همبرگر یکی از ساندویچ های خوشمزه است که در ایران و البته کل دنیا طرفداران زیادی دارد و یکی از تجهیزات مورد نیاز برای آماده سازی این فست فود محبوب، دستگاه همبرگر زن می باشد که برای فرم دهی و قالب گیری انواع گوشت قرمز و سفید جهت تولید برگرهایی تمیز و یکدست با سایز یکسان مورد استفاده قرار می گیرد.

این تجهیزات پرکاربرد به دو شکل همبرگر زن دستی و همبرگر زن برقی یا اتوماتیک تولید و به بازار عرضه می شوند که در ادامه، کابان تجهیز شما را با مشخصات و انواع نمونه های دستی آشنا می سازد.

دستگاه همبرگر زن دستی به دلیل دخالت نیروی انسانی توانایی تولید تعداد کمتری برگر نسبت به نمونه های برقی را دارد و علاوه بر ساندویچی ها، رستوران‌ها و فست فودهای کوچک، در منازل هم بکار گرفته می شود.  

این دستگاه به شکلهای مختلف خانگی، فشاری، ایستاده و نیمه اتوماتیک تولید می شود که اساس کار همه آنها این است که پس از آماده کردن مواد همبرگر و طعم دار کردن، آنها را داخل محفظه‌‌ای گرد ریخته و با فشردن کفه دیگر، گوشت پرس شده و برگرهای تمیز و یک اندازه قالب گیری می شوند. محفظه همبرگر زن دستی تعیین کننده سایز همبرگرها می باشد که بسته به انتخاب اپراتور دارد.

در ساخت دستگاه همبرگر زن دستی به دلیل مرتبط بودن با مواد غذایی، غالبا از جنس استیل بهره گرفته می شود تا تغییری در طعم و مزه و رنگ گوشت ایجاد نگردد و همچنین قطعات دستگاه را به آسانی بتوان شست بدون اینکه زنگ بزنند یا دچار پوسیدگی شوند. 

شما مشتریان محترم می‌توانید قبل از خرید همبرگر زن دستی با مشاوران باتجربه شرکت کابان تجهیز تماس حاصل نمایید تا تمامی اطلاعات و مشاوره‌های لازم را در اختیارتان قرار دهند.

 

همبرگر ساز یا همبرگر زن براکس از تولیدات کشورمان می باشد که بدون نیاز به نیروی برق کار کند و قادر است در مدت زمان کوتاهی، انواع گوشت چرخ شده (گوسفند، گوساله، گاو، مرغ و ماهی) و سایر مواد اولیه را به شکل همبرگرهایی یک اندازه و یک شکل درآورده و آماده پخت کند.

تمامی مدلهای همبرگر زن براکس عملکرد دستی دارند و در دسته نیمه اتوماتیک قرار می گیرند به این صورت که بخشی از کار (قالب زدن گوشت) توسط دستگاه و بخش دیگر (فشردن اهرم) توسط نیروی دست انجام می گیرد. تفاوت ها این دستگاه ها با یکدیگر در ظرفیت و اندازه محفظه می باشد که برگرهایی با قطر و ضخامت های متنوع تولید می کنند.

ساختار و عملکرد همبرگر زن براکس بسیار ساده است بطوریکه از یک مخزن کوچک جهت ریختن گوشت، اهرم و کفه برای فشار دادن گوشت تشکیل شده است. از بالای کفه برای قرار دادن نایلون یا سلفون جهت بسته بندی همبرگر استفاده می شود.   

مدلهای مختلف همبرگر زن براکس در سایز های 10، 13و 15 سانتی متری برای استفاده در مکانهایی نظیر ساندویچی ها، کافه ها، رستوران ها، فست فودها و فروشگاه های عرضه محصولات پروتئینی بسیار مناسب و کاربردی هستند.

از مزایای این دستگاهها ابعاد جمع و جور و ظاهر براق و صیقلی آنها می باشد که با بکارگیری آلومینیوم آنودایز شده در ساخت بدنه حاصل گردیده است. مقاومت بسیار بالا در برابر ضربه، خط و خش، ساییدگی، رطوبت و حرارت از دیگر ویژگی های همبرگر زن براکس می باشد. مخزن مواد اولیه از استیل ضدزنگ تولید می گردد که برای افزایش اصول بهداشتی امکان شستشو وجود دارد.

شما مصرف کنندگان عزیز می توانید پیش از خرید همبرگر زن براکس با مشاوران مجرب فروشگاه کابان تجهیز تماس بگیرید تا کلیه اطلاعات این دستگاه ها را در اختیارتان قرار دهند.  

