ترازوی محک یکی از برندهای پرفروش در بازار محسوب می گردد که در حال حاضر می توانید از نمایندگی های معتبر و شناخته شده، همراه با گارانتی معتبر خریداری نمائید. این نوع ترازو نیاز به معرفی ندارد چون در اکثر فروشگاه ها و مراکز میوه و تره بار می توانید کاربرد انواع   ترازوی محک   را مشاهده نمائید. شرکت توزین توان سنجش با عنوان برند تجاری "محک" توانسته موفق به عرضۀ محصولات خود در سطح کشور گردد. در نتیجۀ این اتفاق بزرگ، فروشگاه تراز محک به عنوان نمایندگی رسمی این کمپانی معتبر، مجوزهای لازم جهت فروش ترازوی محک را در اختیار دارد.

خرید ترازوی محک برای فروشگاه های زنجیره ای

بنابراین اگر از جمله افرادی هستید که متقاضی خرید ترازوی فروشگاهی محک در مدل های پیشرفته می باشید، می توانید به سهولت با ظرفیت مناسب، این دستگاه را خریداری نمائید. ترازوی محک در دسته بندی های متفاوت منجمله ترازوی محک فروشگاهی و صنعتی ساخته شده اند که می توانید با قابلیت های پیشرفته خریداری نمائید. نکتۀ مهم و اساسی که در حوزۀ خرید ترازوی محک بایستی در نظر بگیرید، مشخصات فنی مندرج بر این دستگاه می باشد.

ترازوی محک دیجیتالی از پرفروش ترین محصولات این برند شناخته شده در جهان محسوب می گردد که می توانید متناسب با حداکثر ظرفیت توزین محصولات، آن را خریداری نمائید. بدیهی است که قیمت ترازوی محک نیز بر مبنای مدل و قابلیت هایی که دارند، تعریف می شود. با افزودن قابلیت های پیشرفته به دستگاه های توزین، در حال حاضر امکان خرید ترازوی محک با صفحه نمایشگر برای شما فراهم می باشد.

به عبارتی این گونه ترازوها دارای قابلیت نمایش مبلغ هر کالا، مجموع اقلام اندازه گیری شده و تعداد اقلام می باشند. بدین ترتیب می توانند به میزان قابل توجهی از میزان خطای کاربر دستگاه بکاهند. هم اکنون جهت خرید ترازوی محک می توانید با مراجعه به فروشگاه تراز محک، از میان محصولات موجود، بهترین ترازوی محک را خریداری نمائید.

 

   فروشگاه تراز محک 

 آدرس :  تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

 بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6

 ........................................  

شماره های تماس :

02166000074 و 02166000073

 همراه :

09122090477

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 325
نمایش همه
علاقه مندی ها ()