کاربرد ترازوی صنعتی

بسیاری از ما با انواع ترازوهای دیجیتالی آشنایی داریم و ممکن است با آن ها سر و کار هم داشته باشیم. یکی از انواع ترازوها، ترازو صنعتی نام دارد. کاربرد ترازو صنعتی بیشتر در سوپرمارکت ها، میوه فروشی، میوه و تره بار، شیرینی فروشی ها و غیره استفاده می کنند. اگر شما به دنبال ترازویی هستید که در سنجش و فروش مواد خود به راحتی بتوانید کار خود را انجام دهید، می توانید این محصول را از فروشگاه کابان تجهیز خریداری کنید.

نگاهی به ترازو صنعتی بیندازیم

ترازوها با توجه به مدل و طراحی که دارند سیستم های سنجش وزن متفاوتی هم دارند. ترازوهای صنعتی جزء آن دستگاه هایی به شمار می آید که از استحکام و عملکرد بالایی برخوردار است. درست است که این دستگاه قابلیت ضد آب را دارد، اما بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که این دلیل نمی تواند دستگاه را نسبت به محیط مرطوب محافظت کند. اگر دستگاه به هر دلیلی خللی در سنجش اندازه گیری آن رخ دهد، باعث می شود تا اندازه گیری های نادرستی را به نمایش بگذارد.

طراحی ساده و کاربرد ترازو صنعتی باعث شده است که روز به روز به محبوبیت آن در مشاغل نیازمند ترازو صنعتی بیشتر شود. این دستگاه حاوی یک صفحه دیجیتال نمایشگر  LED و LCD است که شکل و طرح آن می تواند متفاوت باشد و شما قادر خواهید بود که بر اساس علاقه خود این دستگاه را سفارش دهید. بدنه آن همانطور که گفتیم، فلزی یا استیل مقاوم است و دارای سینی برای سنجش اجسام است.

با انواع ترازو صنعتی آشنا شوید

این دستگاه در تنوع و کاربردهای مختلفی با توجه به صنعت های شغلی وجود دارد. که در ادامه شما را با چند نوع آن ها آشنا می کنیم.

  1. ترازو آزمایشگاهی صنعتی؛
  2. ترازو کارگاهی؛
  3. ترازو فروشگاهی.

با توجه به نوع و کارایی آن ها می تواند در صنعت های مختلفی مورد استفاده قرار گیرد.

دقت اندازه گیری و قیمت ترازو صنعتی

ترازوها با توجه به نوع و کاربرد آن ها از دقت و حساسیت های بالایی برخوردار هستند. این نوع محصول هم جزء آن محصولاتی است که از دقت 0.1، 1 و 10 گرم برخوردار است. از نظر قیمت این ترازو، همانطور که گفتیم با توجه به کاربردها و مدل های متفاوتی که دارد از قیمت های مختلفی هم برخوردار است و نمی توان یک قیمت واحد برای همه مدل های آن ها در نظر گرفت.

کاربرد ترازو صنعتی

از این دستگاه به دلیل اینکه به طور مداوم از آن استفاده می شود، از بدنه و استحکام بالایی برخوردار هستند. ترازو صنعتی به دلیل داشتن استحکام بالا و همچنین سنجش وزن و شمارش اجسام، سبب سرعت بخشیدن به کار بسته بندی می شود و از معروفیت بالایی برخوردار است. اگر این محصول را با توجه به نیاز و محیط کاری خود خریداری کنید نه تنها سبب راحتی در کار شما، بلکه باعث سود بیشتر در حرفه کاری شما می شود.

کلام آخر

ترازو صنعتی یکی از ترازوهایی است که بیشتر ما با این محصول آشنا هستیم و آن ها را از نزدیک مشاهده کرده ایم. با توجه به دقت بالا و کاربرد ترازو صنعتی، استفاده زیادی در فروشگاه ها، آزمایشگاه ها، میوه فروشی ها و غیره می شود. اگر شما تا کنون به دنبال این محصول بوده اید و نمی دانستید که کدام یک را انتخاب کنید، هم اکنون می توانید این محصول کاربردی را از فروشگاه کابان تجهیز تهیه کنید و سود بسیار خوبی را برای خود فراهم کنید.

استفاده از ترازو در مراحل مهم تولید، بسته بندی و پخش محصولات کاربرد دارد. اهمیت این کاربردی در اندازه ای است که بدون استفاده از ترازو، امکان ادامه دادن برخی از این مراحل وجود ندارد. از گذشته تا به کنون ترازوها نقش مهمی را در زندگی ما ایفا کرده اند. یکی از این نقش ها استفاده از ترازو صنعتی در مراکز تولید، مزرعه، کارخانه های بزرگ و هر مکانی که نیازمند وزن کشی باشد، است. مهم ترین تفاوتی که این ترازو با دیگر ترازوها دارد قابلیت وزن کشی در اوزان بالا می باشد. در این مقاله به بررسی بیشتر این ترازو، تفاوت آن با دیگر ترازوها و دیگر قابلیت های آن می پردازیم.

