ویدئو پروژکتور مدل T48 از محبوب ترین مدل های موجود در فروشگاه نیزار کالا به شمار می رود که دارای قابلیت های جدید و پیشرفته ای است. قصد داریم در ادامۀ مقالۀ کوتاه این هفته به مهمترین ویژگی های این دستگاه دیجیتالی می پردازیم. همانطور که می دانید استقبال گسترده از خرید ویدئو پروژکتور، تجهیز بودن به صفحه نمایشگر بزرگ است که امکان استفاده از آن در محیط های مختلف برای عموم افراد فراهم می باشد. این در حالی است که بسیاری از افراد متقاضی خرید ویدئو پروژکتور مدل T48 هستند. این دستگاه ویدئو پروزکتور در مقایسه با دیگر انواع پروژکتور موجود در بازار، حرف اول را می زند و به نوعی از قابلیت های پیشرفته تر برخوردار است. جهت بررسی مشخصات فنی ویدئو پروژکتور پرتابل T48، می توانید به فروشگاه نیزار کالا مراجعه نمائید.

فاکتور مهم و ارزشمندی که باعث گردیده خیلی از افراد متقاضی خرید ویدئو پروژکتور مدل T48 باشند، تجهیز بودن به کلیۀ پورت دستگاه های دیجیتالی و آنالوگ همچون HDMI، AVG، AUDIO، 2USB و ...می باشد. بنابراین توصیه می کنیم نگاهی دقیق بر جزئیات مشخصات فنی این دستگاه پروژکتور داشته باشند. ویدئو پروژکتور مدل T48 با امکان لنز شیفت دارای انعطاف پذیری بیشتری می باشد و بدین ترتیب امکان کنترل زاویۀ دستگاه را با استفاده از ریموت کنترل فراهم آورده اند.

هنگام  خرید ویدئو پروژکتور مدل T48 بایستی نگاه دقیق بر روی مشخصات فنی دستگاه داشته باشید. این دستگاه دارای شدت روشنایی 6 هزار لومنس با کنتراست 1 به 1800 می باشد. ضمن آنکه تجهیز به لامپ LED با طول عمر 50 هزار ساعت در حالت معمولی و ECO می باشد. جهت مشاهدۀ مشخصات فنی بیشتر این دستگاه پروژکتور می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نمائید. پس از بررسی تمام جزئیات دستگاه، می توانید به صورت آنلاین خرید خود را انجام دهید.

  فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 278
نمایش همه
علاقه مندی ها ()