همبرگر زن یا همبرگر ساز از دستگاه‌های آماده سازی مواد غذایی شمرده می شود که بوسیله آن می توان انواع گوشت چرخ کرده مانند گوساله، گاو، مرغ و ماهی را به شکل همبرگر درآورد.

یکی از باکیفیت ترین و پرفروش ترین مدلهای این دستگاه،  همبرگر زن امگا  ساخت کشور ایتالیا می باشد که با دارا بودن گواهینامه CE اروپا، ایمنی، بهداشت و حفظ محیط زیست تضمین شده است.

ظاهر بسیار صیقلی، براق و درخشان همبرگر زن امگا حاصل استفاده از استیل و پوششی از آلومینیوم آنودایز شده در ساخت این دستگاه می باشد. لایه اکسید آلومینیوم در برابر خوردگی و سایش و خط و خش مقاومت بالایی دارد و مواد غذایی به آن نمی چسبند و همچنین به راحتی قابل شستشو است.

جنس استیل محفظه مواد اولیه در همبرگر زن امگا مانع از چسبیدن گوشت به جداره محفظه شده و از تجمع آلودگی جلوگیری می کند، در نتیجه سلامت و بهداشت مواد غذایی را به دنبال دارد. 

همبرگر زن امگا دارای عملکرد نیمه اتوماتیک می باشد و بدون نیاز به نیروی برق با فشار آوردن بر اهرم تعبیه شده، همبرگرهای دایره ای، یک شکل و یک اندازه و تمیز آماده مصرف می کند. این دستگاه به دلیل دستی بودن بازدهی بالایی ندارد ولی برای استفاده در رستوران ها، فست فودها و ساندویچی ها و  فروشگاه های مواد پروتئینی مناسب است.

همبرگر زن امگا وزن کمی دارد و به آسانی قابل جابجایی می باشد و همبرگرهای تولید شده توسط این دستگاه دارای قطرهای 10 ، 13 و 15 سانتیمتری می باشند که با وزن های مختلف تولید می گردند.

در سایت فروشگاه کابان تجهیز ، مدلهای مختلف دستگاه همبرگر زن امگا موجود هستند که می‌توانید به صورت آنلاین سفارش گذاری نمایید.  

همبرگر زن برقی با عملکرد تمام اتوماتیک به منظور تولید و بسته بندی انواع برگر برای مصرف بسیار بالا طراحی و تولید می گردد که قادر است حجم زیادی از مواد اولیه را به شکل گرد با اندازه های یکسان قالب زده و آماده پخت نماید.  

 همبرگر زن برقی  با مجهز شدن به موتور الکتریکی و توان بازدهی بالا میتواند نیاز مراکزی نظیر رستوران ها و فست فودهای شلوغ و بزرگ، واحدهای تولیدی فراورده های گوشتی و کارخانه های بسته بندی سوسیس و کالباس را برطرف کند. بطوریکه برخی مدلها ظرفیت تولید بیش از ۲۰۰۰ همبرگر در ساعت را دارند.

با توجه به عدم دخالت دست در تمامی مراحل تولید و بسته بندی (سلفون گذاری زیر و روی همبرگر) توسط همبرگر زن برقی ، همبرگرها به صورت کاملا بهداشتی آماده می شوند. از سوی دیگر، به دلیل استفاده از آلومینیوم آنودایز شده و استنلس استیل درجه یک در ساخت دستگاه، به خصوص قسمت هایی که با گوشت در تماس مستقیم هستند، مواد به بدنه یا قطعات نمی چسبند تا ایجاد آلودگی شود و در پایان کار براحتی می توان دستگاه را شسته و نظافت کرد که تمامی این فاکتورها موجب بالا بردن استانداردهای بهداشتی می گردند.

همچنین کارکرد کاملا مکانیزه دستگاه همبرگر زن برقی ، سرعت کار را نیز افزایش می دهد که با قرار دادن نوار نقاله متحرک در برخی مدلها، همبرگرها به سمت دستگاه بسته بندی هدایت می شوند. در ضمن، کار با چنین دستگاهی بسیار آسان است و نیاز به آموزش خاصی هم ندارد.  

ظرفیت دستگاه همبرگر زن برقی متنوع می باشد و امکان تغییر وزن و شکل و ضخامت همبرگرها توسط اپراتور وجود دارد.

برای مشاهده اطلاعات مربوط به دستگاه های همبرگر زن برقی و دستی و قیمت آنها، می توانید به سایت کابان تجهیز مراجعه کنید و به صورت آنلاین خرید خود را انجام دهید.

 کابان تجهیز  

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی

نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108

 

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 204
نمایش همه
علاقه مندی ها ()