شربت سرد کن بکنی : کابان تجهیز

دستگاه شربت سرد کن بکنی محصول کشور چین است که با بهره گیری از فناوری ایتالیایی، از کیفیت بالایی برخوردار بوده و به علت دارا بودن قیمت مناسب نسبت به سایر برندهای خارجی، از محصولات پرفروش بشمار میرود.

با استفاده از شربت سرد کن بکنی  در آبمیوه فروشی، کافی شاپ، رستوران، هتل و مراکز تجاری و تفریحی می توان در فصل تابستان یک لیوان نوشیدنی خنک در اختیار مشتریان قرار داد. وظیفه این دستگاه مخلوط کردن و خنک نگه داشتن انواع نوشیدنی پالپ دار و بدون پالپ در فصل گرم سال می باشد که این کار را توسط نوعی گاز سرما ساز بی رنگ و غیر سمی انجام می دهد. این دستگاه در مدلهای تک مخزنه، دومخزنه، سه مخزنه و چهار مخزنه تولید و به بازار عرضه می شود که مسلما با افزایش تعداد مخزن هم آبمیوه های متنوعی آماده سرو می گردد و هم اینکه دستگاه از بازدهی بالاتری برخوردار است. در شربت سرد کن بکنی بیش از یک مخزن، هر مخزن عملکرد جداگانه ای دارد که در صورت عدم استفاده می توان آنها را خاموش کرده و استفاده ننمود.    

در ساخت مخزن دستگاه شربت سرد کن بکنی از پلی کربنات نشکن شفاف استفاده گردیده که به دلیل عایق بودن و نداشتن انتقال حرارتی، موجب حفظ سرمای مخزن شده و نوشیدنی ها را تا مدت بیشتری خنک نگه می دارد، از اینرو فشار کمتری به موتور وارد شده و در مصرف برق نیز صرفه جویی می شود. در ضمن پلی کربنات موجب می گردد مخزن در برابر واکنش های شیمیایی و ضربات فیزیکی مقاومت بالایی داشته باشد.

شربت سرد کن بکنی با دارا بودن بدنه ای از جنس استیل مرغوب، براحتی زنگ نمیزند و دچار پوسیدگی نمی شود، به همین دلیل عمر طولانی دارد.

جهت خرید شربت سرد کن بکنی می توانید سری به سایت شرکت کابان تجهیز بزنید و بدون اتلاف وقت به شکل اینترنتی دستگاه مدنظرتان را سفارش بگذارید.

 

شربت سرد کن الکتروکار : کابان تجهیز

دستگاه شربت سرد کن یکی از تجهیزات آماده سازی در آشپزخانه های صنعتی می باشد که برای تهیه انواع آبمیوه و شربت خنک کاربرد دارد.

این روزها صنعت گران ایرانی اقدام به تولید انواع دستگاه های صنعتی باکیفیت نموده اند که شرکت الکتروکار تمدن نژاد یکی از آنها می باشد. این شرکت با طراحی و ساخت انواع دستگاه شربت سرد کن، این امکان را فراهم نموده تا بسیاری از مصرف کنندگان داخلی که توانایی خرید مدلهای خارجی را ندارند، بتوانند از این دستگاه ها استفاده کنند.

دستگاه شربت سرد کن الکتروکار  از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و در فروشگاه‌های آبمیوه فروشی، کافی شاپ ها، رستوران‌ها و یا هر فضای دیگری که نیاز به سرو شربت و یا آبمیوه خنک هست، می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

به طور کلی شربت سرد کن الکتروکار در انواع تک مخزنه، دو مخزنه و سه مخزنه تولید می شود که با دارا بودن عملکرد مکانیکی از بقیه برندها متمایز می شوند. این دستگاه ها بدون نیاز به برق، کار خنک نگه داشتن نوشیدنی ها را انجام می دهند، به این صورت که در مرکز مخزن، استوانه ای فلزی و توخالی قرار گرفته و با ریختن قالب های کوچک یخ درون آن، جداره استوانه سرد شده و در نتیجه مایعات درون مخزن نیز خنک شده و خنک نگه داشته می شوند.

