آیفون تصویری حاصل پیشرفت تکنولوژی است که تولید کنندگان دستگاه های دیجیتالی و الکترونیکی توانسته اند با بهره گیری از قطعات الکترونیکی هوشمند بتوانند موفق به تولید نسل جدید از این دستگاه شوند. فروش  آیفون تصویری را در مدل های مختلف می توانید در سطح بازار جهانی مشاهده نمائید. هدف از ارتقاء دستگاه های آیفون صوتی، افزایش سطح امنیت ساختمان می باشد که تولید کنندگان با افزودن قابلیت های جدید به دستگاه توانسته این ایده را محقق سازند. امروزه شاهد فروش انواع آیفون تصویری هوشمند با قابلیت های پیشرفته تر می باشیم. فروشگاه تکنما شاپ با چندین سال سابقۀ فروش در حوزۀ عرضۀ آیفون تصویری توانسته اند موفق به ارائه محصولات پیشرفته تر از این دستگاه گردند.

فروش آیفون تصویری همراه با گارانتی معتبر

اگر در صدد برای خرید آیفون تصویری تکنما  هستید، می توانید از نمایندگی های معتبر محصولاتی با کیفیت همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش خریداری نمائید. آیفون تصویری با قابلیت حافظه داخلی بیشتر مورد استقبال قرار گرفته می شود چون امکان ثبت لحظاتی که شما در منزل نیستید و آیفون شما به صدا در می آید را فراهم می آورد. علاوه بر آنکه افزودن قابلیت دایورت کردن بر روی تلفن هوشمند شما، بیشتر می توان بر روی عبور و مرور افراد به ساختمان کنترل داشت و قطعاً سطح امنیت ساختمان چندین برابر می گردد.

امروزه از فناوری TTL برای طراحی و ساخت آیفون های تصویری استفاده نموده اند که بدین ترتیب توانسته اند سطح کیفیت تصاویری که بر روی مانیتور آیفون نمایش داده می شود، ارتقاء ببخشند. قطعاً این دسته از دستگاه های آیفون تصویری بیشتر مورد استقبال قرار گرفته می شوند. جهت خرید آیفون تصویری با صفحه نمایشگر رنگی می توانید با مراجعه به سایت فروشگاه اینترنتی تکنما شاپ، بهترین مدل را پس از بررسی دقیق مشخصات فنی محصولات، همراه با خدمات پس از فروش خریداری نمائید

   تکنما شاپ

آدرس: تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

          بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6 شرقی

          ........................................  

شماره های تماس: 02166000074 و 02166000073

همراه: 09120663920

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 318
نمایش همه
علاقه مندی ها ()