باسکول را به عنوان وسیله ای جهت وزن کشی می شناسیم. این دستگاه معمولا در دو نوع باسکول مکانیکی و باسکول دیجیتالی عرضه می شود. شناخت تفاوت باسکول های جدید و باسکول های قدیمی به شما کمک می کند که انتخاب بهتری داشته باشید.

ممکن است به جهت سادگی و سرعت این نوع باسکول محک ، به دنبال خرید آن باشید. ما در تیم فروشگاه اینترنتی محک گستر شما را با انواع این باسکول محک پرکاربرد آشنا می کنیم.

باسکول محکدیجیتالی چیست و چه انواعی دارد؟

همان گونه که خواندید، باسکول به صورت کلی به وسیله ای گفته می شود که وظیفه وزن کردن اجسام مختلف را عهده دار است. باسکول های دیجیتال نسخه جدید و به روز شده باسکول های قدیمی و سنگی هستند.

باسکول محک دیجیتالی هم از نظر دقت و هم سرعت برتری چشم گیری نسبت به مدل قدیمی خود دارد. به همین دلیل خیلی از افراد بر حسب استفاده خود، به سراغ خرید این دستگاه می آیند.

باسکول محک دیجیتالی انواع مختلفی دارد که برای هر کاربردی آن را آماده خدمت کرده است. اگر به دنبال باسکول برای شغل و کار مورد نظر خود هستید، ما اینجاییم که شما را با انواع باسکول های دیجیتال آشنا کنیم.

باسکول های دیجیتال در ابعاد، اندازه، مدل و ظرفیت های مختلفی تولیده می شوند. معمولا از این نوع باسکول ها برای وزن کردن اجسام سنگین و بالای 100 کیلوگرم استفاده می شود.

قطعه ای که سنجش وزن را در این نوع باسکول ها بر عهده دارد، لودسل نام دارد. باید دقت شود که نحوه نگهداری این نوع باسکول نسبت به باسکول های قدیمی سخت تر است و نیاز به مراقبت های بیشتری دارند.

معرفی چند نوع از باسکول های دیجیتالی

برای آشنایی بیشتر شما همراهان، به معرفی چند نوع از معروف‌ترین باسکول های موجود بازار می پردازیم؛ شاید انتخاب شما هم از لیست زیر باشد.

باسکول دیجیتالی فروشگاهی

این نوع باسکول جهت وزن کردن کالا ها در وزن های زیاد تولید شده است. این باسکول به سه شکل ثابت، دیواری و متحرک موجود است. در انتخاب این نوع باسکول باید دقت کنید؛ به طور مثال اگر محیطی که در آن کار می کنید دارای رطوبت است نباید از جنس آهنی آن استفاده کنید. البته می توانید برای آن گاری تهیه کنید تا کمی از زنگ زدن بدنه و آسیب به دستگاه جلوگیری کنید.

معمولا باسکول های دیجیتال فروشگاهی ظرفیت 500 کیلوگرمی دارند. یکی از مشخصه هایی که نشان می دهد باسکول مخصوص فروشگاه است، مبلغ دار بودن صفحه نمایش آن است.

باسکول محک دیجیتالی صنعتی

این نوع باسکول محک معمولا در کارخانه ها و کارگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد؛ بنابراین از موادی مقاوم و محکم ساخته می شوند.

معمولا ظرفیت تحمل وزن باسکول صنعتی بالای 500 کیلوگرم است. از انواع آن می توان به باسکول ثابت، متحرک و قابل نصب روی زمین اشاره کرد.

باسکول محک دیجیتالی نفر کش

این باسکول برای تعیین وزن و هم چنین قد افراد طراحی شده است. شاید نوعی از آن را در باشگاه های ورزشی و یا مراکز پزشکی دیده باشید.

برخی از انواع این دستگاه قابلیت های ویژه ای مثل محاسبه BMI، محاسبه قند خون و فشار خون دارند. این نوع باسکول به باسکول داروخانه ای نیز شهرت دارد.

باسکول محک دیجیتالی دام کش

همین طور که از نام این باسکول محک مشخص است، در مراکز دامداری می توان آن را یافت.

این باسکول دارای محفظه ای جهت قرارگیری کامل حیوان است تا وزن به درستی محاسبه شود. این باسکول ها باید دارای بدنه قوی و ضد ضربه ای باشند تا عمر آن ها را تضمین کند. از انواع آن می توان به باسکول شترمرغ، گوسفند، گاو و ... اشاره کرد.

برخی از انواع آن دارای سطح شیب داری در جلوی خود هستند که ورود و خروج حیوان را راحت تر می کند.

باسکول دیجیتالی آویز

در مواردی که مواد و اجسام را نشود به طور زمینی وزن کرد، باید به سراغ این نوع باسکول دیجیتالی رفت.

این نوع باسکول از سقف آویزان شده و یا دارای نمایشگر روی خود است یا به صورت مجزا، نمایشگر روی دیوار قرار می گیرد.

معمولا از این باسکول برای وزن کردن اجسام بسیار سنگین و در حد چند تن استفاده می شود؛ بدیهی است که جنس بدنه آن و مواد به کار رفته در آن باید از محکم ترین آلیاژ ها باشد.

فروشندگانی که فروش انواع باسکول را بر عهده دارند می توانند زمان خرید این کالا به شما مشورت های لازم را ارائه دهند تا بهترین نمونه آنها را خریداری کنید. هر یک از انواع این وسیله دارای مدل های متنوعی می باشد و ویژگی های مختلفی دارد. برای خرید هر یک از انواع این وسیله می توانید ویژگی های آنها را در سایت اینترنت مورد بررسی قرار دهید تا به خوبی اطلاعات تان را در این زمینه افزایش دهید. برند دستگاه را به خوبی مورد بررسی قرار دهید تا از معتبر بودن آن اطمینان خاطر داشته باشید.

مزیت هایی که در خرید اینترنتی از نمایندگی وجود دارد موجب شده است که بسیاری از افراد تنها از این طریق خرید خود را انجام دهند. هر یک از انواع باسکول را شما می توانید با کیفیت های متنوع و قیمت های مختلف خریداری کنید و مورد استفاده قرار دهید. شما بهتر است زمان خرید در ابتدا به خوبی کیفیت کالا را مورد بررسی قرار دهید و سپس به قیمت آن توجه داشته باشید. برخی از آنها که ویژگی های بیشتری دارند دارای قیمت بالاتری هستند و برخی از آنها هم قیمت پایین تری دارند.  خرید باسکول  از نمایندگی بهترین شیوه خرید است که به شما هم این روش خرید را توصیه می کنیم.

 فروشگاه محک گستر

ساعت پاسخ گویی تلفنی : 9 صبح الی 22
آدرس ایمیل : info@tajhizat.co
خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
خط اختصاصی ← 02180808081
تماس نمایندگی ها ← 70-02133510970 ، 21-02166919619 ، 02166940107 ، 65-02155833430 ، 02166085712
نمایشگاه و فروشگاه ← خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 ط 3

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 277
نمایش همه
علاقه مندی ها ()