شرکت آسان توس شرق به عنوان یکی از تولیدکنندگان مطرح دستگاه های آسیاب در کشورمان شناخته می شود و مدلهای متنوعی از این ماشین آلات را طراحی و تولید می کند.   

انواع دستگاه آسیاب آسان توس به شکلهای رومیزی و ایستاده ساخته می شوند که هر دو دسته دارای قدرت و سرعت قابل توجهی می باشند. تنوع عالی این دستگاه ها امکان استفاده از آنها را در محیط های صنعتی و نیمه صنعتی برای آسیاب کردن طیف وسیعی از مواد خوراکی و معدنی فراهم می کند.

از کاربردهای دستگاه آسیاب آسان توس می توان به موارد ذیل اشاره نمود: عطاری ها برای خرد کردن ادویه های گوناگون نظیر زردچوبه و فلفل، داروهای گیاهی، سنجد، انواع ریشه ها و ساقه ها؛ رستوران ها به منظور آسیاب کردن انواع گوناگون ادویه و زعفران ؛ شیرینی پزی ها جهت خرد کردن مغزیجات مانند پسته و فندق و پودر کردن نشاسته و برنج ؛ دامداری‌ها و مرغداری ها برای خرد کردن دانه‌های دام و پرندگان؛ آزمايشگاه ها جهت آسیاب کردن انواع مواد معدنی و شيميایی و کارخانجات و کارگاه های تولیدی برای آسیاب گندم و جو، شکر، مواد روغنی و خشک.

قابل ذکر است که دستگاه آسیاب آسان توس برای هر دسته خاصی از مواد غذایی و معدنی به صورت تخصصی طراحی می گردد برای مثال دستگاه آسیاب زعفران یا دستگاه آسیاب هسته خرما.  

عموما جنس بدنه، تیغه و سایر قطعات دستگاه آسیاب آسان توس از استیل و آلومینیوم می باشد که دوام و عمر طولانی دستگاه را تضمین می کنند.

از مزایای برجسته دستگاه آسیاب آسان توس می توان به تنوع در ظرفیت، پودر نمودن مواد با کمترین گرد و غبار، صدای کم دستگاه در حین آسیاب، مجهز به فن خنک کننده، نظافت آسان دستگاه و دارا بودن توری های ریزو درشت اشاره کرد.  

برای آشنایی با ویژگی های تک تک مدلهای دستگاه آسیاب آسان توس جهت انتخاب مورد درست و مناسب، می توانید به سایت فروشگاه کابان تجهیز مراجعه کنید.

شرکت بازرگانی AG یکی از وارد کنندگان انواع آسیاب صنعتی می باشد که با 20 سال سابقه توانسته دستگاه هایی در برندهای مختلف با کارایی­ های متفاوت به بازار کشورمان عرضه کند.

تنوع بالا در شکل، ابعاد، قدرت و ظرفیت دستگاه های آسیاب ای جی ، دست مصرف کنندگان را جهت انتخاب و تهیه دستگاهی مناسب باز گذاشته است. این دستگاه ها کارایی فوق العاده ای دارند و از انواع ادویه‌­ها و چاشنی­‌جات گرفته تا انواع مواد شیمیایی، متالوژی، کشاورزی و زمین شناسی و داروهای گیاهی را خرد کرده و آسیاب می کنند. دستگاه‌ آسیاب ای‌جی برای آسیاب کردن دانه های قهوه نیز استفاده می شود.

انواع دستگاه آسیاب ای جی در برخی مدلها از مکانیزم تیغه ای و در برخی دیگر از ساختار چکشی بهره می برند که آسیاب های چکشی دارای مش بندی های مختلف میباشند. تیغه های استیل و بسیار تیز آسیاب ای جی توانایی این را دارد که در عرض چند دقیقه مواد نرم و دانه های سخت را با بالاترین کیفیت به پودر تبدیل کنند.

