باسکول اتحاد یکی از تولیدکنندگان ابزار توزین در کشورمان می باشد که از سال 1362 آغاز به فعالیت نموده و تا به امروز توانسته با تولید انواع باسکولهای مکانیکی و الکترونیکی به موفقیت قابل توجهی دست پیدا کند.  

نمونه های مکانیکی باسکول اتحاد که به آنها باسکول سنگی یا قپان نیز گفته می شود اولین تولیدات این شرکت ایرانی می باشند که همچنان در ظرفیتهای مختلف تولید می گردند. این باسکولها با وجود اینکه سرعت و دقت پایین تری نسبت به نمونه های دیجیتالی باسکول اتحاد دارند اما همچنان در محیط های مرطوب و آکنده از گرد و غبار و یا در مکانهایی که دسترسی به نیروی برق میسر نسیت، مورد استفاده قرار می گیرند. معمولا در کشاورزی و دامپروری و یا کارخانجات گچ و سیمان از باسکول مکانیکی استفاده می شود چونکه وجود گرد و خاک عملکرد این دستگاه ها را مختل نمی کند.  

تنوع در مدلهای دیجیتال باسکول اتحاد بواسطه محل قرار گیری نمایشگر حاصل می گردد که آنها را به دسته های ثابت و متحرک دسته بندی می نماید. در باسکول های ثابت، صفحه نمایش بر روی بدنه بدون هیچ امکان جابجایی نصب گردیده است اما در مدلهای متحرک، نمایشگر روی پایه قابل جابجایی قرار دارد که از طریق کابل با بدنه در ارتباط است.

باسکول اتحاد دیجیتال با ظرفیتهای متنوع (صد کیلوگرم تا چند تن) دارای کاربرد فروشگاهی و صنعتی می باشد و به دو شکل تک لودسل و 4 لودسل تولید می گردد که از آن می توان در میادین میوه و تره بار، انبارها، کارگاه ها و کارخانجات، تولیدی ها و شرکتهای مواد غذایی استفاده کرد.

تمامی مدلهای باسکول اتحاد دارای چهار چرخ هستند که جابجایی آنها را آسان می کند.

جهت آشنایی بیشتر با مشخصات فنی (ظرفیت، دقت، ابعاد و غیره) مدلهای مختلف باسکول اتحاد می توانید به سایت فروشگاه کابان تجهیز مراجعه نمایید.

باسکول باشگاهی که با نامهای باسکول قد و وزن، باسکول داروخانه ای، باسکول ورزشی و باسکول نفرکش نیز شناخته می شود، به منظور وزن کشی افراد طراحی می گردد تا با کنترل کمبود یا اضافه وزن تلاشی در راستای کمک به سلامت انسان ها باشد.  

این باسکول دیجیتال معمولا به شکل علمک دار تولید می گردد و شیوه کار آن به این صورت است که افراد برای توزین روی کفه می ایستند تا به شکل اتوماتیک و در کسری از ثانیه وزن آنها اندازه گیری شود و در صفحه نمایشگر به نمایش درآید. نمایشگر باسکول باشگاهی از نوع led یا lcd می باشد که علاوه بر وزن، بسته به مدل، شاخصهای دیگری را نیز در اختیار کاربران قرار می دهد.

معمولا باسکول باشگاهی با حداکثر ظرفیت 300 کیلوگرم دارای دقت 20 گرم می باشد تا بتواند همه افراد در هر سن و با هر وضعیت بدنی را توزین کند.  

اغلب نمونه های باسکول باشگاهی قادر هستند توسط قدسنج الکترونیکی قد افراد را تا 200 سانتیمتر اندازه گیری کنند که در محاسبه بسیاری از معیارهای سلامتی و تناسب اندام فاکتور کلیدی می باشد.

از قابلیت های ویژه انواع باسکول باشگاهی امکان محاسبه BMI یا شاخص توده بدنی است که حجم چربی‌های ذخیره‌ شده در بدن بر اساس قد و وزن فرد را برآورد می کند تا از این طریق به تفکیک جنسیت، کمبود یا اضافه وزن اشخاص مشخص گردد.

با مجهز شدن برخی از مدلهای باسکول باشگاهی به چاپگر یا امکان اتصال به پرینتر جانبی به سهولت می توان تغییرات وزن را به صورت دوره ای روی کاغذ ثبت کرد و در نهایت رژیم غذایی را بر این اساس تنظیم نمود.

از باسکول باشگاهی غالبا در امکان ورزشی و باشگاه ها، داروخانه ها، مطب پزشکان، بیمارستانها و کلینیک ها، مراکز تفریحی عمومی، فدراسیون های ورزشی و ... استفاده می گردد.

برای خرید باسکول باشگاهی مناسب با برند معتبر می توانید از طریق سایت فروشگاه کابان تجهیز اقدام به سفارش گذاری نمایید.

