فروش ترازوی صنعتی

امروزه فروش ترازوی صنعتی برای بسیاری از مشاغل ضروری به نظر می رسد . این ترازو ها به منظور اندازه گیری مواد در وزن و سایز های مختلف طراحی می شوند. از طرفی دیگر این ترازو ها توانایی شمارش مواد را نیز خواهند داشت.

در دنیای پیشرفته امروزی استفاده از ترازو صنعتی به کسب و کار شما رونق می دهد و سرعت کار را بالا خواهد برد. سرعت در کار و پیشرفت با هم ارتباط مستقیم دارند. بنابراین اگر دوست دارید که در کار خود موفق باشید، از این ترازو های صنعتی پیشرفته استفاده کنید.

برای خرید ترازو های صنعتی قطعا نیاز دارید که نکات مهمی را رعایت کنید. در ادامه اطلاعات مهمی را در اختیار شما قرار خواهیم داد. تا پایان مقاله همراه ما باشید و از مطالب مفید بهره ببرید.

نکات مهم در خرید ترازو های صنعتی چیست؟

برای اینکه بتوانید یک ترازوی صنعتی کاربردی و مرتبط با کسب و کار خود داشته باشید، نیاز به رعایت چندین نکته مهم خواهید داشت.

به سایز ترازو های صنعتی دقت کنید

هنگامی که می خواهید ترازوی صنعتی خریداری کنید باید بدانید که فضای مورد نظر برای قرار دادن ترازو چقدر است. توجه به فضای موجود به شما کمک می کند که انتخابی درست داشته باشید و برای قرار دادن ترازو های به مشکل بر نخورید.

ترازو های صنعتی سایز های متفاوتی دارند که شما با توجه به شرایط و میزان فضایی که دارید می توانید یکی از آن ها را خریداری کنید.

تعداد ترازوی مورد نیاز را در نظر بگیرید

بسیاری از مشاغل که به عنوان کسب و کاری بزرگ شناخته می شوند به چندین ترازوی صنعتی نیاز دارند. حال از طرفی دیگر کسب و کار های دیگری نیز هستند که وجود یک ترازو کفایت می کند و بیشتر از آن نیازی ندارند.

بهتر است که قبل از خرید ترازو از تعداد ترازو های مورد نیاز با خبر شوید و با توجه به آن خرید خود را انجام دهید.

دقت اندازه گیری ترازو اهمیت دارد

ترازو های صنعتی انواع مختلفی دارند که با توجه به نیاز افراد به کار برده می شوند. حال شما بنابر کسب و کاری که دارید باید به دنبال ترازویی بگردید که به کارتان بیاید و بتواند مواد موردنظرتان را اندازه گیری کند. دقت ترازو های صنعتی باید بسیار زیاد باشد که حتی کوچک ترین مورد را اندازه گیری کند.

از فروشگاه معتبر خرید کنید

تعداد فروشگاه هایی که کارشان فروش ترازوی صنعتی محسوب می شود در بازار کم نیست. در این مواقع شما باید درست ترین انتخاب را داشته باشی. یعنی با پرس و جو و تحقیق سعی کنید که معتبر ترین فروشگاه را پیدا کنید.

خرید از فروشگاه های معتبر این اطمینان را به شما می دهد که جنس خریداری شده بهترین نوع آن است و هنگام بروز مشکل می توانید از آن ها کمک بگیرید.

به گارانتی و خدمات پس از فروش دقت کنید

معمولا بسیاری از ترازو های صنعتی که در فروشگاه های معتبر یافت می شوند دارای گارانتی و خدمات پس از فروش خواهد بود. این مسئله در صنعت بسیار مهم است. زیرا در صورتیکه گارانتی وجود نداشته باشد هیچ شرکتی اصالت کالا را تضمین نمی کند و هنگام بروز مشکل یا خرابی مسئولیتی در قبال تعمیر کالا نخواهد بود.

مراجعه به فروشگاه های اختصاصی

از آنجا که این لوازم فروشگاه هایی دارد که کارشان دقیقا به فروش همین وسایل مربوط می شود پیشنهاد می کنیم که برای خرید سراغ فروشگاه های اختصاصی بروید. تنوع محصولات در این فروشگاه ها به نحوی است که شما هر محصولی که دنبالش می گردید با قیمت های متنوع پیدا خواهید کرد.

علاوه بر این به دلیل تخصصی بودن کار و تجربه بالایی که دارند می توانند در انتخاب درست محصولات به شما کمک کنند. تنها کافی است که شرایط کسب و کار و میزان فضای موجودی که برای قرار دادن ترازو های صنعتی  دارید را برایشان شرح دهید و از آن ها راهنمایی دریافت کنید.

سخن آخر

فروش ترازوی صنعتی در بازار نیاز به تجربه بالایی دارد که فروشگاه تجهیزات از آن بی بهره نیست. بهترین ترازو های صنعتی را می توانید در این فروشگاه تخصصی پیدا کنید. امیدواریم که محصول مورد نظر خود را با بهترین کیفیت موجود بازار را در کابان تجهیزات به راحتی هر چه تمام تر پیدا کنید.

