پالت باسکول دار یا باسکول جک پالت همان جک پالتهای معمولی هستند که با مجهز شدن به ابزار توزین، همراه با بلند کردن و جابجایی پالتها و بارهای سنگین، وزن آنها را نیز در هر مکان و زمانی اندازه گیری می کنند.

با بکارگیری باسکول جک پالت در کارخانجات و انبارهایی که نیاز به جابجایی بسته ها، مواد و محصولات می باشد همزمان می توان وزن آنها را نیز مشخص نمود که جلوگیری از اتلاف وقت، افزایش راندمان و کاهش نیروی انسانی را به دنبال دارد. این دستگاه ها از نمایشگر نوع LED و LCD  بزرگ و خوانا برخوردار هستند تا بتوان نتیجه توزین را به آسانی مشاهده کرد.

این نوع ابزار توزین بهترین و کم هزینه ترین راه حل وزن کشی در فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای، تولیدی ها و انبارهای مواد غذایی و سردخانه ها به حساب می آید.

در ساخت بدنه و شاخک های باسکول جک پالت از فلز محکم و  مقاوم استفاده مشود تا هم بتوانند پالتهای سنگین را به راحتی بلند کنند و هم اینکه در مقابل فشار و ضربه آسیب نبینند.

منبع اصلی انرژی در باسکول جک پالت باتری قابل شارژ داخلی می باشد که معمولا برای مدت قابل توجهی شارژ نگه می‌دارد تا بتوان بدون نیاز به نیروی برق ساعتها کار جابجایی و توزین را انجام داد.

از امکانات جانبی که معمولا انواع باسکول جک پالت برخوردار هستند می توان اندازه گیری وزن با دو واحد پوند و کیلوگرم، دارای چاپگر گزارش عملکرد و یا امکان اتصال به پرینتر خارجی، قابلیت اتصال با کامپیوتر و مجهز بودن به کلید های عملیاتی پارسنگ صفر کن و وزن خالص را نام برد.  

شما عزیزان می توانید با خرید اینترنتی باسکول جک پالت از شرکت کابان تجهیز ،در زمان و هزینه ها صرفه جویی کنید و در صورت تمایل امکان خرید حضوری نیز میسر می باشد.   

شرکت دنا توزین از برترین تولیدکنندگان ترازو و باسکول قد و وزن در ایران می باشد که با بیش از 20 سال سابقه در این زمینه، موفق گردیده با تولید محصولات مطابق با استانداردهای جهانی، رضایت مصرف کنندگان را بدست آورد.

این شرکت به صورت تخصصی به طراحی و تولید باسکول های دیجیتال نفرکش مشغول است که برای اندازه گیری وزن و قد افراد مورد استفاده قرار می گیرند و به آنها باسکول نفرکش یا باسکول باشگاهی نیز گفته می شود. با استفاده از باسکول دنا توزین در اماکنی نظیر باشگاه ها، داروخانه ها، بیمارستان ها و کلینیک ها و سایر مراکز بهداشتی در عرض چند ثانیه می توان ورزشکاران و افراد سالم و بیمار را وزن کشی کرد.

تمامی مدلهای باسکول دنا توزین از لحاظ ظاهری به صورت ایستاده و مشابه همدیگر هستند و به شکل علمک دار با نمایشگر نوع lcd روی علمک تولید می گردند که افراد برای توزین بر روی کفه آن می ایستند.

باسکول دنا توزین با دارا بودن وزن کم به راحتی قابل جابجایی می باشد که در کنار ظاهر شیک از خصایص قابل توجه این دستگاه محسوب می گردد.  

یکی دیگر از ویژگی های شاخص برخی مدلهای باسکول دنا توزین مجهز بودن به پرینتر است که چاپ اطلاعات وزنی و قدی را امکانپذیر می سازد تا بتوان پس از وزن کشی دوره ای، تغییرات وزنی را مورد بررسی قرار داد و از روند کاهش یا کمبود وزن مطلع شد.

