یکی از تجهیزات مورد نیاز در کافی شاپ و رستوران، دستگاه شربت سرد کن می باشد که به کمک آن می توان همواره شربت و آبمیوه خنک و تگری در اختیار مشتریان قرار داد. این دستگاه به مدلهای تک مخزنه، دو مخزنه، سه مخزنه و حتی چهار مخزنه دسته بندی می گردد که در این مطلب، فروشگاه کابان تجهیز به بررسی قابلیت های شربت سرد کن سه مخزنه می پردازد. 

دستگاه شربت کن سه مخزنه برای مخلوط کردن انواع نوشیدنی های غیرگازدار از قبیل شربت و آبمیوه در آبمیوه فروشی ها، بستنی فروشی ها، کافی شاپ ها، رستوران ها، هتل ها و شهربازی ها مورد استفاده قرار می گیرد که به واسطه دارا بودن سه مخزن مقدار بیشتری نوشیدنی نگهداری می کند.

مزیت اصلی این مدلها امکان مخلوط کردن و سرد نگه داشتن شربتها در طعم ها و رنگهای مختلف به صورت هماهنگ و همزمان می باشد. اینگونه می توان تنوع در شربت و آبمیوه داشت و چون هر یک از مخزن‌ها می‌توانند موتور جداگانه‌ای داشته باشند، دستگاه عملکرد فوق العاده ای دارد.

مخزن شفاف و قابل رویت دستگاه های شربت سرد کن سه مخزنه از جنس بی کربنات می باشد که استحکام کافی در برابر ضربات فیزیکی و واکنش های شیمیایی دارد.

شربت سرد کن سه مخزنه در دو نوع همزن دار یا پارویی و پمپی تولید می گردد که مدلهای همزن دار معمولا برای شربت های دانه دار نظیر شربت خاکشیر و آبمیوه های پالپ دار مورد استفاده قرار می گیرد تا با هم زدن مداوم آنها از ته نشین شدن دانه ها جلوگیری گردد. اما مدلهای پمپی یا فواره ای، برای خنک نگه داشتن آبمیوه ها و شربتهای بدون دانه مناسب هستند.   

آنچه در انتخاب یک شربت سرد کن سه مخزنه بسیار مهم است میزان گنجایش مخزن برای نگهداری شربت می باشد که با افزایش ظرفیت، بازدهی دستگاه نیز بیشتر می شود. 

 به طور کلی برای کسب آگاهی و مشاوره و اطلاعات بیشتر جهت خرید و قیمت شربت سرد کن سه مخزنه ، می توانید با کارشناسان فروش مجموعه کابان تجهیز تماس حاصل فرمایید.  

دستگاه شربت سردکن که برای هم زدن، خنک کردن و خنک نگه داشتن انواع آبمیوه و شربت طراحی و تولید می گردد، یکی از ساده ترین تجهیزات کافی شاپ ها به شمار می رود.

با استفاده از این دستگاه در کافه ها، آبمیوه فروشی های کوچک و بزرگ، رستوران ها، فست فودها، هتل ها،  تالارهای پذیرایی، بستنی فروشی ها و حتی مراکز تفریحی مانند شهربازی، می توان آبمیوه خنک در اختیار مشتریان قرار داد که مخصوصا در تابستان هیچ چیزی جای یک شربت تازه و خنک را نمی گیرد.   

ساختار بسیار ساده دستگاه شربت سرد کن شامل یک یا چند عدد مخزن شیشه ای جهت ریختن آبمیوه و شربت، یک صفحه‌ی نگهدارنده و شیر تخلیه برای خروج شربت از داخل مخزن می گردد.  

با توجه به تعداد مخزن ها، دستگاه شربت سرد کن را می توان به مدلهای شربت سرد کن تک مخزنه، دو مخزنه و سه مخزنه دسته بندی کرد که مسلما دستگاه شربت سرد کن با سه مخزن میزان بیشتری از آبمیوه را مخلوط کرده و خنک می کند. 

