ویدئو پروژکتور یکی از دستگاه های پرکاربردی است که در امور آموزش و یا برگزاری کنفرانس و همایش ها بیشتر مشهود می باشد. ویدئو پروژکتورهای قدیمی مجهز به فناوری 3LCD بودند و اجزای اصلی آنها را قطعاتی همچون باتری، لامپ، برد اصلی و اپتیک تشکیل می دهند. به نوعی تمایز قابل توجه میان ویدئو پروژکتورهای DLP با نسخه های قدیمی، ارتقاء تکنولوژی و فناوری تصویر آنها می باشد. هم اکنون در سطح بازار می توانید نسل جدید ویدئو پروژکتور پرتابل را با قابلیت های پیشرفته تر خریداری نمائید. فروشگاه نیزار کالا جزء یکی از سازندگان مطرح در زمینۀ دستگاه های ویدئو پروژکتور فعالیت خود را آغاز نموده و همچنان با بهره گیری از تکنولوژی روز، انواع پروژکتور اندرویدی را تولید و عرضه می کنند.

خرید ویدئو پروژکتور جیبی با تکنولوژی مدرن

نسل جدید ویدئو پروژکتورهای DLP به دلیل برخورداری از لامپ و لنز LED از کنتراست بالا برخوردار هستند و در همین راستا قابلیت پخش تصاویر را با کیفیت بالا دارند. نوع پورت های ورودی و خروجی، میزان برق مصرفی، میزان وضوح تصویر، درصد کنتراست، شدت روشنایی بر حسب لومن، نسبت تصویر، قابلیت پخش تصاویر سه بعدی، سایز نمایشگر، قابلیت پشتیبانی فاصله تا پرده نمایشگر و ... موارد مهم و اساسی هستند که هنگام خرید ویدئو پروژکتور بایستی در نظر گرفته شوند.

امروزه خیلی از افراد تلاش نمودند با خرید ویدئو پروژکتور اندرویدی وای فای دار، بتوانند ارتباط بدون کابل با دیگر دستگاه های دیجیتالی منبع همچون لپ تاپ، تلفن همراه، کامپیوتر و ... را فراهم نمودند. برخی از افراد جهت ایجاد سینمای خانگی و فضایی فرح بخش برای تماشای فیلم و سریال یا بازی گروهی اقدام به خرید ویدئو پروژکتور پرتابل می نمایند. در صورت مشاهدۀ لیست قیمت خرید ویدئو پروژکتور مانند خرید ویدئو پروژکتور مدل T48  می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نمائید و از میان محصولات موجود در فروشگاه، مناسب ترین پروژکتور را با قیمت مناسب همراه با گارانتی سفارش دهید.

   فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 375
نمایش همه
علاقه مندی ها ()