آیفون تصویری تکنما یکی از برترین برندهای حال حاضر در بازار به شمار می رود. آیفون تصویری تکنما به خاطر داشتن کیفیت بالا و قابلیت های جدید در مدت زمان کوتاهی توانست در بازار به عنوان یک برند برتر شناخته شود. بدین ترتیب امروزه از فروش آیفون تصویری تکنما استقبال گسترده می شود و شاهد تولید و عرضۀ محصولات این برند در مدل های متنوع می باشیم. داشتن ظاهری مناسب، کارایی و طول عمر بالا از عوامل اصلی انتخاب محصولات این برند محسوب می شوند. فروشگاه تکنما شاپ از نمایندگان معتبر و شناخته شده در عرصۀ فروش آیفون های تصویری تکنما در تهران محسوب می شوند که توانسته به اقتضای نیاز بازار، مدل های پرفروش این برند را در دسترس خرید مشتریان قرار دهند.

سفارش آیفون تصویری تکنما با گارانتی

اگر در پی خرید آیفون تصویری تکنما می باشید، همراه ما باشید تا بیشتر با قابلیت های جدید افزوده شده به این برند آشنا شوید. امروزه خیلی از افراد به دنبال این هستند که بتوانند سطح امنیت ساختمان مسکونی، اداری و تجاری را با نصب آیفون تصویری تکنما هوشمند افزایش دهند. بدین ترتیب می بایست مشخصات فنی محصولات این برند را به طور دقیق بررسی نموده و سپس مناسب ترین آیفون تصویری را با قابلیت های پیشرفته تر انتخاب نمائید.

بدون شک خرید آیفون تصویری تکنما با قابلیت ذخیره سازی داده، دایورت نمودن زنگ به تلفن ثابت و یا موبایل، امکان باز نمودن درب پارکینگ، قابلیت اتصال به دو دوربین، تجهیز بودن به پنل کارتخوان و یا قابلیت باز نمودن درب با اثر انگشت و قابلیت ایجاد ارتباط با اتاق نگهبان و دیگر واحدها می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. بدین ترتیب شرایط را برای افزایش سطح امنیت ساختمان فراهم می نمائید. هم اکنون با مراجعه به سایت فروشگاه اینترنتی تکنما شاپ راحت تر می توانید از میان محصولات موجود در فروشگاه، آیفون تصویری تکنما ارزان همراه با گارانتی معتبر خریداری نمائید.

  تکنما شاپ

آدرس: تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

          بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6 شرقی 

          ........................................  

شماره های تماس: 02166000074 و 02166000073

همراه: 09120663920

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 352
نمایش همه
علاقه مندی ها ()