ویدئو پروژکتور جیبی به عنوان یکی از کاربردی ترین دستگاه هایی است که چند سال اخیر بیشتر مورد استقبال قرار گرفته و به همین دلیل موضوع این پست را به آن اختصاص داده ایم. مهمترین ویژگی که این ویدئو پروژکتور نسبت به دیگر انواع پروژکتور موجود در بازار دارد، ابعاد کوچک و وزن سبک این دسته بندی از دستگاه های پروژکتور می باشد. به همین دلیل اکثر افرادی که به دنبال ویدئو پروژکتور پرتابل هستند، ویدئو پروژکتور جیبی را انتخاب می کنند. جهت خرید  ویدئو پروژکتور جیبی می توانید به فروشگاه های معتبر مراجعه نمائید و از میان محصولات موجود، مناسب ترین پروژکتور را تهیه نمائید.

بیشترین کاربرد ویدئو پروژکتور جیبی با قابلیت وای فای

امروزه محیط های اداری و تجاری نیز علاوه بر مراکز آموزشی و سالن های اجتماعات اقدام به خرید ویدئو پروژکتور می نمایند. چرا که از مزایای ابعاد بزرگ صفحۀ نمایشگر برای پخش تصاویر استفاده می نمایند. متناسب با محیط های مختلف می توانید مناسب ترین پروژکتور پرتابل را تهیه نمائید که به قابلیت های پیشرفته تری تجهیز هستند. نسل جدید دستگاه های ویدئو پروژکتور به لامپ و لنز LED تجهیز هستند که باعث افزایش طول عمر آنها شده است. ضمن آنکه مهندسین توانسته اند از تکنولوژی روز دنیا جهت تولید و عرضۀ ویدئو پروژکتور جیبی استفاده نمایند.

قیمت فروش ویدئو پروژکتور وای فای دار جیبی به مشخصات فنی دستگاه وابستگی دارد. در نتیجه هنگام خرید ویدئو پروژکتور جیبی وای فای دار بررسی قابلیت های دستگاه به شما کمک می کند که متناسب با متراژ محیط و نوع کاربری که دارید، بتوانید راحت تر انتخاب پروژکتور را متناسب با هزینۀ خود انجام دهید. جهت سفارش اینترنتی ویدئو پروژکتور جیبی با قابلیت های جدید می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی نیزار کالا اقدام نمائید.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 434
نمایش همه
علاقه مندی ها ()