انواع ترازوی دیجیتالی فروشگاهی را بشناسید

ترازوی دیجیتالی فروشگاهی دستگاهی است که در ابعاد و ظرفیت توزین مناسب با نیاز فروشگاه ها ی مواد مصرفی مانند: سوپرمارکت ها، میوه فروشی، آجیل فروشی، فروشگاه های زنجیره ای و از این قبیل مشاغل   کارایی دارد.

ترازو دیجیتالی فروشگاهی مدل های متفاوتی با ضریب خطاهای کم و تحمل وزن متفاوت تولید و طراحی می شوند که بتونن جواب گوی اقلام مختلف فروشگاه برای اندازه گیری باشند.

از ابتدای تولید این ترازوها تا به امروز مدل های مختلف و متنوعی طراحی شده است. که بتواند جواب گوی بیشتر مشاغل فروشگاهی باشد و با سیلقه افراد مختلف هم خوانی داشته باشند.

ترازوی دیجیتالی فروشگاهی چند نوع است؟

همانطور که اشاره شد از این ترازو در مشاغل مختلف فروشگاهی استفاده می شود پس می توان گفت که این محصولا تنوع بالایی نیز دارند. که این ترازوها عبارتند از:

ابتدایی ترین نوع

مدل های اولیه ترازوهای فروشگاهی فقط برای وزن جسم مورد نظر طراحی شده بود. فقط وزن را نشان می داد و قدرت جمع کردن وزن ها با هم را نداشت در نتیجه فرد باید هر جسم را جدا گانه وزن می کرد و بعد جمع اقلام را به صورت دستی انجام می داد.

این ترازوها می تونست برای فروشگاه هایی که تنوع جنسی زیاد نداشتند یا فروش روزانه آنها از حجم بالایی برخوردار نبود مناسب باشد، اما خوب با پیشرفت مشاغل و ورود جنس های جدید و متنوع و پیدایش فروشگاه های زنجیره ای این مدل ترازوها دیگه جواب گو نبود.

ترازوهای حافظه دار

این ترازو عملیات توزین را در حافظه ترازو ثبت می کند. که اگر فرد خواست به اقلام و یا وزن قبلی برگردد بتواند این کارو بکند و اقلام را یا کالاهایی که اندازه گیری شده چک کند. این ترازو ها برای فروشگاه هایی که فرایند توزین و صدور فاکتور به صورت جداگانه نیاز است، کارایی دارد.

محاسبه قیمت

مدل دیگری از ترازوهای دیجیتال فروشگاهی علاوه بر اینکه حافظه برای نگهداری اندازه اقلام دارد قابلیت محاسبه قیمت برای هر محصول را نیز دارند. در این مدل ترازو فقط کافی قیمت واحد را به آن معرفی کنید. قیمت مشخص شده برای هر محصول  و ثبت آن روی ترازو می تواند در هنگام توزین جنس مورد نظر قیمت را نیز محاسبه کند. طبیعتا این نوع ترازوی دیجیتالی فروشگاهی برای فروشگاه هایی که تنوع محصولات بالایی دارند مناسب است.

حافظه مشتری

این ترازو علاوه بر داشتن حافظه قیمت، حافظه مشتری را نیز دارد این قابلیت یعنی با معرفی مشتری که خرید کرده به دستگاه اگر دوباره همان مشتری از شما خرید کرد، تمام لیستی که قبلا از این فروشگاه خرید کرده است نمایش داده می شود. این قابلیت در فروشگاه های زنجیره ای برای دادن جایزه و یا نکته مثبتی برای مشتریان خود کارایی دارد. هنگامی که مشتری کد اشتراکی داشته باشد مثلا: می تواند در سقف خرید مبلغی در ماه از این فروشگاه به عنوان پاداش دریافت کند.

صدور فاکتور

ترازوهای دیجیتالی هم هستند که علاوه بر حافظه و قابلیت محاسبه تمام خرید را به صورت فاکتور چاپ کرده و به مشتری اراده می دهند. خوبی این ترازو ها این است که وزن کالا و قیمت واحد یعنی قیمت هر کیلوم میوه در طلا فروشی را نیز در فاکتور ارائه شده میزند. و این ترازوها با درصد پایینی از خطا می توانند علاوه بر اینکه از اشتباهات محاسبه ای جلوگیری کنند سرعت کار فروشگاه را نیز بالا ببرند.

ترازوهای دیجیتالی را از سایت تجهیزات خریداری کنید

سایت تجهیزات کار خرید و کسب اطلاعات در مورد ترازوی دیجیتالی فروشگاهی را برای خریدارن راحت کرده است. به درو از شلوغی و ترافیک های سنگین شهری برای رفتن به فروشگاه های خرید ترازو کافیت از طریق گوش یا سیستم کامپیوتری به سایت تجهیزات بروید و در کمال آرامش با مطالعه اطلاعات موجود و البته جامع ترازو مورود نظر خود را انتخاب کنید.

