یکی از عرضه کنندگان انواع سیستم های توزین در کشورمان شرکت کیا الکترونیک ارس می باشد که با نام تجاری کیا شناخته می شود. این شرکت با وارد کردن قطعات و مونتاژ آنها در داخل ایران، ترازوهایی استاندارد در اختیار کاربران قرار می دهد.

انواع ترازو کیا در زمینه های مختلف صنعتی، فروشگاهی و آزمایشگاهی مورد استفاده قرار می گیرند و به شکل علمک دار، بدون علمک، جیبی و آویز طراحی و تولید می گردند.

ابعاد، ظرفیت و دقت این ترازوها بسته به نوع کاربری متغیر است برای مثال مدلهای آزمایشگاهی با ظرفیت های 200 گرم الی 10 کیلوگرم با ابعاد کوچکتر برای وزن کردن اجسام گرمی تولید می شوند اما مدلهای صنعتی دارای ظرفیتهای 10 تا 50 کیلوگرم توانایی توزین اقلام بزرگتر را دارند.

از مصرف کنندگان اصلی ترازو کیا می توان به کارگاه ها و کارخانجات، مراکز بسته بندی، شیلات، نقره سازی ها، آزمایشگاه های شیمی، فیزیک و پزشکی و دارو سازی ها اشاره نمود.

مدلهای آزمایشگاهی ترازو کیا از لحاظ ظاهری به دو شکل محفظه دار و بدون محفظه دسته بندی می شوند که دستگاه هایی با حساسیت بالا در توزین مانند ترازوی 5 صفر، برای جلوگیری از تاثیر هوای محیط و ایجاد خلل در وزن کشی، مجهز به محفظه هستند.  

از ترازوهای آزمایشگاهی کیا علاوه بر آزمایشگاه ها برای ری گیری و توزین سنگ های قیمت مانند طلا، نقره و جواهرات و جهت وزن کردن زعفران نیز استفاده می شود.

مدلهای صنعتی ترازو کیا به شکل بدون علمک تولید می گردند و دسته ای از آنها با دارا بودن قطعه شمار داخلی در کنار توزین می توانند تعداد کالاهای هم وزن را در عرض چند ثانیه مشخص کنند.

از امکانات این ترازوها می توان به قابلیت صفر اتوماتیک و پارسنگ الکترونیک، قابلیت اتصال به چاپگر و کامپیوتر اشاره کرد.

مدلهای آویز ترازو کیا با ابعاد کوچک و وزن کم به راحتی قابل جابجایی هستند و برای مصارف سیار گزینه خوبی محسوب می گردند بطوریکه یک مدل از آنها به نام ترازوی ماهیگیری  برای وزن کردن ماهی بکار برده می شود.

جهت آشنایی بیشتر با تک تک مدلهای ترازو کیا می توانید به سایت کابان تجهیز مراجعه نمایید.

ترازو محک از محصولات شرکت توزین توان سنجش می باشد که با نام تجاری محک از سال 1377 آغاز به فعالیت در عرصه تولید ابزار توزین نموده است و امروزه به جرات می توان گفت بهترین ترازوها و باسکول های دیجیتال را روانه بازار می کند. 

عوامی مانند بهره گیری از مواد اولیه باکیفیت، استفاده از دانش مهندسان خلاق ایرانی، مونتاژ دقیق قطعات محصولات، نظارت کیفی بر تمامی مراحل تولید، موجب گریده اند تا ترازو محک تبدیل به یک برند شود.

ترازوهای تولید این شرکت ایرانی دارای کاربرد فروشگاهی هستند و جهت توزین مواد غذایی روزانه با ظرفیتهای 15، 35، 50 و70 کیلوگرم به بازار عرضه می شوند. این ترازوها از بقالی های کوچک گرفته تا هایپرمارکتها و فروشگاه های زنجیره ای مورد استفاده قرار می گیرند.   

ترازو محک با توجه به شکل ظاهری به صورت علمک دار و بدون علمک تولید می گردد که در مدلهای علمک دار نمایشگر بالای علمک قرار دارد و در مدلهای بدون علمک روی بدنه واقع شده است.

