با تاسیس باسکول سازی بی نظیر در سال 1329، ساخت اولین باسکول ها در ایران آغاز گردید که از نوع مکانیکی با طرح روسی بودند. این شرکت به مرور زمان و همگام با پیشرفت تکنولوژی رشد کرده و با طراحی و تولید انواع سیستم های توزین با کیفیت در خدمت جامعه بوده است.

امروزه انواع باسکول بی نظیر همگی دیجیتال هستند و شامل باسکول فروشگاهی، باسکول صنعتی و باسکول دامکش می شوند که هر دسته با شکلها، ظرفیت ها و دقت های متفاوت به دو صورت تک لودسل و چهار لودسل تولید و وارد بازار می شوند.

مدلهای فروشگاهی و صنعتی باسکول بی نظیر که برای وزن کردن اقلام و اجسام سنگین از  میادین میوه و تره بار گرفته تا کارگاه ها و کارخانجات تولیدی مورد استفاده قرار می گیرند، از لحاظ ساختار ظاهری به شکل چرخ دار و ثابت تولید می شوند. این باسکول ها بر اساس شیوه قرار گیری نمایشگر به دو دسته متحرک و ثابت دسته بندی می گردند که در نمونه های ثابت، نمایشگر به خود بدنه نصب شده و قابل جابجایی نمی باشد، اما در مدلهای متحرک، نمایشگر بر روی پایه ای چرخ دار قرار گرفته است که بوسیله کابل با بدنه مرتبط می باشد و جابجایی آن امکانپذیر است.

نمایشگر باسکول بی نظیر معمولا از نوع LED و LCD و با توجه به نیاز مشتری به صورت یک تکه یا سه تکه ارائه می گردد.

برخی مدلهای باسکول بی نظیر با دارا بودن سینی استیل جهت استفاده در محیط هایی با رطوبت بالا مانند شیلات تولید می شوند تا براحتی دچار زنگ زدگی و پوسیدگی نشوند و دوام بالایی داشته باشند.  

باسکول بی نظیر از نوع دامکش با ساختار ظاهری متفاوت در دامداریها و دامپروری ها جهت توزین پی در پی انواع دام و طیور کاربرد دارد.

برای دستیابی به اطلاعات فنی دقیق تر انواع باسکول بی نظیر می توانید از سایت فروشگاه کابان تجهیز دیدن کنید.

شرکت انی لود که در سال 1991 در کشور چین آغاز به فعالیت نموده، در حال حاضر از شناخته شده ترین برندها در زمینه طراحی و تولید ابزار توزین و اجزای آنها شامل انواع لودسل و اندیکاتور می باشد و در کشورهای کانادا و آمریکا نیز گسترش یافته است. سهم عمده معروفیت و محبوبیت این شرکت مربوط به طراحی و تولید باسکول های آویز می گردد که با دارا بودن استانداردهای جهانی توزین بهترین مدلهای این سیستم ها را تولید و به بازار جهانی عرضه می کند. البته این شرکت باسکول های تخت و پالت را نیز در میان محصولات خود دارد.

تمامی مدلهای باسکول آنی لود از نوع دیجیتال می باشند که به دلیل دقت و سرعت بالا و عدم نیاز به فضای زیاد در طیف گسترده ای از مراکز کاربرد دارند. این سیستم ها توسط یک قلاب از سقف یا جرثقیل آویزان می شوند و کالاها و اجسام برای وزن کشی از قلاب دیگری آویخته شده و به شکل معلق در بالاتر از سطح زمین وزن کشی می شوند.   

با بهره گیری از انواع باسکول آنی لود در محیط های صنعتی نظیر کارخانه ها، انبار ها، کشتیرانی، اسکله‌ها و بنادر، صنایعی مانند خودرو سازی، کشتارگاه ها، پروژه های ساختمانی به آسانی می توان از 100 کیلوگرم تا چند تن را مورد توزین قرار داد. 

فولادی بودن قلابها در باسکول آنی لود ضامن مقاومت بالای دستگاه می باشد که امکان کارکرد مداوم را میسر می سازد.  

جهت تنظیم و انجام عملیاتی نظیر پاره سنگ کردن در باسکول آنی لود توسط ریموت کنترل از مسیر دور انجام می شود.

انواع باسکول آنی لود با مجهز شدن به باتری های داخلی قابل شارژ تا ساعتها می توانند بدون نیاز به برق عملیات وزن کشی را انجام دهند.

فروشگاه کابان تجهیز پیش از فروش حضوری و اینترنتی انواع باسکول آنی لود امکان مشاوره با کارشناسان این مجموعه را در اختیار خریداران محترم قرار داده است.

