نکات مهم در خرید ترازو صنعتی

در زمان های قدیم برای سنجش وزن اجسام مختلف از دستگاه های قدیمی مانند ترازو های دو کفه ای با وزنه های دو کیلویی، پنج کیلویی یا ده کیلویی استفاده می کردند. اما امروزه با پیشرفت در این صنعت، باعث شده است که محصولات جدید با کارایی مفید تر و به صرفه تر وارد عرصه بازار شود. اگر شما در مسیر خرید ترازو صنعتی هستید و نمی دانید چه نکاتی را رعایت کنید، مقاله خوبی را برای این کار انتخاب کرده اید. با فروشگاه کابان تجهیز همراه باشیدکه این محصول را برای شما معرفی کند.

کمی با ترازو صنعتی آشنا شوید

ترازو صنعتی انواع مختلفی دارد و از آن در صنعت های متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرد. از این محصول در صنعت های فروشگاهی، آزمایشگاهی یا میوه فروشی مورد استفاده قرار می گیرد. ترازو صنعتی از نظر صفحه نمایشگر دیجیتالی به دو نوع  LED و  LCD تقسیم می شود. با توجه به نیاز و کارایی مورد استفاده خود می توانید این محصول را خریداری کنید.

ترازو صنعتی هم مانند دیگر ترازو ها براساس شکل ظاهری، جنس بدنه آن، ظرفیت سینی اندازه گیری، میزان حساسیت و دقت از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

از این دستگاه برای سنجش وزن های بسیار بالا مورد استفاده قرار می گیرد که از ظرفیت و حساسیت های بالایی برخوردار هستند. امروزه به دلیل تولید برندهای مختلفی که در بازار وجود دارد، می توانید مدل و طرح دلخواه خود را به راحتی خریداری کنید.

از ویژگی های این محصول می توان به قابلیت سنجش اجسام تا وزن 70 کیلوگرم و همچنین قابلیت شمارش قطعات یاد کرد. این نوع از ترازوها حاوی سینی برای قرار دادن اجناس روی آن هستند که با توجه به نیاز خود قادر هستید در طرح های مختلف لبه دار، بی لبه و ساده آن ها را فراهم کنید.

قبل از خرید به ویژگی های مختلف آن توجه کنید

 همانطور که گفتیم این دستگاه از انواع متنوعی برخوردار هستند و شما می توانید هر کدام را که می خواهید تهیه کنید. از جمله ویژگی هایی که می توان به آن اشاره کرد این است که جنس بدنه این ترازوها ممکن است از پلاستیک فشرده شده محکم یا استیل باشد. این دستگاه ها در دو نوع کفه ای بدون علمک که به اصطلاح به ترازوی دیجیتال کمری صنعتی معروف است و دیگری علمک دار وجود دارد و وارد عرصه بازار شده است.

این محصول دارای صفحه کلید و صفحه نمایشگر دیجیتالی است که صفحه نمایشی آن در دو نوع LED و LCD تولید شده که با توجه به نوع مدلی که دارد، می تواند روی علمک یا بدنه ترازو قرار گرفته باشد.

6 مورد دیگر از ویژگی هایی که می توانید قبل از خرید ترازو صنعتی در نظر داشته باشید

  1. اگر سینی استیل سنجش وزن ترازو خود را کثیف کردید، نگران نباشید، می توانید آن را بشویید؛
  2. منبع تغذیه ترازوهای صنعتی به دو صورت برقی و باتری است که شما قادر خواهید بود از هر دوی آن ها استفاده کنید؛
  3. بیشتر این دستگاه ها قابلیت اتصال به چاپگر را دارند و می توانید فاکتورهای موجود را روی برگه چاپ کنید؛
  4. شاید برایتان جالب باشد که این دستگاه ها قابلیت ذخیره حافظه اندازه گیری را دارد و شما می توانید حدود 1000 عدد کالا را در حافظه آن ذخیره کنید؛
  5. برای تسهیل در محاسبه، بسیاری از این دستگاه ها قابلیت نصب شدن به نرم افزارهای فروشگاهی یا حسابداری را دارند؛
  6. با اتصال ترازو صنعتی به کشوی منبع پول، دیگر نگران منبع ذخیره پول خود نباشید.

کلام آخر

اکنون مشاهده کردید که این دستگاه از عملکرد و ویژگی های بالایی برخوردار است. ترازو صنعتی یکی از پرکاربردترین دستگاه ها در بسیاری از صنایع شغلی به حساب می آید. شما می توانید برای خرید ترازو صنعتی خود از فروشگاه کابان تجهیز، با ویژگی هایی که در بالا برایتان گفته شد، خرید خوب و رضایت بخشی را تجربه کنید.

