شرکت ایرانی البرز سرمایش از تولیدکنندگان تجهیزات برودتی آشپزخانه های صنعتی و کافه ها می باشد که تجربه ای 40 ساله در این زمینه دارد. دستگاه شربت سرد کن یکی از محصولات این شرکت است که برای ترکیب و خنک کردن و البته سرد نگه داشتن انواع نوشیدنیهای طبیعی مثل آبمیوه و نوشیدنی های غیر گازدار طراحی و تولید می گردد و عمدتا درکافی شاپ‌ها، آب میوه‌ فروشی‌ها، هتل‌ها، تالارهای پذیرایی و مراکز تفریحی مورد استفاده قرار می گیرد.

شربت سرد کن البرز سرمایش شامل یک صفحه‌ی نگهدارنده، مخزن شیشه‌ای از جنس پلی کربنات نشکن و شیر تخلیه برای ریختن شربت از داخل مخزن به لیوان می باشد.

با توجه به ساختار و شیوه خنک کردن، این دستگاه به دو شکل همزن دار یا پارویی و فواره ای یا پمپی به بازار عرضه می شود. مدلهای پارویی برای هم زدن شربت های دانه دار مانند خاکشیر و یا آبمیوه های حاوی پالپ مانند آب نارگیل طراحی می گردند تا از ته نشین شدن مواد جلوگیری گردد، اما مدل های پمپی برای هر نوع نوشیدنی ساده ای کاربرد دارند. 

همانطور که گفته شد مخزن شربت سرد کن البرز سرمایش از جنس پلی کربنات است که علاوه بر نشکن بودن محتویات آنرا نیز براحتی می توان مشاهده کرد. ظرفیت هر مخزن دوازده لیتر در نظر گرفته شده که با در نظر گرفتن تعداد آنها، شربت سرد کن البرز آزمایش را می توان به دو گروه دومخزنه و سه مخزنه دسته بندی نمود.

از مزایای شربت سرد کن البرز سرمایش می توان به قابلیت جدا کردن و شستشوی مخزن و قطعات داخل آن، دارا بودن بدنه ای از جنس استنلس استیل، امکان تنظیم دما و عایق بندی شده جهت جلوگیری از نفوذ آب به داخل دستگاه اشاره نمود.

جهت خرید هر دو مدل از دستگاه های شربت سرد کن البرز سرمایش‌‌‌‌‌ ، کارشناسان کابان تجهیز در خدمتتان هستند.

 

شربت سرد کن یکی از تولیدات شرکت چینی بکنیBokni  می باشد که از سال 2004 آغاز به کار نموده و در زمینه تولید تجهیزات برودتی فعالیت دارد. این کارخانه به لطف تولید محصولات با کیفیت بالا با بهره گیری از تکنولوژی ایتالیایی و با نوآوری، عملکرد ایمن و قابل اعتماد تجهیزات، به یک برند تبدیل شده و به اغلب کشورهای جهان صادر می گردد.  

شربت سرد کن بکنی همانگونه که از نامش مشخص است برای خنک کردن و سرد نگه داشتن انواع نوشیدنی کاربرد دارد. این دستگاه از دو بخش اصلی تشکیل می گردد که قسمت بالایی مخزن ریختن انواع مایعات مانند آبمیوه، شربت و آبدوغ و بخش پایینی شامل قطعاتی برای خنک کردن می باشد.  

بر اساس تعداد مخزن، شربت سرد کن بکنی را می توان به دسته های تک مخزن، دو مخزن، سه مخزن و چهار مخزن دسته بندی نمود که مخزن ها هر کدام عملکرد جداگانه دارند و می توان شربتهایی با طعم مختلف را درون هرکدام ریخت.     

در ساخت مخزن شربت سرد کن بکنی از پلی کربنات استفاده می شود که شفاف و نشکن می باشد و  با ویژگی هایی نظیر مقاومت در برابر دمای بالا و پایین، ضد شعله بودن، دارای قدرت بالا در برابر ضربه و خط و خش، دارا بودن مقاومت شیمیایی و غیره کیفیت محصول را تضمین می کند. البته مخزن را می توان جدا کرده و آنرا با آب شستشو داد.

بدنه دستگاه شربت سرد کن بکنی از استنلس استیل ساخته می شود که در برابر زنگ زدگی، ساییدگی و پوسیدگی بسیار مقاوم است.

تعبیه چراغ LED در بالای دستگاه موجب ایجاد روشنایی جهت جذابیت بیشتر نوشیدنی ها می گردد.

برای آگاهی از مشخصات فنی دستگاه های شربت سرد کن بکنی می توانید با کارشناسان کابان تجهیز در تماس باشید.

دستگاه شربت سرد کن براس محصولی است از کارخانه ایتالیایی براس Bras که از اواسط دهه 60 میلادی آغاز بکار نموده و امروزه به نامی معتبر و مطرح در سطح جهانی تبدیل شده است.

دستگاه شربت سرد کن براس از قدرتمندترین و متنوع ترین این دستگاه ها در بازار محسوب می گردد و همه نوع سلیقه با هر میزان حجم کاری را پوشش می دهد. عمده مصرف کنندگان این دستگاه ها در آبمیوه و بستنی فروشی، ویتامینه فروشی، کافی شاپ، رستوران و حتی شهربازی می باشد که برای مخلوط کردن و خنک نگه داشتن انواع مایعات نظیر آبمیوه و شربت مورد استفاده قرار می گیرد.

بر اساس تعداد مخزن، شربت سرد کن براس دارای مدلهای تک مخزنه، دو مخزنه، سه مخزنه و حتی چهار مخزنه نیز می باشد که با گنجایش های مختلف تولید می گردند.

اغلب دستگاه های وارد شده به کشورمان داری مخازنی با ظرفیت 12 لیتر هستند که هرمخزن دارای موتور جدگانه است و می توان هم زمان چند شربت مختلف را آماده کرده و خنک نگه داشت.  

جنس بدنه ی مخزن های شربت سرد کن براس از پلی کربنات شفاف است که مزایای زیادی را به دنیال دارد از قبیل سبک بودن، مقاومت بالا در برابر واکنش های شیمیایی و ضربات فیزیکی، نشکن بودن و حفظ سرمای شربت که موجب می گردد فشار کمتری به موتور وارد آمده و برق کمتری نیز مصرف شود.

بخش پایینی شربت سرد کن براس دارای کمپرسور است که موجب ایجاد سرما می گردد و جهت خروج آسان گرما، از استیل ضدزنگ در ساخت بدنه استفاده میشود.

این شربت سرد کن ایتالیایی در هر دو نوع همزن دار و پمپی موجود می باشد که با استفاده از مدلهای همزن دار براحتی میتوان نوشیدنی هایی حاوی مواد جامد مانند آبمیوه های پالپ دار را به صورت مداوم مخلوط کرده و از ته نشین شدن مواد ممانعت بعمل آورد.  

برای خرید شربت سرد کن براس می توانید از طریق سایت کابان تجهیز و یا تماس با کارشناسان فروش اقدام فرمایید.

 

 کابان تجهیز 

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 208
نمایش همه
علاقه مندی ها ()