ترازوی فروشگاهی در فروشگاه های مانند: سوپر مارکت ها، میوه فروشی ها، فروشگاه های زنجیره ای، آجیل فروشی و قنادی استفاده می شود. هر کدام از این فروشگاه ها بسته به نوع نیازشان از مدل های مختلف این ترازو استفاده می کنند. همانطور که می دانید ترازو فروشگاهی مدل های مختلفی دارد و هر کدام از این مدل ها بسته به میزان کارایی که ارائه می دهند قیمت متفاوتی هم دارند.

برای اینکه با این ترازوها و بازه قیمتی آن ها آشنا شوید کافیست ما را در تجهیزات همراهی کنید.

ترازوی فروشگاهی چه حدود قیمتی دارد

امروزه به طور کلی ترازوهای فروشگاهی دیجیتالی شده اند که کمترین درصد خطا را دارند، اما همین ترازوی دیجیتالی هم انواعی دارد که بر اساس کاری که ارائه می دهند قیمت آن نیز متفاوت خواهد بود

ترازوی ساده

ترازوهای ساده دیجیتالی که فقط برای اندازه گیری اجسام در فروشگاه ها استفاده می شوند و کارایی دیگری جز اندازه گیری ندارند، قیمت نسبتا ارزان تری دارند. البته بسته به نوع جنس و مقاومت آن در برابر خطرات احتمالی و اینکه چقدر دوام دارد می تواند در تغییر قیمت تاثیر بگذارد. قیمت این ترازوها معمولا بین 600 هزار تومان تا 1 میلیون تومان پیش بینی می شود. قیمت این محصول در بین برند های متفاوت قطعا متفاوت تر خواهد بود.

ترازوی حافظه دار

همانطور که مشخص است این ترازو عملیات توزین را ثبت می کند که اگر فروشنده خواست اقلام قبلی برگردد یا ببینید قبلا چقدر وزن کرده است به راحتی می تواند به حافظه دستگاه مراجعه کند. این نوع ترازو نیز دارای  میزان ظرفیت است که مثلا حافظه آن تا 7 قلم جنس را ثبت می کند که معمولا حافظه 7 کمترین درجه آن است و بیشتر نیز وجود دارد به همین دلیل بنا به بازه نگهداری اقلام در حافظه این ترازو می توان گفت قیمت آن بین 1.200.000 تومان تا 2.200.000 تومان متغیر است.

ترازوی محاسبه گر

برخی از ترازوهای دیجیتالی فروشگاهی قیمت را نیز محاسبه می کنند. به این صورت که وقتی فروشنده اقلام را با قیمت وارد می کند ترازو همه قیمت های اقلام اندازه گیری شده را با هم جمع می کند و کار فروشنده را راحت تر خواهد کرد؛ زیرا فروشندگان در مدل ترازوی دیجیتالی ساده مجبور بودند خودشان به صورت دستی قیمت را محاسبه کنن. قیمت این ترازوها از 2000.000 تومان شروع می شود و بسته به تعداد اقلامی که محاسبه می کنند قیمت آن نیز افزایش می یابد.

حافظه مشتری دار

برخی از ترازوهای دیجیتالی حافظه مشتری دار دارند یعنی با کد اشتراکی که فروشگاه برای مشترین ثابت خود ارائه می دهد در این ترازوها مشتری را با کد اشتراک ذخیره می شوند. وقتی از فروشگاه زنجیره ای خرید می کنند با کد اشتراک میزان خرید قبلی آن مشخص خواهد شد. ارائه این نوع خدمات برای ترازو در فروشگاه به این دلیل است که فرد با میزان خریدی که در یک ماه از فروشگاه انجام می دهد بر اساس سقفی که برای آن قائل هستند جایزه یا بن خرید دریافت می کنن. این نوع ترازوها مطمئنن از قیمت بالا تری نسبت به بقیه ترازوها برخوردار هستند.

چاپ فاکتور

این نوع ترازو یکی از تکمیل ترین نوع های ترازوی فروشگاهی است که تمام امکانات ترازو های قبلی را با هم دارد و نکته مهم آن این است که اقلام را با هم محاسبه می کند و بعد به صورت فاکتور ارائه می دهد. این ترازو به دلیل اینکه قیمت اقلام را محاسبه می کند مطمئنا قیمت بالاتری نسبت به ترازوهای ساده تر دارد؛ زیرا امکاناتی ویژه ارائه می دهد.

قیمت ترازوی فروشگاهی  را از سایت تجهیزات بپرسید

گاهی اوقات ممکن است برای رفتن به بیرون از خانه مشکلی داشته باشید یا اصلا از هیاهو و شلوغی شهر خسته می شوید بهترین راه برای خریدی آسان خرید از اینترنت است. بهترین راه این است که با همان گوشی که در دست دارید وارد سایت تجهیزات شوید که تمامی اطلاعات آنچه نیاز داشتین را در اختیارتان بگذارد که بتوانید به راحتی و آسان خرید کنید.

 کابان تجهیز 

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 266
نمایش همه
علاقه مندی ها ()