یکی از باسکول هایی که در داخل کشورمان طراحی و تولید شده و در فروشگاه کابان تجهیز ارائه می گردد، باسکول اطلس است. این باسکول تنوع چندانی ندارد و در چند مدل باشگاهی و فروشگاهی در نوع دیجیتال به بازار عرضه می گردد.

باسکول اطلس از نوع باشگاهی برای توزین افراد در مراکز ورزشی، باشگاه ها، مراکز درمانی و داروخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد و مدل فروشگاهی در خرده فروشی ها، میادین میوه و تره بار، فروشگاه های بزرگ و انبارها برای وزن کشی اقلام و کالاها کاربرد دارد.   

حداکثر وزنی که باسکول اطلس باشگاهی توان توزین آنرا دارد 200 کیلوگرم است که با دقت 50 گرم توزین افراد را انجام می دهد. این باسکول نفرکش از نوع سکه ای می باشد یعنی با انداختن سکه در محل تعبیه شده آغاز به کار می کند و افراد با ایستادن بر روی کفه وزن خود را اندازه گیری می کنند. از مزایای سکه ای بودن باسکول اطلس این است که می تواند به عنوان منبع درآمد زایی نیز کاربرد داشته باشد و قابلیت تنظیم تعداد سکه را نیز دارد.   

به منظور افزایش کیفیت، مقاومت و دوام باسکول اطلس ، در ساخت بدنه از فلز با پوششی از رنگ الکترواستاتیک استفاده می شود که از خوردگی، پوسیدگی و زنگ زدگی دستگاه جلوگیری می کند.

مجهز شدن باسکول اطلس به نمایشگر LED این امکان را فراهم می آورد که از فاصله دور نیز بتوان نتیجه توزین را مشاهده کرد.

باسکول اطلس فروشگاهی ساختار ساده ای دارد و از بدنه و سینی فلزی برخوردار است که امکان توزین حداکثر 300 کیلوگرم را فراهم می کند. نمایشگر این باسکول ها به شکل سه تکه امکان نمایش وزن، قیمت واحد و قیمت کل را تا 5 رقم دارد.

برای اطلاع از جزییات فنی بیشتر در مورد انواع باسکول اطلس می توانید با کارشناسان کابان تجهیز تماس حاصل نمایید.

 

باسکول آویز که به آن باسکول سقفی نیز گفته می شود نوع متفاوتی از باسکول دیجیتال است که برای وزن کردن به سقف یا جرثقیل نصب می گردد و دارای گیره آهنی یا قلاب برای بلند کردن اجسام می باشد، در نتیجه در این نوع باسکول ها فرایند توزین به شکل معلق صورت می گیرد.  

باسکول آویز جرثقیل مانند سایر سیستم های توزین دیجیتال از دقت بالایی برخوردار است و با توانایی توزین بین ۳۰۰ کیلوگرم تا ۳۰ تن، غالبا در صنایع و کارخانه ها و ساختمان سازی به کار گرفته می شود و برای فضاهایی که مشکل کمبود جا دارند، بسیار مناسب است. برای مثال جهت وزن کردن انواع گوشت در کشتارگاه ها، میوه به صورت عمده‌ای، مصالح ساختمانی در پروژه های عمرانی و سایر کالاها در انبارها و تولیدی ها، باسکول آویز بهترین گزینه به حساب می آید.

نمایشگر باسکول آویز جرثقیل از نوع LCD یا LED  به دو صورت ثابت و متحرک مورد استفاده می باشد: در دسته اول بر روی بدنه به صورت آویزان قرار دارد و در دسته دوم با قرار گرفتن روی میز کار یا دیوار از طریق وایرلس با بدنه مرتبط است.

بدنه باسکول آویز جرثقیل از فلز مقاوم و محکم و قلاب ها معمولا از فولاد ساخته می شوند تا در محیطهای گرم و پرگرد وغبار آسیب نبینند و از طرف دیگر بتوانند فشار زیادی را تحمل کنند.

این نوع باسکول به دلیل قرار گرفتن در ارتفاع و عدم دسترسی آسان، با ریموت کنترل می گردد و تمامی دستورها مانند خاموش، روشن، صفر، پارسنگ و غیره از راه دور انجام می گیرد.

برای تامین انرژی باسکول آویز جرثقیل از نیروی برق و باتری قابل شارژ بهره گرفته می شود و این دستگاه ها میتوانند مدت زمان زیادی بدون نیاز به برق وزن‌کشی را انجام دهند.

فروشگاه کابان تجهیز با فروش اینترنتی مدلهای مختلف باسکول آویز جرثقیل ، به مشتریان این امکان را می دهد که در زمان و هزینه های خود صرفه جویی کنند

 

  کابان تجهیز 

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی

نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 227
نمایش همه
علاقه مندی ها ()