کارخانه باسکول سازی حداد ماهر از قدیمی ترین تولیدکنندگان انواع باسکول در ایران می باشد که با داشتن چهل سال تجربه و تهیه قطعات الکترونیکی توانسته سیستم های توزین استاندارد تولید و روانه بازار کند و بدست آوردن گواهینامه بین المللی OIML و گواهی کیفیت CE اروپا تاییدی بر این موضوع می باشد. از مزایای باسکول حداد ماهر علاوه بر افزایش مستمر کیفیت می توان به تنوع محصولات، قیمت مناسب و ارائه خدمات متفاوت پس از فروش اشاره کرد.

انواع باسکول حداد ماهر را به طور کلی می توان به دسته های باسکول مکانیکی و باسکول دیجیتال دسته بندی نمود که نمونه های دیجیتال خود به گروه های باسکول فروشگاهی و صنعتی، باسکول آویز سقفی، جک پالت باسکول دار، باسکول دامکش، باسکول رولیک دار و باسکول فرغونی تقسیم بندی می شوند.

انواع باسکول مکانیکی حداد ماهر همان باسکول های سنگی یا قپان می باشند که با استفاده از وزنه های سنگی بدون نیاز به نیروی برق و باتری کار می کنند و برای استفاده در محیط های پر گرد و خاک مانند کشاورزی و دامداری مناسب هستند. این دستگاه ها به دو شکل سنگ سرخود و آویز دار میدانی تولید می شوند.

باسکول های دیجیتال حداد ماهر در ابعاد، ظرفیت، دقت، قابلیت ها و حتی شکل ظاهری با هم بسیار متفاوت هستند برای مثال نمونه های دامکش که برای وزن کشی چارپایان مورد استفاده قرار می گیرند به شکل قفس فلزی تولید می گردند تا بتوان آنها را بی حرکت نگه داشت. 

از قابلیتهای مشترک بسیاری از انواع فروشگاه و صنعتی باسکول حداد ماهر ، به امکان اتصال به کامپیوتر و چاپگر و توانایی شمارش قطعات و قابلیت پارسنگ می توان اشاره نمود.

با توجه به تنوع باسکول حداد ماهر ، جهت انتخاب و خرید آسان، فروشگاه کابان تجهیز تمامی مدلهای این سیستم ها را با ذکر مشخصات فنی و ویژگیهای هر کدام مورد بررسی قرار داده تا امکان خرید دستگاه ایده ال آسان گردد. 

یکی از تولیدکنندگان ابزار وزن کشی در کشورمان، شرکت دانش بنیان نیکان اندیشان نوژان می باشد که از سال 1388 شروع به فعالیت گسترده نموده و در حال حاضر در زمره بزرگترین سازندگان باسکول های درمانی، پزشکی و باشگاهی قرار می گیرد. 

انواع باسکول بالاس شامل باسکول ویلچر، باسکول تخت بیمارستان، باسکول بالاس  و باسکول ورزشی می گردد که همگی دیجیتال هستند و با دقت و سرعت بالا فرایند توزین را انجام می دهند.   

توزین سریع اشخاص و افراد سالم و بیمار در مراکز ورزشی و درمانی وظیفه اصلی باسکول بالاس است که به خوبی توانسته انتظارات کاربران را برآورده نماید و روز به روز سیستم های توزین پیشرفته ای طراحی و تولید می کند.  

هر یک از مدلهای باسکول بالاس ، با اینکه هم از لحاظ ظاهری و هم در ظرفیت و دقت با یکدیگر تفاوت دارند اما همگی کاملا حرفه ای طراحی گردیده اند و بدون برهم زدن آرامش بیماران آنها را توزین می کنند.

این باسکول ها دارای ویژگیها و قابلیتهای خاصی می باشند که آنها را برای توزین افراد کم توان و ناتوان به گزینه ای مناسب تبدیل کرده است. 

با توجه به اینکه انواع باسکول بالاس غالبا در بیمارستانها و مراکز بهداشتی و درمانی مورد استفاده قرار می گیرند، به همین علت جهت افزایش اصول بهداشتی از بدنه ای قابل شستشو (معمولا آلومینیوم ضدزنگ) برخوردار هستند. برای جلوگیری از تجمع آلودگی و حفظ سلامت بیماران، کفه توزین و بدنه باسکول بالاس را به آسانی می توان ضدعفونی کرد.

برخورداری از نمایشگر LCD مدرن با وضوح بالا در باسکول بالاس مشاهده نتیجه توزین را به آسانی فراهم نموده است که یکی از مزایای این سیستم های توزین پزشکی می باشد.

محاسبه قد، توانایی محاسبه BMI یا شاخص توده بدنی، پارسنگ الکترونیکی، کاربری و جابجایی آسان برخی از مزایای باسکول بالاس به شمار میروند.

اطلاعات فنی دقیق تر مربوط به مدلهای مختلف باسکول بالاس را می توانید در سایت فروشگاه کابان تجهیز مطالعه نمایید.

 

شرکت صنایع پند از شناخته شده ترین تولیدکنندگان انواع ترازو و باسکول در ایران می باشد که از سال 1396 پا به این عرصه گذاشته و با طراحی و تولید متنوع ترین سیستم های توزین دیجیتال نام خود را ماندگار نموده است.