اغلب مدلهای دستگاه آسیاب ای جی دارای ساختاری الاکلنگی هستند یعنی با قابلیت چرخش 180 درجه‌ای، پس از پایان آسیاب، می توان مخزن را کاملا چرخانده و تخلیه کرد.

بهره گیری از استیل در بدنه آسیاب ای جی ، در کنار جلوه دکوراتیو بخشیدین به دستگاه، دلیل اصلی مقاومت آن در مقابل ضربه و خط و خش می باشد. آلیاژ استیل علاوه بر افزایش دوام، کیفیت و سلامت آسیاب، امکان شستشوی آسان قطعات را فراهم می کند و نکته مهم دیگر اینکه جنس استیل هیچگونه تغییری در عطر و بوی ادویه جات و سایر مواد ایجاد نمی کند.

تنوع دستگاه آسیاب ای جی با کمترین بازدهی نیم کیلو تاحداکثر میزان بازدهی 120کیلوگرم در هر ساعت امکان استفاده از این آسیابها را از حجم کار پایین در خانه ها گرفته تا کارگاهها و کارخانه های تولید و بسته بندی فراهم می کند.

سایت فروشگاه کابان تجهیز امکان بررسی مشخصات فنی و مزایا و معایب تمامی مدلهای آسیاب ای جی را فراهم نموده است تا با مطالعه آنها بتوانید خرید مطلوبی داشته باشید.

شرکت ایرانی اویل ست (OilSet) با هدف ارائه پیشرفته ترین و کارآمدترین دستگاه ها و ماشین آلات صنعتی و کاربردی، تمرکز خود را معطوف به ساخت تجهیزات به روز، ایمن، آسان و بهینه نموده است. یکی از تولیدات این شرکت، آسیاب اویل ست می باشد که در سه مدل  رومیزی تولید و به بازار عرضه می گردد.

عمده مصرف دستگاه آسیاب اویل ست برای خرد کردن انواع ادویه چرب و خشک می باشد که آنرا برای استفاده در عطاری ها، کافه ها و رستوران ها کاربردی نموده است.

مکانیزم تیغه ای آسیاب اویل ست ، سرعت آسیاب ادویه در دور بالا را افزایش می دهد و شکستن و خرد کردن هسته های سخت را نیز ممکن می سازد.

به دلیل ساخت بدنه و قطعات آسیاب اویل ست از جنس استیل، در تماس با آب و رطوبت زنگ نمیزنند و دوام بالایی دارندکه باعث افزایش عمر دستگاه می گردد.  همچنین تمیز کردن آنها با آب کاری بسیار آسان میباشد تا بهداشت و سلامت مواد آسیاب شده تضمین شود.   

امکان چرخش مفصلی مخزن آسیاب اویل ست ، منجر به کارکرد آسان و تخلیه سریع مواد آسیاب شده می گردد و همچنین موجب راحتی کاربر و تمیزی اطراف آسیاب می شود. چرخش مفصلی به این شکل است که پایۀ آسیاب روی میز ثابت است و مخزن مواد آسیاب شده واژگون برعکس و خالی می شود.

دستگاه آسیاب اویل ست در ظرفیت‌های مخزن ۱، ۲ و ۳ کیلویی به بازار عرضه می گردد که مدلهای 1 کیلویی کاربرد خانگی نیز دارند.

یکی دیگر از قابلیتهای دستگاه آسیاب اویل ست ، امکان تنظیم زمان آسیاب کردن است که توسط کلید و صفحه نمایش کوچک واقع شده بر روی بدنه انجام می گیرد.

دارا بودن ابعاد کوچک و امکان جابجایی آسان، کم صدا کار کردن، لرزش بسیار کم و کاربری راحت و آسان از دیگر مزایای انواع آسیاب اویل ست محسوب می گردند.

اگر نیاز به خرید دستگاه آسیاب کاربردی و باکیفیت، با قیمت مقرون به صرفه را دارید، فروشگاه کابان تجهیز آسیاب اویل ست را به شما پیشنهاد می کند. 

 

 کابان تجهیز 

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 203
نمایش همه
علاقه مندی ها ()