تفاوت های ترازوهای صنعتی با دیگر ترازو ها

از ترازو برای وزن کشی در محیط های گوناگونی استفاده می شود. به عنوان مثال، اگر صاحب یک مغازه شیرینی فروشی باشید، احتمالاً از ترازوهای صنعتی برای وزن کشی آرد استفاده می کنید. امروزه به دلیل تنوع بسیار زیاد، انتخاب بهترین ترازو برای مشاغل مختلف دشوار شده است.

برای انتخاب بهترین گزینه در ابتدا باید تفاوت ترازوهای صنعتی با دیگر ترازوهای موجود در بازار را بشناسیم. سپس بر اساس نیاز خود، خریدی مطمئن انجام دهیم. تفاوت ترازوهای صنعتی با دیگر ترازوهای موجود در بازار عبارت است از:

حضور مشتری

فروشندگان از ترازوهای تجاری در مقابل مشتری استفاده می کنند. این بدان معناست که اگر یک پوند آب نبات سفارش دهید، صاحب فروشگاه، آب نبات را در مقابل شما وزن می کند. سپس آن ها را بسته بندی و برچسب گذاری می کنند؛ اما در هنگام استفاده از ترازوهای صنعتی که دارای ابعاد بزرگی می باشند، امکان استفاده در مقابل مشتری دیگر مطرح نبوده و وزن کشی از قبل صورت می گیرد.

محیط مورد استفاده برای ترازو

ترازوهای صنعتی به دلیل ابعاد بزرگ برای وزن کشی اجسام با حجم بالا، در محیط های کوچک کاربردی ندارد. چنین ترازوهایی بایستی در محیطی نگهداری و مورد استفاده قرار گیرد که بتوان آزادانه و بدون مشکلی اجسام یا مواد مورد نظر را روی آن قرار داد و به وزن کشی پرداخت. به عنوان مثال از ترازوهای صنعتی نمی توان در فروشگاه های کوچک استفاده کرد. در چنین فروشگاه هایی ترازوهای معمولی کاربرد بسیار بهتری دارند.

طول عمر

ترازوهای صنعتی به دلیل بزرگ بودن و قابلیت وزن کشی اجسام بسیار سنگین، از جنس محکم تری ساخته  شده اند. درنتیجه طول این ترازوها نسبت به سایر ترازوها بیشتر است و شرایط محیطی سخت را بهتر از دیگر ترازوهای معمولی می تواند تحمل بکند. اگرچه طول عمر این ترازوها به عوامل دیگری نیز بستگی دارد که مهم ترین آن نوع فعالیت و کاربرد شما از ترازو و دیگر عوامل است. در مقابل آن ترازوهای معمولی برای مشاغل معمولی و در ابعاد کوچک ساخته شده اند و شاید از جنس بدنه معمولی تری نسبت به مدل صنعتی برخوردار باشند.

دقت اندازه گیری

در ترازوهای با ابعاد بالا که برای وزن کشی اجسام سنگین مورد استفاده قرار می گیرد، عموماً دقت اندازه گیری بسیار بالا نیست. در چنین ترازوهایی دقت اندازه گیری در 1 رقم اعشار است. در صورتی که نیازمند دقت بالایی برای اندازه گیری خود هستید، ترازوهای صنعتی نمی تواند گزینه خوبی برای شما باشد.

ضمانت خرید در ترازوهای صنعتی

ترازوهای صنعتی به دلیل استفاده در شرایط و محیط سخت و همچنین وزن کشی اجسام سنگین، باید از ضمانت خوبی بهره  ببرند. این ضمانت به شما کمک می کند تا در صورت هرگونه مشکل در کارکرد ترازو، به سرعت بتوانید آن را تعمیر کنید. همچنین به دلیل میزان هزینه و قیمت بیشتری که این ترازوها نسبت به دیگر ترازوها دارند، وجود ضمانت نامه و تضمین کیفیت کالا از اهمیت بیشتری برخوردار است.

کلام آخر

برای خرید ترازوی صنعتی باید در ابتدا از نوع کارکرد خود مطمئن باشید و بر اساس آن ترازو را خریداری کنید. ترازوهای صنعتی برای وزن های مختلفی تولید می شوند و باید بیشترین وزنی را که می توانند تحمل کنند را در نظر بگیرید. برای خرید این نوع ترازو باید از تفاوت آن با دیگر ترازوهای موجود در بازار، آگاه باشید و بر بهترین ضمانت نامه برای تضمین کیفیت ترازو در هنگام خرید تقاضا کنید.

 کابان تجهیز 

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 255
نمایش همه
علاقه مندی ها ()