نکات مهم در خرید ترازوهای صنعتی

در بسیاری از مشاغل وجود ترازو های صنعتی حرف اول را می زند و باید برای اندازه گیری های دقیق از آن ها استفاده شود. ترازوهای صنعتی انواع مختلفی در بازار دارند که باتوجه به نیاز افراد طراحی شده اند و بنابر دلایلی انتخاب می شوند.

حال انتخاب هریک از این ترازوها به شرایط کاری و استفاده شما از این ترازوها نیاز دارد. زیرا مواردی که می خواهید اندازه گیری کنید متفاوت است و هرکدام از این ترازو ها برای موارد خاصی طراحی شده است. بنابراین باتوجه به نیاز خود یک مدل را انتخاب کنید.

در این مقاله قصد داریم که نکات مهم در خرید ترازو صنعتی را در اختیار شما قرار دهیم. همراه ما باشید و تا پایان مقاله از این مطالب مفید بهره ببرید.

در خرید ترازوهای صنعتی به چه مواردی دقت کنیم؟

هنگامی که قصد خرید ترازوی صنعتی برای کار خود را دارید بهتر است که نکاتی را مد نظر داشته باشید که برای استفاده از آن به مشکل بر نخورید.

خرید از فروشگاه های معتبر

برای خرید ترازوهای صنعتی بهتر است که از فروشگاه های معتبر خرید کنید. زیرا معمولا این فروشگاه ها می توانند به شما در مواقع ضروری کمک کنند. به بیان دیگر این فروشگاه های معتبر خدمات پس از فروش نیز انجام می دهند و حتی هنگام خرید به شما کمک می کنند.

زیرا تخصص آن ها در زمینه فروش این لوازم بالاست و مهارت کافی برای معرفی این محصولات به مراجعه کنندگان را خواهند داشت.

مراجعه به فروشگاه های اختصاصی

از آنجا که این لوازم فروشگاه هایی دارد که کارشان دقیقا به فروش همین وسایل مربوط می شود پیشنهاد می کنیم که برای خرید سراغ فروشگاه های اختصاصی بروید. تنوع محصولات در این فروشگاه ها به نحوی است که شما هر محصولی که دنبالش می گردید با قیمت های متنوع پیدا خواهید کرد.

انتخاب ترازو مناسب کار

برای اینکه بتوانید ترازوی صنعتی مناسب کار خود را بیابید درباره کسب و کار و نیازتان با فروشندگان صحبت کنید. آن ها به دلیل تجربه بالایی که در فروش این لوازم دارند می توانند به شما در یافتن محصول مورد نظری که می خواهید کمک کنند.

به دقت اندازه گیری ترازو توجه کنید

همانطور که می دانید ترازو های صنعتی به دلیل موارد استفاده ای که دارند باید دقت اندازه گیری بالایی داشته باشند. این ترازو ها بسته به تنظیماتی که دارند می توانند انواع وسایل و مواد را با اندازه های مختلف اندازه گیری کنند و وزنشان را در اختیارتان قرار دهند.

ضد آب بودن محصول

ترازوهای صنعتی که در بازار موجود هستند، باید ضد آب باشند. زیرا بنابر دلایلی ممکن است با آب تماس پیدا کنند که در صورت ضد آب نبودن مشکلاتی به وجود می آید و خراب می شود. بنابراین هنگام خرید این نکته را نیز در نظر داشته باشید.

ضد زنگ بودن ترازو

با توجه به اینکه ممکن است کسب و کار شما در مناطق شرجی صورت بگیرد ، نیاز به یک ترازو با بدنه استیل و ضد زنگ خواهید داشت. اکثر ترازو های صنعتی که در بازار موجود است از این ویژگی برخوردار هستند. تنها کافی است کمی درباره این محصولات اطلاعات به دست آورید.

قابلیت شمارش قطعه

قابلیت شمارش قطعه برای ترازو های صنعتی اهمیت بسیار زیادی دارد. این قابلیت برای اکثر کسب و کار ها مناسب و موردنیاز خواهد بود. در نتیجه دقت هنگام خرید درباره این موضوع کمک زیادی به شما خواهد کرد.

می توانید برای داشتن اطلاعات بیشتر از فروشنده درخواست کنید که اطلاعات بیشتری را درباره مدل موردنظر در اختیارتان قرار دهد.

سخن آخر

برای رعایت نکات مهم در خرید ترازوی صنعتی بهتر است که از فروشگاهی معتبر مانند تجهیزات خریداری کنید. در این فروشگاه تمامی لوازم کاربردی و با کیفیت خواهند بود. امیدواریم که خریدی دلپذیر را تجربه کنید.

 کابان تجهیز 

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 246
نمایش همه
علاقه مندی ها ()