با انواع ترازو آشنا شویم

ترازو یکی از مهم ترین اختراعات بشر در زمان قدیم بوده است که از گذشته تا به امروز دچار تغییرات زیادی شده است. در گذشته از ترازوها شکلهای متفاوتی داشته اند و طبق اصول اندازه گیری نمی کردند. با کمی پیشرفت ترازو های کفه ای وارد بازار شدند که وزنههای مختلفی برای اندازه گیری داشتند.

با کمی پیشرفت ترازوهای عقربه را ساختند که کارایی بیشتری نسبت به ترازوهای قدیمی داشت و قدرت اندازه گیری آن نیز بسیار بیشتر از ترازوهای قدیمی بود. هم اکنون نیز ترازوهای دیجیتالی جای ترازوهای عقربه ای را گرفته اند و با دقت اندازه گیری که دارند کارایی آنها بسیار بیشتر از ترازوهای معمولی خواهد بود.

حال این ترازوهای دیجیتالی و عقربه ای انواع مختلفی دارند که در مکانهای مختلف استفاده خواهند شد. در این مقاله انواع ترازو کارایی آنها را به شما معرفی خواهیم کرد.

انواع ترازو را بشناسید

به طور کلی دو نوع ترازوی عقربه ای و دیجیتالی در بازار موجود است که هر کدام از آنها برای کارهای مختلف استفاده می شود.

ترازوی آشپزخانه

یکی از مهم ترین لوازمی که باید در هر خانه ای وجود داشته باشد ترازوی آشپزخانه است. ترازوهای آشپز خانه به دو صورت عقربه ای و دیجیتالی یافت می شوند که اندازه، جنس، شکل و رنگ متفاوتی دارند. همه این ترازوها برای اندازه گیری مواد با وزن کم استفاده می شود.

دقت اندازه گیری ترازوهای آشپزخانه چه به صورت دیجیتالی چه عقربه ای به یک اندازه خواهد بود. تنها تفاوتی که با یکدیگر دارند امکانات ویژه ترازوهای دیجیتالی است. برای مثال برخی از این ترازوها امکان تغییر واحد اندازه گیری را دارند که در آشپزی بسیار کاربردی خواهد بود.

ترازوی پزشکی

این ترازوها به چند صورت فروخته می شوند. تعدادی از آنها برای استفاده خانگی نیز مناسب است، اما بسیاری از انها به دلی طراحی ویژه و امکاناتی که دارند برای مطبها، داروخانهها و مراکز درمانی مناسب خواهند بود و برای مصارف خانگی مناسب نیستند.

ترازوهای پزشکی نیز به دو صورت عقربه ای و دیجیتالی وجود دارند که دیجیتالی آن حالت پیشرفته تری دارد. به نوعی می توان گفت که برای مصارف پزشکی مناسب تر هستند و امکانات بیشتری نظیر اندازه گیری قد، وزن، فشار خون و چربی بدن یا همان BMI دارند.

این ویژگیهای جدید به پزشکان کمک می کند که با سرعت و دقت بالا تری ویزیت بیماران خود را انجام دهند.

ترازوهای صنعتی یا باسکول

همانطور که در جریان هستید بسیاری از کارخانهها و فروشگاهها برای اندازه گیری وزن کالاهای بزرگ خود نیاز به ترازو دارند. حال ترازوهای معمولی نمی تواند وزن سنگین کالاها را تحمل کنندو بنابراین اینجاست که باسکولهای صنعتی به کارتان خواهد آمد.

باسکول همان ترازو است که در سایزهای بزرگتری برای استفاده در کارخانه و فروشگاهها طراحی شده اند و امکان جابجایی ندارند. به بیانی دیگر باید از آنها را برای یک مکان مشخص خریداری کرد که نیاز به جا به جایی نداشته باشند.

ترازوهای بیمارستانی

در بیمارستان و مراکز درمانی بیمارانی وجود دارند که برای جا به جایی از ویلچر استفاده می کنند یا به طور کلی نمی توانند از تخت خود تکان بخورند. در نتیجه برای وزن کشی به ترازوهای مخصوصی نیاز دارند که آسیبی به آنها وارد نشود.

علم پزشکی ترازوهایی طراحی کرده اند که به صورت صندلیهای چرخدار استفاده می شوند. افراد دارای نقص عضو تنها کافی است روی آن بنشینند و پس از چن دقیقه وزن خود را اندازه گیری کنند. همچنین برای افرادی که روی تخت هستند نیز ترازوهای مخصوصی وجود دارد.

این ترازوها زیر تخت قرار می گیرند و پس از وزن کشی می توانند وزن تخت را از وزن اصلی افراد کم کنند. به این صورت مشکلی برای وزن کشی بیماران نیز وجود ندارد.

سخن آخر

حال که با انواع ترازو آشنا شدید باید بدانید که برای تهیه این ترازوها به فروشگاههای معتبر مراجعه کنید. فروشگاه اینترنتی تجهیزات با داشتن انواع ترازوها می تواند به راحتی به شما کمک کند که ترازوی مورد نیاز خود را بدون هیچ زحمتی پیدا کنید و از خرید خود لذت ببرید.

 کابان تجهیز 

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 251
نمایش همه
علاقه مندی ها ()