با توجه به قابلیتها و کارایی، ترازو محک را می توان به دسته های پرینتردار و بدون پرینتر، بارکد پرینتر یا لیبل زن و مدلهای پیشرفته محک پلاس دسته بندی کرد.  

در ساخت بدنه اغلب مدلهای ترازو محک از پلاستیک فشرده ABS استفاده می گردد که در برابر ضربه و فشار مقاومت خوبی دارد و سینی آنها به دو شکل تخت و لبه دار معمولا از استیل می باشد.

ترازو محک دارای امکانات جانبی بسیاری می باشد که از رنگبندی متنوع (قرمز، نارنجی، مشکی، زرد، کرم، سفید) شروع می شود تا قابلیتهایی نظیر: امکان اتصال با کشوی پول،کامپیوتر، کارت‌خوان، بارکد خوان، لیبل پرینتر، صندوق فروشگاهی و سایر تجهیزات فروشگاهی از طریق بیسیم یا پورتهای مختلف؛ توانایی چاپ گزارش خرید و فروش روزانه و ماهانه و موجودی انبار؛ امکان محاسبه بازپرداخت مشتری؛ امکان ثبت قیمت و نام کالا؛ پاسخگویی به چند مشتری به صورت همزمان؛ امکان شبکه شدن با ترازوهای دیگر و ده ها توانایی دیگر که با مراجعه به سایت کابان تجهیز و مشاهده تک تک مدلها می توانید با آنها آشنا شوید.

برند چینی کمری به واسطه تولید ترازوهای دیجیتال از نوع آشپزخانه، زیرپایی و فروشگاهی با قیمت مقرون به صرفه به محبوبیت رسیده است.

ترازو کمری با کاربرد خانگی دو دسته آشپزخانه و نفرکش را شامل می شود که اولی برای توزین مواد خوراکی و دومی برای تعیین وزن افراد بکار می روند. از ترازو کمری نوع فروشگاهی نیز در فروشگاه ها و خرده فروشی ها استفاده می شود.

مدلهای وزن کشی ترازو کمری با دار بودن بدنه و صفحه توزین شیشه ای از جنس نشکن، ظاهری شیک و در عین حال بادوام دارند و با ظرفیتهای150 و 200 کیلوگرم ترازویی مناسب جهت وزن کردن افراد در منازل بشمار میروند. نمایشگر این ترازوها از نوع LCD با پس زمینه آبی رنگ، امکان مشاهده آسان نتیجه توزین را با وضوح بالا ممکن می سازد.

برخی از مدلهای زیرپایی ترازو کمری با قابلیت اندازه گیری شاخص های چربی، استخوان، آب و عضله، عاملی مهم در کنترل تناسب اندام و حفظ سلامت جسمی می باشند. 

ترازو کمری آشپزخانه از لحاظ ظاهر شباهت زیادی به سایر ترازوهای آشپزخانه ای ندارد و سینی آن به شکل یک کاسه‌ بزرگ است که بر روی پایه نازک و باریک قرار دارد و به صورت کاملا صاف و صیقلی از استیل ضدزنگ ساخته می شود. جنس استیل کفه توانایی سنجش دمای مواد غذایی را نیز دارد. ظرفیت مدلهای مختلف ترازو کمری آشپزخانه 5 کیلوگرم می باشد که با دقت و حساسیت 1 گرم وزن مواد اولیه غذایی را اندازه گیری می کنند.

انواع فروشگاهی ترازو کمری طراحی ساده ای دارند که به دو شکل علمک‌دار و بدون علمک موجود می باشند و با ظرفیتهای 30 تا 70 کیلوگرم جهت استفاده در سوپرمارکت‌ها، میوه فروشی ها و سایر فروشگاه های مواد غذایی مناسب می باشند.

برای خرید آسان ترازو کمری می توانید به سایت فروشگاه کابان تجهیز مراجعه کنید و پس از مطالعه مشخصات و ویژگیهای هر مدل و انتخاب ترازویی مناسب با کسب و کارتان، به شکل اینترنتی سفارش گذاری نمایید.   

 کابان تجهیز 

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 278
نمایش همه
علاقه مندی ها ()