از مزایای باسکول دنا توزین علاوه بر دقت و سرعت بالا به محاسبه BMI، دارا بودن کفی بزرگ و مسطح با رویه ای از جنس تردمیل، کم مصرف بودن و داشتن پایه های قابل تنظیم می توان اشاره نمود.

فروشگاه کابان تجهیز انواع سکه ای و معمولی باسکول دنا توزین را به صورت حضوری و اینترنتی در اختیار خریداران قرار می دهد.  

باسکول دامکش همانگونه که از نام آن می توان حدس زد برای اندازه گیری وزن انواع دام و چارپایان (گوسفند، گاو، گوساله، شتر، اسب و غیره) کاربرد دارد و به منظور ثابت نگه داشتن حیوانات به شکل یک قفس فلزی تولید می گردد که معمولا دارای دربهای ورود و خروج جداگانه می باشد. در نتیجه تداخلی در توزین دام ها پیش نمی آید و سرعت وزن کشی نیز افزایش می یابد.

با توجه به استفاده از باسکول دامکش در محیط هایی نظیر دامداری ها، دامپروری ها، پرورش اسب و شترمرغ، کشتارگاه ها و ... طراحی و ساخت آن به گونه ای است که بسیار مقاوم بوده و بدون هیچ مشکل و خرابی می تواند دام های سنگین را توزین کند. برخی مدلهای این باسکول ها به همراه رمپ اجرا می شوند تا جابجایی و عبور دام ها به آسانی صورت بگیرد.

کفه توزین و نرده های تعبیه شده در اطراف باسکول دامکش از جنس فلزی با مقاومت و استحکام بالا تولید می گردند تا در برابر ضربه و فشار وارد شده از طرف احشام آسیب نبینند.  

نمایشگر باسکول دامکش از نوعLED  و یا LCD  می باشد که معمولا به شکل متحرک طراحی و تولید می گردد، یعنی روی پایه ای جدا از بدنه قرار می گیرد که به راحتی جابجا می شود و از طریق کابل به بدنه متصل است. برخی از مدلها از نمایشگر یک طرفه (فقط برای نشان دادن وزن) و برخی دیگر از نمایشگر سه طرفه (جهت نمایش وزن، قیمت واحد و قیمت کل) برخوردار هستند.

امکان نصب نمایشگر با قابلیت چاپ فاکتور و امکان نصب نمایشگر دو طرفه از قابلیتهایی ست که می توان به باسکول دامکش اضافه نمود.  

پیشنهاد کارشناسان کابان تجهیز به شما این است که پیش از خرید باسکول دامکش با مراجعه به سایت این مجموعه، ضمن مطالعه مشخصات فنی و توضیحات هر مدل، اطلاعات لازم را در مورد باسکول مناسب کسب کنید.

ساخت ابزار اندازه گیری یکی از مهم ترین اقدامات بشر می باشد که در طی هزاران سال به شکلهای مختلف درآمده تا امروزه به صورت دیجیتال در دسترس ما قرار گرفته است. باسکول در حقیقت همان ترازو در ابعاد بزرگ است که برای اندازه گیری اجسام و کالاهای سنگین تولید می شود.   

این سیستم های توزین تا همین چند دهه اخیر به صورت مکانیکی بودند که به آنها قپان یا باسکول سنگی نیز گفته می شود. باسکول های قدیمی با بهره گیری از سنگ وزنه های مختلف فرایند توزین را به صورت کاملا دستی انجام می دادند که نتیجه به صورت نمایش عقربه ای نشان داده می شد.

ظهور باسکول دیجیتال در چند دهه اخیر، توزین بسیاری از اقلام وکالاها ، افراد و حیوانات را به کاری بسیار آسان تبدیل کرده و با دقت و سرعت بینظیری وزن آنها را مشخص می کند.

