ویدئو پروژکتور مدل T44 از جمله دستگاه های پرفروش مجموعۀ نیزار کالا به شمار می رود. در ادامۀ این مقاله قصد داریم به معرفی این دستگاه ویدئو پروژکتور می پردازیم تا در صورت لزوم بتوانید بهترین دستگاه را خریداری نمائید. خیلی از افراد خواستار خرید ویدئو پروژکتور مدل T44 هستند چون از امکانات پیشرفته برخوردار است. در اینجا به معرفی مشخصات فنی این دستگاه می پردازیم تا بدین ترتیب بتوانید متناسب با نیازی که دارید، ویدئو پروژکتور مناسبی را تهیه نمائید.

خرید اینترنتی ویدئو پروژکتور T44

این دستگاه در ابعاد 228*195*100 میلی متر با وزن 1/8 کیلوگرم ساخته شده است و از دسته بندی دستگاه های ویدئو پروژکتور پرتابل به شمار می رود. در حال حاضر از طریق فروشگاه نیزار کالا به صورت تضمین شده همراه با گارانتی معتبر می توانید ویدئو پروژکتور مدل T44 را خریداری نمائید.

تولیدکنندگان دستگاه های ویدئو پروژکتور، با کاستن از وزن و ابعاد دستگاه، توانستند امکان جا به جایی آن را برای کاربران راحت تر نمایند. اگر در پی خرید ویدئو پروژکتور با قابلیت های پیشرفته برای مصارف خانگی، آموزشی و اداری می باشید، می توانید از مزایای ویدئو پروژکتور مدل T44 بهره مند گردید. از قابلیت های جدید افزوده بر این دستگاه پروژکتور می توان به پشتیبانی از امواج وای فای و سیستم عامل اندروید اشاره نمود.

هدف از افزودن قابلیت WIFI، امکان ایجاد ارتباط بدون کابل میان ویدئو پروژکتور و منبع دیجیتال دیگر می باشد. از دیگر مشخصات فنی ویدئو پروژکتور مدل T44، می توان به تجهیز بودن به پورت های HDMI، USB، AV و ... اشاره نمود. ضمن آنکه از رزولوشن تصویر بالایی برخوردار است و قابلیت پخش تصاویر فول اچ دی توسط پرده نمایشگر این دستگاه پروژکتور فراهم می باشد. کنتراست تصویر در دستگاه ویدئو پروژکتور مدل T44 به صورت 1 به 1800 می باشد. جهت مشاهدۀ دیگر مشخصات فنی این دستگاه پروژکتور و خرید ویدئو پروژکتور ، می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نمائید.

  فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 301
نمایش همه
علاقه مندی ها ()