باسکول یکی از کاربردی ترین وسایلی است که در برخی از مشاغل از مزایای آن بهره گرفته می شود. این دستگاه به منظور توزین اقلام و کالاهایی با وزن سنگین مورد استفاده قرار گرفته می شود. میزان دقت اندازه گیری بر روی کیفیت ارائه خدمات به مشتریان مؤثر خواهد بود و به همین دلیل توصیه می کنیم جهت خرید  باسکول به این نکتۀ مهم و اساسی توجه داشته باشید. اگر در پی انتخاب و خرید باسکول هستید بایستی متناسب با شرایط کاری که دارید، مناسب ترین دستگاه را خریداری نمائید. هم اکنون جهت مشاهدۀ برخی از مدل های جدید باسکول می توانید به فروشگاه تراز محک مراجعه نمائید. این مجموعۀ معتبر به صورت تخصصی و حرفه ای در زمینۀ تأمین و فروش دستگاه های توزین همچون باسکول فعالیت می کنند که همواره در تلاش برای ارائه بهترین محصولات به مشتریان گرامی هستند.

خرید باسکول فروشگاهی و صنعتی

عواملی همچون دما، رطوبت هوا، داشتن فضایی مناسب برای جا به جایی باسکول، داشتن مقاومت بالا، نصب و راه اندازی باسکول، هزینه حمل و نقل و عدم وارد شدن ضربه به دستگاه در زمان توزین بار از موارد مهم و کلیدی هستند که نقش اساسی بر روی عملکرد آن دارد. بدون شک با انتخاب و خرید باسکول مناسب می توانید شرایط را برای توزین تسهیل نماید. بدین ترتیب متناسب با حجم کاری و نیازی که دارید، راحت تر از گذشته می توانید نسبت به خرید باسکول اقدام نمائید چون پیشرفت تکنولوژی باعث گردیده تنوع مدل های این دستگاه افزایش یابد. هم اکنون امکان خرید باسکول دیجیتالی، باسکول جاده ای، باسکول آیزی و ... با وزن های مختلف برای صاحبان کسب و کار فراهم می باشد.

در صورت نیاز به خرید ترازوی فروشگاهی، پیشنهاد می کنیم در ابتدا نگاهی به محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی تراز محک داشته باشید و پس از مشورت با کارشناسان فروش به صورت آنلاین، در نهایت نسبت به سفارش آنلاین باسکول همراه با گارانتی معتبر اقدام نمائید.

 فروشگاه تراز محک  

 آدرس :  تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

 بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6

 ........................................  

خط ویژه پنج رقمی : 52871-021

02166000074 و 02166000073

 همراه : 09120663920

 

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 319
نمایش همه
علاقه مندی ها ()