در تعریف باسکول دیجیتال می توان گفت: سیستمی الکترونیکی که از لودسل، نمایشگر و بدنه تشکیل شده است و اطلاعات توزین پس از قرارگیری کالا بر روی سینی و اندازه گیری توسط لودسل، به نمایشگر منتقل شده و نشان داده می شود.  

البته علیرغم فراگیر شدن انواع باسکول دیجیتال در بسیاری از صنایع، از باسکول سنگی در برخی زمینه ها استفاده می شود که می توان به محیط های بدون برق و یا کارخانه های پرگرد و خاک مانند گچ سازی اشاره نمود.

مزایای استفاده از باسکول دیجیتال : کابان تجهیز

دقت بالا در توزین: در باسکول دیجیتال وظیفه توزین بر عهده لودسل است که در برخی مدلها یک عدد و در برخی دیگر بیش از یک عدد می باشد. این قطعه الکترونیکی وزن دقیق اجسام را بدون خطا مشخص می کند.   

سرعت بالا در توزین:  با توجه به اتوماتیک بودن عملکرد باسکول دیجیتال و البته بهره گیری از قطعات الکترونیکی، فرایند توزین در عرض چند ثانیه صورت می گیرد و به محض قرار گرفتن اجسام روی سینی، وزن آنها نشان داده میشود.

تنوع در تولید: بر اساس کاربرد در حیطه های گوناگون، باسکول دیجیتال به شکلهای گوناگونی تولید می گردد و با ظرفیت های مختلف قادر است از کوچکترین قطعات صنعتی گرفته تا ماشین آلات سنگین و واگن ها را وزن کشی کند.

کاربری آسان: کار کردن با باسکول دیجیتال نیازی به هیچ آموزشی ندارد و فقط کافیست تا جسم روی سینی قرار داده شود.

برخورداری از امکانات جانبی: برخلاف باسکول های سنگی که فقط توانایی توزین کالاها را داشتند، باسکول دیجیتال با مجهز شدن به یکسری قابلیتها، امکانات دیگری نیز در اختیار کاربران قرار می دهد. برای مثال اغلب باسکول های فروشگاهی از امکان ارتباط با پرینتر جهت چاپ فاکتور یا رسید برخوردار هستند.  

معرفی انواع باسکول دیجیتال : کابان تجهیز

استفاده از باسکول دیجیتال در زمینه های مختلف حتی برای توزین اقلام روزانه زندگی، موجب گستردگی و تنوع این وسیله گردیده است که بر اساس حیطه ای که کاربرد دارد با ظاهر متفاوت تولید می شود. به طور کلی باسکول دیجیتال را می توان به دسته های باسکول فروشگاهی، باسکول صنعتی، باسکول باشگاهی، باسکول دامکش، باسکول آویز، باسکول پزشکی، باسکول جک پالت، باسکول لاشه کش

و حتی مدلهای تخصصی تر مانند باسکول فرغونی تقسیم بندی نمود.  

فروش باسکول دیجیتال در شرکت کابان تجهیز

در صورتي كه به دنبال خرید باسکول دیجیتال با قیمت مناسب هستيد، سایت شرکت کابان تجهیز به شما این امکان را میدهد که با مشاهده و مقایسه مدلهای مختلف از برترین برندهای ایرانی و خارجی، بتوانید انتخابی آگاهانه پیش رو داشته باشید.

کارشناسان شرکت کابان تجهیز توصیه می کنند که برای خرید باسکول دیجیتال مورد نیازتان بهتر است پارامترهایی نظیر نوع کسب وکار، حداکثر وزنی که می خواهید توزین کنید، دقت توزین، کیفیت ساخت بدنه و سینی، امکانات جانبی و برند را در نظر داشته باشید. سپس در میان انواع باسکول دیجیتال موجود در وب‌سایت کابان تجهیز به جست‌وجو بپردازید و بهترین نمونه مطابق با نیازهای خود را انتخاب و خریداری کنید.  

  کابان تجهیز 

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی

نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 242
نمایش همه
علاقه مندی ها ()