غبار، پاک کننده های شیمیایی، الکل، پوسیدگی و سایر عوامل شیمیایی مقاومت بالایی داشته باشد. در ضمن یکی از مزایای حائز اهمیت پلی کربنات در ساخت مخزن شربت سرد کن تک مخزنه این است که هیچ تاثیری بر طعم، رنگ و خواص مایعات درون آن نمی گذارد.    

مدلهای مختلف شربت سرد کن تک مخزنه در اندازه ها و ظرفیتهای مختلف به دو شکل استوانه ای و خمره ای تولید می شوند که هر دو مدل یا به صورت پارویی و یا پمپی، مایعات داخل مخزن را مخلوط می کنند.

اغلب مدلهای خمره ای به صورت پارویی یا همزن دار تولید می گردند که برای خنک کردن شربت‌های دانه دار مانند خاکشیر و تخم شربتی مناسب هستند.

شربت سرد کن تک مخزنه ، پیشنهاد کارشناسان کابان تجهیز به آبمیوه فروشی ها، کافه ها و رستوران های کوچک با حجم کار پایین می باشد.

 

شربت سرد کن هدی کو 

دستگاه شربت سرد کن هدی کو برای آماده سازی انواع نوشیدنی خنک در آبمیوه فروشی ها، بستنی فروشی ها، رستوران ها، کافه ها، هتل ها و هایپرمارکت ها و سایر مراکز پرتردد مورد استفاده قرار می گیرد.

شیوه کار شربت سرد کن هدی کو به شکل پارویی می باشد یعنی با حرکت مداوم پاروها، انواع شربت و آبمیوه پالپ دار، دانه دار و بدون پالپ به صورت یکنواخت هم می خورند تا پالپ و دانه ها ته نشین نشوند. بنابراین در این دستگاه ها می توان هم نوشیدنی هایی نظیر تخم شربتی، دوغ و خاکشیر ریخت و هم برای خنک کردن آبمیوه هایی مثل آب آلبالو که هیچ پالپی ندارند استفاده کرد.  

با توجه به تعداد مخزن، شربت سرد کن هدی کو از تنوع خوبی برخوردار است و در انواع تک مخزنه، دو مخزنه و سه مخزنه طراحی، تولید و به بازار عرضه می گردد که در اندازه های متفاوت قابل انتخاب هستند.

جنس این مخزنها از پلی کربنات نشکن استکه مزایای بسیاری را به دنبال دارد از قبیل: بر طعم نوشیدنی ها تاثیری نمی گذارد، در مقابل ضربه و خط و خش مقاوم است، از مقاومت شیمیایی بالایی در مقابل اسید ها، پاک کننده ها و الکل ها برخوردار است.

مخزن شربت سرد کن هدی کو به دلیل عایق بودن از خروج سرما جلوگیری می کند و موجب صرفه جویی در انرژی می شود و همچنین به علت داشتن خاصیت آنتی استاتیکی، گرد و غبار و دوده معلق در هوا را جذب نمی کند و البته براحتی نیز می توان آنرا از دستگاه جدا کرده و شستشو داد.

قیمت شربت سرد کن هدی کو با افزایش تعداد مخزن بیشتر می شود اما با اینحال در دسته دستگاه هایی با قیمت مقرون به صرفه قرار دارد. شما خریداران عزیز می توانید با ورود به سایت کابان تجهیز از قیمت روز شربت سرد کن هدی کو مطلع گردید.

 

شربت سرد کن دو مخزنه

هیچ چیز در گرمای تابستان به اندازه نوشیدن یک لیوان شربت خنک نمی تواند لذت بخش باشد، به همین علت استفاده از دستگاه های شربت سرد کن در کافی شاپ ها و آشپزخانه های صنعتی رواج پیدا کرده است.   

این دستگاه که به منظور خنک کردن و سرد نگه داشتن نوشیدنی های مختلف طراحی و تولید می گردد، دارای مخزن شفاف و نشکن برای ریختن مایعات می باشد که تعداد آن از یک تا 4 عدد متغیر است.

مسلما اسم شربت سرد کن دو مخزنه گویای این موضوع می باشد که با دارا بودن دو مخزن می تواند دو نوع آبمیوه یا شربت مختلف را به طور همزمان نگهداری کند. هر مخزن عملکرد جداگانه ای دارد بطوریکه می توان فقط یکی از آنها را مورد استفاده قرار داد درحایکه دیگری خاموش است.  

درون بخش زیرین شربت سرد کن دو مخزنه که معمولا از جنس استیل ساخته می شود، خنک کننده دستگاه و موتور آن قرار دارد که می تواند از نوع پمپی و یا پارویی باشد. از شربت ساز پمپی برای نگهداری نوشیدنی های ساده و بدون پالپ استفاده می شود و مدلهای پارویی برای سرد کردن شربتهایی مانند خاکشیر که دانه دار هستند، مناسب می باشند. با توجه به اینکه اگر
آبمیوه های پالپ دار یا شربت های دانه دار به طور مداوم هم زده نشوند، پس از گذشت زمان کوتاهی در کف مخزن جمع شده و به محض ورود به پمپ باعث سوختن دستگاه می شوند، از اینرو دستگاه های همزن دار یا پارویی برای اینکار بهترین گزینه می باشند.

دستگاه های شربت سرد کن دو مخزنه برای مکان هایی نظیر کافی شاپ‌ ها، کافه ها، آبمیوه فروشی ها، هتل ها و رستوران ها بسیار کاربردی می باشند. جهت خرید برترین برندهای این دستگاه ها می توانید از طریق سایت شرکت کابان تجهیز به صورت اینترنتی اقدام نمایید.

 کابان تجهیز  

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی

نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 171
نمایش همه
علاقه مندی ها ()