دستگاه شربت سرد کن بر اساس مکانیزم خنک سازی به دو شکل پارویی و پمپی یا خمره ای تولید می گردد.  

مدل پارویی دارای همزن می باشد که برای مخلوط کردن و سرد نگه داشتن انواع شربتها مخصوصا دانه دار مانند خاکشیر و انواع آبمیوه های پالپ دار مانند هلو و انبه و حتی نگهداری دوغ مناسب می باشد و از ته نشین شدن دانه ها و پالپ ها جلوگیری می‌کند.  

اما دستگاه شربت سرد کن پمپی با پمپاژ کردن آبمیوه به حالت آبشاری، انواع شربتهای طعم دار مانند آناناس را خنک می کند.

براساس استاندارد جهانی، جنس بدنه دستگاه شربت سرد کن از نوع استیل 304 تولید می گردد تا در برابر زنگ زدگی و خوردگی مقاوم باشد. مخزن دستگاه از پلی کربنات نشکن ساخته می شود که به دلیل شفاف بودن، آبمیوه داخل قابل مشاهده است.

برای خرید دستگاه شربت سرد کن می‌توانید به فروشگاه کابان تجهیز مراجعه نمایید که مرکز فروش بهترین برند‌ها با قیمت بسیار مناسب می باشد.  

 

جهت آماده سازی و خنک نگه داشتن آبمیوه و شربت های گوناگون از دستگاه شربت سرد کن استفاده می شود که اصلی ترین بخش آن مخزن ریختن مایعات می باشد. مخزن این دستگاه ها می تواند یک عدد باشد که به آن دستگاه شربت سرد کن تک مخزنه گفته می شود و برای نگهداری فقط یک نوع نوشیدنی بکار میرود.

از دستگاه شربت سرد کن تک مخزنه معمولا در رستوران ها، کافه ها، بستنی فروشی ها و آبمیوه فروشی ها استفاده می شود.

مخزن دستگاه شربت سرد کن تک مخزنه از  پلی کربنات نشکن ساخته می شود که به دلیل شفاف و شیشه ای بودن، محتویات داخل را می توان مشاهده کرد و در مقابل ضربه های فیزیکی مقاوم بوده و با مواد شیمیایی واکنش نشان نمی دهد. در ضمن مخزن آن به راحتی از دستگاه جدا شده و قابلیت شست و شو دارد. مخزن شربت سرد کن تک مخزنه با ظرفیت های متفاوت طراحی می شود که بسته به نیاز و میزان کار قابل انتخاب است.

بدنه دستگاه شربت سرد کن تک مخزنه از استیل ضد زنگ با درجه کیفی 304 تولید می گردد که با مقاومت در برابر مواد شیمیایی، خط و خش رطوبت، آب، ضربه و فشار مطابق با استاندارد های بهداشتی می باشد.

برخی از مدلهای شربت سرد کن تک مخزنه عملکرد مکانیکی دارند و بدون نیاز به برق مایعات را سرد نگه می دارند ولی غالب مدلها درای عملکرد برقی هستند.  

شیر خروجی مخزن شربت سردکن تک مخزنه می تواند پدالی یا دکمه ای باشد و زیر شیر معمولا صفحه ای مشبک با سینی کوچکی زیر آن، جهت جمع کردن چکه های آبمیوه قرار دارد.

شربت سرد کن تک مخزنه در دو نوع پمپی و پارویی موجود می باشد که مدلهای پارویی برای هم زدن شربتهای دانه دار مانند تخم شربتی مناسبتر است تا از ته نشیدن شدن شربت جلوگیری گردد.

در صورت نیاز به اطلاعات تخصصی در زمینه شربت سرد کن تک مخزنه ، می توانید با کارشناسان کابان تجهیز  تماس حاصل نمایید.

 

 کابان تجهیز 

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 183
نمایش همه
علاقه مندی ها ()