آسیاب بست از دستگاه های وارداتی می باشد که عموما به شکل رومیزی ساخته می شود و برای مصارف خانگی و صنعتی مناسب می باشد.  

این دستگاه قدرت آسیاب کردن انواع مواد گیاهی، شیمیایی و معدنی، انواع دانه‌ها و مواد با هر درجه سختی و ادویه های گوناگون از قبیل زردچوبه و فلفل گرفته تا دانه های بسیار  سفت مانند هسته خرما و هسته سنجد را دارد و در عرض چند دقیقه ادویه پودر شده یکدست با کیفیت عالی را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند.

مدلهای مختلف آسیاب بست با بهره گیری از سه عدد تیغ فولادی برنده (آبکاری شده)، کارپودر کردن مواد را انجام می دهند که تیغه‌ها به صورت ترکیبی از دو نوع تیغ کوتاه و بلند ساخته می شوند و موجب می گردند مواد به صورت یکنواخت آسیاب شده و از هدر رفتن آنها جلوگیری می‌شود.

جنس بدنه و مخزن دستگاه آسیاب بست به شکل تمام استیل تولید می گردد تا در مقابل زنگ زدگی و سابیدگی و خط و خش مقاوم باشند و البته بتوان آنها را با آب تمیز کرد. 

اغلب مدلهای آسیاب بست از سیستم گهواره ای بهره می برند که موجب تخلیه آسان مخزن می گردد و دیگر نیازی به بلند کردن و برعکس کردن کل دستگاه نیست.

تعبیه سنسور در این آسیاب موجب افزایش ایمنی اپراتورها می شود یعنی زمانیکه درب دستگاه به طور کامل بسته نشود، دستگاه روشن نمی‌شود.

دستگاه آسیاب بست با ظرفیتهای مخزن 100 گرم تا 3.5 کیلو تنوع خوبی دارد که با کمک آنها در کارگاه های بسته بندی ادویه جات، عطاری ها، رستوران ها و کافه ها، قهوه فروشی ها، شیرینی پزی ها و داروسازی می توان طیف وسیعی از مواد را آسیاب کرد.

سایت فروشگاه اینترنتی کابان تجهیز امکان مشاهده مشخصه ها و قابلیتهای تمامی مدلهای دستگاه آسیاب بست را برای شما خریداران محترم فراهم نموده است. 

 

 

یکی از ماشین آلات ضروری و پراستفاده در صنایع غذایی قطعا دستگاه آسیاب صنعتی می باشد که همه ما می دانیم برای خرد کردن، ریز کردن و حتی به شکل پودری درآوردن مواد مختلف غذایی با هر درجه سختی کاربرد دارد. موادی مثل انواع ادویه ها، انواع گیاهان، مغزیجات مختلف و غیره توسط دستگاه آسیاب صنعتی به صورت یکدست آسیاب شده و در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرند.

عمده مصرف این دستگاه ها در کارخانجات و کارگاه های تولید ادویه، آرد سازی ها، داروسازی ها، کارخانجات مواد معدنی و بسیاری مراکز دیگر می باشد که نیاز به خرد کردن مواد سخت با میزان زیاد دارند.  

انواع دستگاه آسیاب صنعتی بر اساس مکانیزم کار به دسته های چکشی، پره دنده، غلتکی، پین میل، دیسکی، پره ای و دستگاه آسیاب صنعتی جت تقسیم بندی می شوند که هر گروه شیوه کار و ساختار خاص خود را دارند و برای آسیاب کردن گروه خاصی از مواد مورد استفاده قرار می گیرند. 

مدلهای گوناگون دستگاه‌ آسیاب صنعتی در ابعاد، شکل، قدرت موتور و میزان بازدهی با هم تفاوتهای فاحشی دارند. برای نمونه ظرفیت انها بر حسب گنجایش مخزن از چند صد کیلو تا چند تن در هر شیفت کاری متغیر است.

قطعات داخلی این دستگاه ها به دلیل استیل بودن به آسانی قابل شستشو هستند و البته آلیاژ استیل در طعم و بوی موادی که آسیاب می شوند نیز کوچکترین تغییری ایجاد نمی کند.  

موتورهای پرقدرت انواع دستگاه آسیاب صنعتی (2 تا 40 اسب بخار) ، امکان کار مداوم و بی وقفه را میسر می سازند.  

از نظر ظاهری دستگاه آسیاب صنعتی به دو شکل رومیزی و ایستاده طراحی و ساخته می شود که مسلما مدلهای ایستاده قدرت و ظرفیت بیشتری دارند، به همین دلیل نیز به پایه های چرخ دار مجهز شده اند.

کارشناسان فروشگاه کابان تجهیز جهت خرید دستگاه آسیاب صنعتی ایده آل و مناسب کسب و کارتان، شما را راهنمایی خواهند کرد.

 

دستگاه آسیاب از اولین ابزارهایی ست که بشر بکارگرفته است تا بتواند مواد غذایی را آماده مصرف نماید. این وسیله در طول زمان دچار تغییرات شگرفی شده تا به شکل های کنونی در اختیار ما می باشد. 

در حال حاضر دستگاه های آسیاب دارای تنوع زیادی هستند که هر کدام برای خرد یا پودر کردن مواد گوناگون با درجه های سختی مختلف ویژگیهای خاص خود را دارند.

یک گروه از مواد اولیه غذایی که کاربرد فراوانی در آشپزخانه های خانگی و صنعتی دارد، ادویه جات می باشد که علاوه بر خوش طعم تر کردن غذاها، از آنها به عنوان نگهدارنده مواد غذایی هم استفاده می شود و البته خاصیت دارویی انواع ادویه را نباید نادیده گرفت. ادویه ها عموما به شکل دانه هایی با سختیهای مختلف در طبیعت وجود دارند که برای استفاده باید به صورت پودر شده دربیایند و این امر توسط دستگاه آسیاب ادویه به آسانی امکانپذیر می باشد.   

اصلی ترین کاربرد آسیاب ادویه ، همان خرد کردن انواع ادویه جات و گیاهان مانند زردچوبه، زعفران، دارچین، سماق، تخم گشنیز، زنجبیل، آویشن، جوز هندی، هسته تمبر هندی، سنگ نمک، نشاسته و غیره می باشد.

دستگاه آسیاب ادویه با چنان کیفیتی مواد خوراکی را پودر می کند که دیگر نیازی به الک کردن آنها نیست و این وظیفه برعهده تیغه های محکم و با دوام از جنس فولاد می باشد.

وجود یک دستگاه آسیاب ادویه در آشپزخانه های صنعتی می تواند بسیار سودمند بوده و موجب بهبود کیفیت غذاها گردد.

این دستگاه ها با توجه به میزان بازدهی که دارند به دسته های خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی تقسم بندی می شوند و بر اساس شکل ظاهری به دو گروه رومیزی و ایستاده دسته بندی می گردند.

معمولا در ساخت قطعات آسیاب ادویه از استیل ضدزنگ استفاده می شود، چون استیل بر عطر و بو وخاصیت ادویه ها کمترین تاثیری نمی گذارد. 

با توجه به متنوع بودن دستگاه های آسیاب ادویه ، کارشناسان فروشگاه کابان تجهیز راهنمای شما جهت خرید دستگاهی ایده آل می باشند.

 

 کابان تجهیز 

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 230
نمایش همه
علاقه مندی ها ()