انواع باسکول پند را می توان به دسته های باسکولت یا باسکول فروشگاهی (باسکولهایی با توانایی حداکثر توزین تا ۵۰۰ کیلوگرم)، باسکول صنعتی و باسکول آویز تقسیم بندی نمود.

این باسکولها در ابعاد، ظرفیت، دقت، امکانات و توانایی ها، تعداد لودسل، ساختار نمایشگر و ... از هم متمایز می شوند.

با توجه به چنین تنوعی، از باسکول پند برای وزن کردن محصولات و کالاهای مختلف در طیف وسیعی از مراکز فروشگاهی و صنعتی می توان استفاده کرد که به محیط هایی نظیر قصابی ها، مرغ فروشی ها، فروشگاه های خشکبار، هایپرمارکت ها، عمده فروشی ها، انبارها، مراکز بسته بندی، تولیدی ها و کارخانجات، شیلات، گمرک، میادین میوه و تره بار، صنایع نساجی، صنایع آرایشی و بهداشتی، صنایع دارویی و کشاورزی و دامداری اشاره نمود.  

از لحاظ ظاهری انواع باسکول پند به طور کلی به دو شکل چرخ دار و بدون چرخ تولید می گردند که با توجه به نوع نمایشگر به سه دسته ثابت، متحرک و دیواری تقسیم بندی می شوند. در مدلهای ثابت نمایشگر بر روی ستونی به بدنه نصب شده؛ در نمونه های متحرک، نمایشگر روی پایه ای دور از بدنه قرار گرفته و در مدلهای دیواری، نمایشگر قابل نصب بر روی دیوار یا سطحی دور تر از باسکول می باشد.  

از ویژگی های منحصربفرد انواع باسکول پند ، قابلیتهایی ست که به آنها اضافه شده است که از مهمترین آنها می توان قابلیت اتصال به کامپیوتر، کارت خوان، بارکدخوان، لیبل پرینتر، وای فای و صندوق فروشگاهی و امکان شمارش قطعات را نام برد.

برای اطلاع از مشخصات فنی یکایک مدلهای باسکول پند می توانید به سایت فروشگاه کابان تجهیز مراجعه کنید و با مطالعه و بررسی دقیق، محصول مناسب با کسب و کارتان را انتخاب کرده و به صورت غیر حضوری سفارش گذاری نمایید.

باسکول اعتماد از سال 1359 با تولید سیستم های توزین مکانیکی آغاز به فعالیت نموده و تا به امروز موفق گردیده با توجه به نیازهای روز مصرف کنندگان داخلی، باسکول های دیجیتال بسیار متنوع تولید و روانه بازار کند.

تنوع و تعدد در طراحی و ساخت انواع باسکول اعتماد، این برند را در زمره بزرگترین تولید کنندگان و صادر کنندگان ابزار توزین در ایران و خاور میانه قرار داده است .

انواع باسکول اتحاد را بر حسب نوع کاربرد و محیطی که مورد استفاده قرار می گیرند می توان به دسته های فروشگاهی و صنعتی، دامکش، لاشه کش و جاده ای تقسیم بندی نمود. اما این شرکت در زمینه ساخت تعدادی باسکول تخصصی نظیر فرغونی، کپه کش و لیفتراک کش و هاپر نیز فعال است که هر یک با توجه به زمینه کاربری از ویژگیها و امکانات خاصی بهره می برند و دارای ظرفیت و دقت مختلف می باشند.

استفاده از مدلهای متنوع باسکول اعتماد حوزه وسیعی را دربرمیگیرد که می توان به محیط های تجاری و صنعتی از جمله: کارگاه ها و کارخانه جات، عمده فروشی مواد غذایی، انبارها، مرغداری ها، دامداری ها و دامپروی ها، کشاورزی، کشتارگاه ها، صنعت خطوط هوایی، اسکله ها و بنادر،گمرک و معادن اشاره نمود.

تمامی مدلهای باسکول اعتماد از دقت و سرعت بالایی برخوردار هستند و به واسطه استفاده از لودسل های حساس امکان اشتباه در آنها تقریبا وجود ندارد. در ساخت بدنه این دستگاه ها به دلیل استفاده در محیط های خشن صنعتی از فلزات مستحکم و مقاوم استفاده می شود و نمایشگر باسکول اعتماد از نوع LCD و یا LED، یا بر روی بدنه به شکل ثابت نصب شده است و یا بر روی پایه فلزی متحرک قرار گرفته که می توان آنرا جابجا کرد و از طریق سیم یا به شکل بیسیم با بدنه در ارتباط می باشد.

شما خریداران گرامی پیش از انتخاب و خرید باسکول اعتماد می توانید با گفتگو و مشورت با کارشناسان فروشگاه کابان تجهیز ، از تمامی مشخصات و توانایی های مدل های مختلف آگاه شوید و سپس بسته به نیازتان اقدام به خرید نمایید.

 

  کابان تجهیز 

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی

نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 230
نمایش همه
علاقه مندی ها ()