یکی از نمونه های حرفه ای دستگاه های تولید همبرگر، دستگاه همبرگر زن مینروا تولید کشور ایتالیا می باشد که مي تواند تعداد زیادی برگر با اندازه های یکسان را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد.

همبرگر زن مینروا دارای عملکرد اتوماتیک می باشد و با توانایی قالب زنی حجم زیادی از انواع گوشت قرمز، سفید و ماهی، جهت استفاده در آشپزخانه های صنعتی نظیر فست فودهای بزرگ و پرمشتری، هایپرمارکتها و فروشگاه های زنجیره ای، کارگاه ها و کارخانه های تولید و بسته بندی فراورده های پروتئینی بسیار مناسب است.

امکان تغییر ضخامت و فرم دادن به همبرگر در شکلهای مختلف شامل دایره، مربع، بیضی، مستطیل و ستاره از ویژگیهای دستگاه همبرگر زن مینروا می باشند.

با توجه به خودکار بودن کلیه روند قالب گیری و سلفون کشی در همبرگر زن مینروا ،تمام نکات بهداشتی و ایمنی رعایت می گردد و استفاده از آلومینیوم آنودایز شده (در بدنه) و استنلس استیل هم در بدنه و هم خصوصا در ساخت قطعات درگیر با گوشت، موجب بالا رفتن سطح استانداردهای بهداشتی در این دستگاه می گردد. از طرف دیگر تعبیه محفظه‌ای برای جلوگیری از قرار گرفتن همبرگر در معرض هوا و آلودگی هنگام خروج از دستگاه، تضمین کننده سلامت و بهداشت این فراورده های گوشتی می باشد.  

همبرگر زن مینروا با گنجایش مخزن 18 و 23 لیتری در بازار موجود است که در دو نوع تک فاز و سه فاز ارائه می شوند. این دستگاه ها کاربری بسیار راحتی دارند و با سرعت بالا و بدون صدا کار می‌کنند.

با استفاده از دستگاه همبرگر زن مینروا در هر ساعت می توان ۲۰۰۰ عدد همبرگر یکدست و تمیز را آماده مصرف نمود که ضخامت آنها به دلخواه قابل تنظیم است.

برای مشاهده قابلیتها و سایر مشخصات فنی مدلهای مختلف همبرگر زن مینروا کافی ست به وب سایت شرکت کابان تجهیز مراجعه نمایید.

شرکت الکتروکار تمدن نژاد با تولید دستگاه های همبرگر زن، مصرف کنندگان داخلی را از خرید دستگاه هایی با برندهای خارجی و قیمت بالا بی نیاز نموده است. این دستگاه ها جهت فرم دادن به مواد گوشتی برای تولید همبرگر به کار برده می شوند و قادر هستند برگرهایی یکدست و یک اندازه آماده نمایند.

دستگاه های همبرگر زن الکتروکار  در انواع دستی و برقی تولید می گردند که مدلهای دستی در سایزهای مختلف ( 10،13 و 15)  امکان آماده سازی همبرگرهایی با ضخامتهای متنوع را فرهم می کنند، اما همبرگر زن برقی یا اتوماتیک فقط در یک مدل طراحی و وارد بازار می گردد.   

همبرگر زن دستی الکتروکار نیازی به نیروی برق ندارد و با عملکرد مکانیکی جوابگوی مراکزی ست که لزومی به تولید حجم بالایی از همبرگر ندارند مانند فست فودی ها، رستوران ها و ساندویچی های ثابت و سیار.  

از آنجاییکه همبرگر زن الکتروکار ساختار پیچیده ای ندارد و کار کردن با آن بسیار آسان است بطوریکه فقط با بالا و پائین بردن اهرم موجود، به سادگی همبرگر قالب گیری می گردد، بنابراین کاربران نیاز به آموزش خاصی ندارند.

بدنه و محفظه گوشت در دستگاه های همبرگر زن الکتروکار از استیل تولید می گردد تا واکنشی با مواد غذایی ایجاد نشده و تغییری در طعم، رنگ و خواص گوشت حاصل نشود. استیل از فلزاتی ست که مقاومت بالایی در برابر خط و خش، ضربه، ساییدگی، رطوبت و حرارت دارد، به همین علت با شستشوی مداوم دچار مشکل نمی گردد و موجب دوام و طول عمر دستگاه می شود.

مدل اتوماتیک همبرگر زن الکتروکار توانایی تولید تعداد بیشتری از همبرگر با ضخامتهای قابل تنظیم را دارد و می توان از آن در کارگاه ها و کارخانه های تولید همبرگر استفاده کرد.

خرید دستگاه های همبرگر زن الکتروکار از فروشگاه کابان تجهیز به شکل تلفنی، حضوری و اینترنتی میسر می باشد.

 

گروه تولیدی و صنعتی سپهر (آیدیش) از تولیدکنندگان تجهیزات رستوران و فست فود می باشد که دستگاه همبرگر زن یکی از محصولات پرفروش این شرکت محسوب می گردد.

 همبرگر زن آیدیش از نوع دستی می باشد و بدون نیاز به نیروی برق فقط با فشار دست کار فشرده سازی و فرم دادن به گوشت و سایر مواد اولیه را به شکل گرد برعهده دارد.

این دستگاه از ساختار بسیار ساده ای برخوردار است و فقط از یک محفظه برای ریختن گوشت و بخش دیگر برای فشار آوردن به مواد تشکیل شده است و با اینکه به دلیل عملکرد ساده بازدهی زیادی ندارد اما در رستوران ها، فست فودها، ساندویچی ها و کافه هایی که ترجیح می دهند همبرگر مخصوص خود را درست کرده و در اختیار مشتریان قرار دهند، مورد استفاده قرار می گیرد.

با استفاده از همبرگر زن آیدیش می توان ترکیبات همبرگر را به شکل دلخواه تعیین نمود و پس از تقسیم گوشت و سایر مواد به وزن های مشخص، برگرهایی یک اندازه و یکدست را در زمانی کوتاه تهیه کرد.

 بر اساس شکل ظاهری، همبرگر زن آیدیش به دو شکل استاتیک و ایستاده تولید می گردد که هر دو مدل را می توان به میز کار پیچ کرد تا موقع استفاده لیز نخورند. از مدلهای فشاری به دلیل دارا بودن سایز بسیار کم می توان در ساندویچی های سیار و یا هنگام سفر و طبیعت گردی نیز استفاده کرد.  

به کمک همبرگر زن آیدیش ، می توان همبرگرهایی با قطر 13و 15 سانتیمتر به شکلهای گرد و بیضی شکل آماده مصرف نمود.

در ساخت انواع همبرگر زن آیدیش از فلزات مقاوم در برابر خوردگی و فرسودگی و زنگ زدگی نظیر آلومینیوم استفاده می شود که هم امکان شستشوی دستگاه را فراهم می کند و هم موجب افزایش مقاومت و طول عمر دستگاه می گردد.

از طریق فروشگاه کابان تجهیز ، امکان سفارش مدلهای مختلف همبرگر زن آیدیش و خرید اینترنتی این دستگاه ها از هر کجای کشورمان فراهم گردیده است.  

 

 کابان تجهیز  

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی

نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108

 

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 197
نمایش همه
علاقه مندی ها ()