شرکت کنترل توزین پند (پندتک) یکی از برندهای فعال ایرانی در زمینه های مختلف صنعتی می باشد که تولید سیستم های توزین یکی از فعالیت های آن بشمار می رود. این شرکت زیر مجموعه گروه صنعتی پند قرار می گیرد که در سال 1369 آغاز به طراحی و تولید اولین ترازوی الکترونیکی پند نموده و پس از آن تاکنون با به خدمت گرفتن آخرین تکنولوژی های روز موفق به عرضه باسکول ها و ترازوهای استاندارد گردیده که منجر به محبوبیت آن در میان مصرف کنندگان داخلی شده است.

باسکول پند تک را می توان به انواع فروشگاهی، صنعتی و آویز دسته بندی نمود که در مدلهای بسیار متنوع با ویژگیها و مشخصات فنی مختلف تولید می گردند.

مدلهای فروشگاهی و صنعتی باسکول پند تک با داشتن استاندارد جهانی OIML توانایی توزین دقیق با سرعت بالا را دارند و با مجهز بودن به صفحه نمایش از نوع LED SEVEN SEGMENT، نتیجه توزین را قابل مشاهده می سازند.

بدنه باسکول پند تک با پوشش رنگ کوره ای بسیار مقاوم گردیده و کفه توزین در این ابزار به صورت تخت با ورق گالوانیزه تولید می گردد که توزین اقلام سنگین در محیط های صنعتی نظیرکارگاه ها و کارخانجات را به راحتی ممکن می سازد.

در برخی از مدلهای باسکول پند تک سینی توزین به شکل غلتکی تولید می گردد که همزمان با توزین کالاها، آنها را هدایت نیز می کند و برای استفاده در مراکز بسته بندی و گمرک مناسب می باشند.  

باسکول پند تک از نوع آویز با ابعاد جمع و جور جهت توزین اجسام از سقف آویزان می شود و برای استفاده در محیط هایی که مشکل کمبود جا دارند و قصابی ها و برخی صنایع بسیار مناسب و کاربردی هستند.  

شما خریداران گرامی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع باسکول پند تک و مشخصات فنی آنها و امکاناتی که دارند می توانید به سایت فروشگاه کابان تجهیز مراجعه نمایید.

باسکول های دیجیتالی پیام توزین از سال 1388 که تولید و روانه بازار گردیده اند، توانسته اند نظر کاربران و مصرف کنندگان داخلی را به خود جلب کنند و به سبب داشتن حساسیت، سازگاری با نیازهای روز، ویژگیهای کاربردی و قیمت مقرون به صرفه موفق به کسب جایگاه مناسبی گردیده‌اند. 

از لحاظ ظاهری تمامی مدلهای باسکول پیام توزین تلفیقی از دو رنگ نارنجی و مشکی می باشند  که با رنگ ضد خش الکترواستاتیک پوشش داده شده اند و به همین علت از مقاومت و استحکام کافی در برابر ضربه و فشار و خط و خش برخوردار هستند.

برخی مدلهای باسکول پیام توزین برای جابجایی آسان مجهز به چرخ شده اند و برخی دیگر به شکل ثابت بدون چرخ تولید می شوند.

انواع باسکول پیام توزین با توجه به کاربردی که دارند به دسته های فروشگاهی و صنعتی دسته بندی می شوند و تنوع در حداکثر توان توزین و دقت، امکان استفاده از آنها را در بسیاری از صنایع و مراکز از قبیل صنعت چوب، عمده فروشی ها، صنعت جوشکاری، خرید و فروش ضایعات، مراکز بسته بندی، صنایع غذایی، صنایع رنگ و رزین، کسب و کارهای سیار، میادین میوه و تره بار، کارگاه ها و کارخانجات، کشاورزی و دامداری و ... فراهم کرده است.

باسکول پیام توزین را می توان به دو دسته علمک ثابت و علمک تاشو دسته بندی کرد که در مدلهای تاشو می توان علمک را با زاویه 90 درجه بر روی سینی توزین به حالت خوابیده قرار داد و نمایشگر درون محافظی قرار گرفته تا هنگام تا کردن علمک، آسیبی نبیند. از این باسکول ها می توان در کسب و کارهای سیار نیز استفاده کرد.

ظرفیت توزین در مدلهای مختلف باسکول پیام توزین از 100 کیلوگرم شروع شده و تا دو تن ادامه دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مدلهای مختلف باسکول پیام توزین ، سایت کابان تجهیز منبع جامع و کاملی می باشد که امکان خرید آنلاین را نیز در اختیار کاربران قرار داده است.

  کابان تجهیز 

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی

نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 243
نمایش همه
علاقه مندی ها ()