مخزن شربت سرد کن الکتروکار که بالای دستگاه قرار دارد از جنس شیشه ساخته می شود که به واسطه شفاف بودن و در معرض نمایش قرار دادن شربتهای رنگی، جلوه زیبایی به محیط کسب و کار می دهد.  

ظرفیت مخزن شربت سرد کن الکتروکار در مدلهای مختلف، متفاوت است برای مثال نمونه های دو مخزنه گنجایش 12 لیتر نوشیدنی را دارند.

به منظور حفظ نکات بهداشتی و آماده کردن شربت سالم، تمامی قطعات شربت سرد کن الکتروکار قابل جدا شدن و شستشو می باشند.

مدل‌های مختلف شربت سرد کن الکتروکار را می توانید از فروشگاه اینترنتی کابان تجهیز با بهترین قیمت خریداری نمایید، کافیست به سایت این مجموعه مراجعه نمایید.  

شربت سرد کن سه مخزنه : کابان تجهیز

شربت سرد کن یکی از تجهیزات کافی شاپ می باشد که برای سرد و خنک نگهداشتن انواع نوشیدنی ها (شربت، آبمیوه، دوغ و حتی یخ در بهشت) طراحی می گردد. با بهره گیری از این دستگاه در آبمیوه فروشی ها، بستنی فروشی ها، کافی شاپ ها، رستوران ها، هتل ها و مراکز تفریحی می توان آبمیوه خنک و خوش طعم آماده سرو نمود تا زمان مورد نیاز فقط با ریختن در لیوان در اختیار مشتریان قرار داد.

این دستگاه ها با توجه به تعداد مخزنی که دارند دسته بندی می گردند که یکی از پرکاربردی ترین آنها، شربت سرد کن سه مخزنه می باشد که از سه مخزن استوانه ای برخوردار است.

مسلما بازدهی شربت سرد کن سه مخزنه از نمونهایی با یک یا دو مخزن بیشتر می باشد، در عین اینکه  می توان سه نوع نوشیدنی مختلف با طعم و رنگ متفاوت درون آنها نگهداری کرد. منظره شربت سرد کن سه مخزنه با سه رنگ متفاوت حتما برای خیلی از ما آشناست که معمولا در فصل گرما مقابل آبمیوه و بستی فروشی ها قرار داده می شوند.

جنس مخازن دستگاه های شربت سرد کن سه مخزنه از پلی کربنات نشکن شفاف ساخته می شود که هم از مقاومت شیمیایی و هم مقاومت فیزیکی بالایی برخوردار است و به آسانی آسیب نمی بیند.

انواع شربت سرد کن سه مخزنه برای سرد نگه داشتن نوشیدنی ها، دارای عملکرد برقی یا مکانیکی هستند که مدلهای مکانیکی جهت خنک کردن از یخ بهره می برند.

از مزایای شربت سرد کن سه مخزنه می توان به ظرفیت بالا، تهیه سه مدل نوشیدنی به صورت همزمان، امکان جداسازی آسان مخازن و شستشوی آنها، صدای بسیار کم هنگام کار کردن موتور و همزن ها و کم مصرف بودن اشاره نمود.

در صورتی که اطلاعات کافی و لازم برای انتخاب شربت سرد کن سه مخزنه ندارید، می توانید با کارشناسان کابان تجهیز تماس حاصل نمایید.

 

این دستگاه ساخت کشور ایتالیا یکی از بهترین ها در نوع خود می باشد که با خنک کردن و خنک نگه داشتن انواع نوشیدنی ها در فصول گرم سال در آبمیوه فروشی ها و کافی شاپ ها بسیار کاربرد دارد.

شربت سرد کن براس در سه مدل تک مخزنه، دو مخزنه و سه مخزنه موجود می باشد که با توجه به حجم کاری و شلوغی مکانهای مورد استفاده، می توان مدل مناسب را انتخاب کرد. مسلما مدلهای 3 مخزن دار قدرت انتخاب بیشتری در اختیار مشتریان قرار می دهند و برای مراکز پر تردد بسیار مناسب هستند.

