ویدئو پروژکتور یکی از کاربردی ترین تجهیزات دیجیتالی در نمایش ویدئو و داده های تصویری به شمار می رود. بدین ترتیب متناسب با نوع کاربری که در محیط های آموزشی و اجرای کنفرانس ها و همایش دارید می توانید مناسب ترین مدل  ویدئو پروژکتور  را با قیمت ارزان و کیفیت بالا خریداری نمائید. با توجه به توسعۀ روز افزون در حوزۀ تولید دستگاه های دیجیتالی، امروزه شاهد فروش ویدئو پروژکتور با امکانات پیشرفته تر می باشیم. قطعاً بیش از گذشته شاهد به کارگیری ویدئو پروژکتور در محیط های آموزشی هستیم چون تکنولوژی چنین دستگاه هایی ارتقاء پیدا کرده است و قطعاً کار کردن با آنها راحت تر می باشد. فروشگاه نیزار کالا یکی از مراکز فروش دستگاه های پروژکتور در ایران همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد و توانسته اند مدل های متنوعی از دستگاه های پروژکتور را عرضه نمایند.

خرید ویدئو پروژکتور با نازل ترین قیمت

دستگاه های دیتا پروژکتور به نوعی نمایه ای کامل از بازی نور و سایه به شمار می روند. در ساختار اصلی ویدئو پروژکتور مدرن از عدسی و لامپ LED بهره گرفته می شود که بتوانند طول عمر آنها را دو چندان نمایند. در رابطه با انعکاس تصویر دریافتی از طریق درگاه های به کار رفته در درون ویدئو پروژکتور، کیفیت تصاویر منعکس شده بر روی پرده نمایشگر از اهمیت بالایی برخوردار است.

نسل جدید دستگاه های ویدئو پروژکتور به پورت USB و HDMI مجهز هستند که امکان اتصال آن به کلیۀ دستگاه های دیجیتالی مدرن را می دهد. ضمن آنکه دارای قابلیت اتصال با امواج WiFi را با دیگر دستگاه های دیجیتالی که تجهیز به این فناوری هستند را برآورده می کند. هم اکنون با مراجعه به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا می توانید از میان محصولات موجود در فروشگاه، مناسب ترین مدل ویدئو پروژکتور اندرویدی با قابلیت پرتابل را انتخاب و خریداری نمائید. خرید ویدئو پروژکتور اندرویدی را از طریق سایت با قیمت ارزان انجام دهید. 

  فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 443
نمایش همه
علاقه مندی ها ()