این دستگاه داری دو مخزن مجزا می باشد که آماده سازی و خنک کردن و خنک نگه داشتن دو نوع آبمیوه و شربت را به صورت همزمان درکنار هم ممکن می سازد.

در واقع شربت سرد کن دو مخزنه، دو عدد شربت سردکن تک مخزنه است که در کنار هم قرار گرفته‌اند.

همه مدلهای شربت سرد کن دو مخزنه دارای دو بخش اصلی هستند که بخش بالایی، مخزن ریختن انواع نوشیدنی و مایعات را تشکیل می دهد که از جنس بیکربنات شفاف تولید می گردد تا محتویات داخلی و رنگ آبمیوه ها قابل رویت باشد. تمامی موادی که جهت تهیه شربت مورد استفاده قرار می گیرند در این قسمت ریخته می شوند تا هم زده شده و خنک شوند. جهت تخلیه آبمیوه یا شربت  و یا ریختن آنها داخل لیوان، مخزن دستگاه دارای یک شیر می باشد که می تواند به شکل پدالی یا دکمه ای باشد. بخش دیگر دستگاه شربت سرد کن که زیر مخزن قرار دارد با دارا بودن کمپرسور، وظیفه ی خنک سازی و سرد نگه داشتن را برعهده دارد.

 شربت سرد کن دو مخزنه در دو نوع همزن دار و پمپی موجود می باشد که هر مخزن شربت سرد کن عملکردی جداگانه دارد. تفاوت این دو نوع در این است که شربت سرد کن همزن دار مناسب شربت‌هایی مانند خاکشیر و تخم شربتی است اما شربت سرد کن پمپی مناسب شربت‌های فاقد دانه می باشد.

از استفاده کنندگان اصلی شربت سرد کن دو مخزنه می توان به کافی شاپ‌ها، مغازه‌های آبمیوه فروشی، بستنی فروشی ها، ویتامینه ها، رستوران و فست فودها، هتل ها و غیره اشاره نمود.   

برخی مدلهای شربت سرد کن دو مخزنه بدون نیاز به نیروی برق به صورت مکانیکی کار می کنند به این صورت که قالب های کوچک یخ درون استوانه های فلزی و توخالی که در مرکز مخزن ها تعبیه شده است ریخته می شود و مایع درون مخزن طبق اصل انتقال سرما، از طریق استوانه فلزی، سرد شده و محتویات داخل مخزن را خنک نگه میدارد.

جهت خرید آسان دستگاه شربت سرد کن دو مخزنه با قیمت مناسب می توانید از سایت کابان تجهیز اقدام کنید.

یکی از تولیدکنندگان دستگاه های شربت سرد کن، شرکت ایتالیایی کوفریمل COFRIMELL  می‌باشد که با بیش از 40 سال تجربه و قدمت از شناخته شده ترین برندها در این عرصه بشمار می رود.

این دستگاه ها غالبا در بستنی فروشی ها، آبمیوه فروشی ها، کافی شاپ ها، تالارها، هتل ها و مراکز تجاری و تفریحی مورد استفاده قرار می گیرند که با خنک نگه داشتن انواع نوشیدنی مخصوصا در گرمای تابستان بسیار کاربردی می باشند.

انواع شربت سرد کن کوفریمل به شکلهای دو مخزنه و سه مخزنه طراحی و تولید می گردند و از لحاظ گنجایش مخزن دارای تنوع بالایی می باشند که شامل 5، 10، 12، 20 و 40 لیتری می گردد.

جنس مخزن شربت سرد کن کوفریمل در همه مدلها از پلی کربنات شفاف می باشد که نشکن و بسیار بادوام است و با مقاومت بالا در مقابل عوامل محیطی و واکنشهای شیمیایی با مایعات، کیفیت این دستگاه ها را تضمین می کند. مخازن به راحتی قابل جدا شدن و شستشو هستند که عملکرد بهداشتی را افزایش می دهد.

مکانیزم و شیوه همزدن انواع شربت سرد کن کوفریمل در برخی مدلها بصورت پارویی می باشد که جهت جلوگیری از ته نشین شدن انواع شربت دانه دار نظیر خاکشیر و تخم شربتی و آبمیوه پالپ دار به طور مداوم و یکنواخت آنها را هم می زند و برخی مدلهای دیگر با عملکرد پمپی نوشیدنی های ساده و معمولی را هم زده و خنک نگه می دارند.

بخش زیرین شربت سرد کن کوفریمل از جنس استیل ضد زنگ ساخته می شود که به دلیل رسانا بودن موجب می گردد گرمای حاصل از موتور به راحتی خارج شود و علاوه بر افزایش طول عمر بالا، از رسیدن گرما به نوشیدنی داخل مخزن جلوگیری می کند.  در ضمن بدنه استیل به راحتی قابل شستشو می باشد.

برای خرید شربت سرد کن کوفریمل از طریق تماس با فروشگاه کابان تجهیز می توانید از راهنمایی کارشناسان نیز بهره مند گردید.  

 

کارخانه الکتروکار یکی از وارد کنندگان و تولیدکنندگان مطرح تجهیزات آشپزخانه های صنعتی در ایران می باشد که چند مدل دستگاه شربت سرد کن را نیز در لیست محصولات خود دارد.

شربت سرد کن الکتروکار در مدلهای تک مخزن، دو مخزن و سه مخزن تولید می گردد که برای سرد کردن و خنک نگه داشتن انواع مایعات و شربت مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه ها به دلیل عملکرد مکانیکی و عدم استفاده از نیروی برق، قیمت بسیار مقرون به صرفه تری نسبت به دستگاه های الکترونیکی دارند.

با استفاده از شربت سرد کن الکتروکار در بستنی و آبمیوه فروشی ها، تالارها، هتل ها، کافه ها، باشگاه های ورزشی و غیره می توان شربت یا آبمیوه خنک در اختیار مشتریان قرار داد که با افزایش تعداد مخزن می توان بازدهی بیشتری داشت. ظرفیت مخزن در این دستگاه ها 12 و 18 لیتر می باشد.

شربت سرد کن الکتروکار ساختار بسیار ساده ای دارد که شامل یک صفحه نگهدانده، یک یا چند مخزن شیشه‌ای و شیر تخلیه برای هر مخزن می گردد. این دستگا ه دارای استوانه ای فلزی و توخالی درون هر مخزن است که داخل آن با قالب های یخ پر می گردد و پس از آن شربت یا آبمیوه درون مخزن ریخته می شود. مایع درون مخزن طبق اصل انتقال سرما، از طریق استوانه فلزی، سرد خواهد شد.

در تمامی مدلهای شربت سرد کن الکتروکار مخزن و قطعات درون آن جهت شستشو براحتی قابل جدا شدن هستند که بهداشتی بودن کار را افزایش می دهد و بدنه نیز به دلیل ساخته شدن از استیل قابل شستشو می باشد.  

چنانچه نیاز به خرید دستگاهی باصرفه و اقتصادی دارید، فروشگاه کابان تجهیز یکی از مدلهای شربت سرد کن الکتروکار را به شما پیشنهاد می کند.  

 

 کابان تجهیز 

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 225
نمایش همه
علاقه مندی ها ()