بر اساس طرز کار و شیوه مخلوط کردن، شربت سرد کن براس در دو مدل پمپی و پارویی عرضه می گردد. مدلهای پمپی برای آماده کردن انواع آبمیوه بدون پالپ و دانه از قبیل آب آلبالو، شربت لیمو، آب زرشک و شربت زعفران مناسب هستند اما دستگاه هایی با مخزن پارویی برای خنک نگه داشتن و مخلوط کردن انواع نوشیدنی پالپ دار و دانه دار مانند شربت خاکشیر، تخم شربتی و آب پرتقال بکار برده می شوند.

مدلهای پمپی شربت سرد کن براس با همزدن مداوم، مانع از ته نشیدن شدن پالپ و نوشیدنی ها می شوند و آبمیوه ای با بافت یکدست را آماده سرو می کنند.

برای ساخت مخزن شربت سرد کن براس از پلی کربنات نشکن استفاده می گردد که بعنوان عایق بسیار خوبی برای حفظ سرمای شربت عمل می کند و به این ترتیب مصرف برق را کاهش داده و موجب افزایش طول عمر موتور می گردد.

بدنه زیرین دستگاه های شربت سرد کن براس از جنس استیل ضدزنگ ساخته میشود که به خروج گرمای تولید شده توسط موتور کمک شایانی می کند و این امر نیز در خنک ماندن نوشیدنی ها دخیل است.  

در صورتیکه نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد انواع شربت سرد کن براس دارید، می توانید با کارشناسان شرکت کابان تجهیز تماس حاصل نمایید.

 

شربت سرد کن البرز سرمایش 

یکی از تولیدکنندگان دستگاه های شربت سرد کن، بازرگانی البرز سرمایش می باشد که این تجهیزات را برای آماده سازی انواع شربت و آبمیوه خنک و سرد نگه داشتن آنها طراحی می کند. شربت سرد کن البرز سرمایش در انواع دو مخزنه و سه مخزنه تولید می شود و در اختیار مصرف کنندگان داخلی قرار می گیرد که هر مخزن با ظرفیت دوازده لیتر، این دستگاه را برای استفاده در رستوران ها، هتل ها، کافه ها، بستنی فروشی ها و آبمیوه فروشی ها به مناسب ترین گزینه تبدیل نموده است.

تمامی مدلهای شربت سرد کن البرز سرمایش از نوع برقی می باشند یعنی برای خنک کردن و سرد نگه داشتن شربت و آبمیوه از نیروی برق شهری بهره می برند. قدرت موتور این دستگاه ها بیش از یک اسب بخار است که برای یک شربت سرد کن، توان کافی محسوب می شود تا بتواند انواع نوشیدنی ها را سرد نگه دارد. 

شربت سرد کن البرز سرمایش معمولا به شکل پارویی تولید می گردد یعنی درون مخزن، همزنهایی قرار دارند که با مخلوط کردن مداوم نوشیدنی، آنرا خنک نگه می دارند. به همین دلیل از این دستگاه ها هم برای آماده کردن آبمیوه های ساده و بدون پالپ و هم برای خنک نگه داشتن آبمیوه های پالپ دار یا شربتهای دانه دار مانند خاکشیر و حتی نگهداری دوغ محلی با سبزیجات معطر می توان استفاده کرد.  

طراحی ساده دستگاه های شربت سرد کن البرز سرمایش موجب گردیده هر فردی بتواند با آن راحت کار کند و فقط با ریختن شربت و آب و شکر و روشن کردن دستگاه، پس از مدت کوتاهی نوشیدنی خنک، خوش طعم و خوش رنگ آماده سرو می گردد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه های شربت سرد کن البرز سرمایش ، کارشناسان کابان تجهیز جهت مشاوره تلفنی در خدمت شما می باشند.

 

 کابان تجهیز  

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی

نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108

 

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 239
نمایش همه
علاقه مندی ها ()