ترازو فروشگاهی‌، رایجترین و پرفروشترین ترازوی دیجیتال در دنیا محسوب می گردد و چنانکه از نامش مشخص است برای استفاده در فروشگاه های بزرگ و کوچک تولید می گردد.

این ترازو جهت توزین مواد مختلف مخصوصا مواد غذایی به منظور فروش و یا بسته بندی کاربرد دارد. بنابراین بیشترین استفاده آن در خواربار فروشی‌ها یا سوپرمارکت ها، هایپر مارکت ها، میوه فروشی ها، قصابی ها، مغازه های خشکبار، شیرنی فروشی و کلا خرده فروشی ها می باشد.

تنوع در ترازو فروشگاهی علاوه بر شکل و ابعاد، در ظرفیت و دقت توزین می باشد که شامل 30 تا 70 کیلوگرم (مطابق با خریدهای روزانه مردم) می گردد.  

انواع ترازو فروشگاهی دیجیتال را می توان بر اساس شکل ظاهری به دسته های علمک دار یا بدون علمک و برحسب کاربرد به گروه های پرینتردار یا بدون پرینتر، وای فای دار یا بدون وای فای و ترازو لیبل پرینتر یا بارکدزن دسته بندی کرد که مدل لیبل پرینتر، پیشرفته ترین ترازو فروشگاهی بشمار میرود. در ساخت بدنه ترازو فروشگاهی معمولا از پلاستیک فشرده استفاده می شود که مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار دارد اما سینی این ترازوها به دلیل اینکه ممکن است مواد غذایی خیس یا مرطوب را توزین کنند و یا جهت شستشوی مداوم، از استیل ضد زنگ به دو شکل لبه دار و تخت تولید می گردند.

صفحه نمایشگر ترازو فروشگاهی غالبا از نوع LCD یا LED است که قادر به نمایش وزن، قیمت واحد و محاسبه و نمایش قیمت کل می باشد که به صورت مجزا تا 7 رقم را نیز نشان میدهد. نمایشگر این ترازوها در برخی مدلها به صورت دو طرفه طراحی می گردد تا علاوه بر فروشنده، مشتری نیز در جریان فرایند و نتیجه توزین قرار بگیرد.

قابلیتهای ترازو فروشگاهی بیشمار است که برجسته ترین آنها توانایی چاپ رسید، قابلیت اتصال به سایر تجهیزات دیجیتال به صورت سیمی یا بیسیم، قابلیت پارسنگ و ده ها امکان دیگر که برحسب مدل متنوع و متغیر می باشد. 

جهت انتخاب و خرید ترازو فروشگاهی از بهترین برندها می توانید به سایت فروشگاه کابان تجهیز مراجعه نمایید.   

 

امروزه سیستم های توزین دیجیتال با تنوع بالا در کاربرد تولید و به بازار عرضه می گردند که یکی از کاربردهای آنها محیط های صنعتی می باشد از اینرو به این دسته ترازوها، ترازوی صنعتی گفته می شود.

وجه تمایز ترازو صنعتی با سایر ترازوها در مقاومت بالای آنها می باشد که امکان توزین در شرایط سخت و خشن را فراهم می کند. این ترازوها به شکل تخصصی جهت استفاده در کارخانجات، کارگاه ها، انبارها و کلا مراکز تولید و بسته بندی با حجم کار بالا طراحی و تولید می گردند و قابلیت توزین پی در پی را دارند.

ترازو صنعتی همانند سایر ابزار توزین دیجیتال دارای بدنه، نمایشگر، کیبورد و کفه توزین می باشد با این تفاوت که از بدنه ای بسیار مقاوم در برابر شرایط خشن محیط های صنعتی مانند گرد و خاک، رطوبت، ضربه و فشار برخوردار است و براحتی آسیب نمی بیند. بنابراین غالبا بدنه و سینی توزین از فلز (که بهترین آنها استیل ضدزنگ است) ساخته می شوند تا علاوه بر استحکام بالا، با شستشوی مداوم یا توزین مواد غذایی مرطوب دچار زنگ زدگی نشوند.   

نمایشگر ترازو صنعتی معمولا از نوع LCD یا LED می باشد که نتیجه ی توزین را به صورت اعداد نشان می دهد و در کنار آن، قیمت کالای مورد توزین را نیز محاسبه می کند.

انواع ترازو صنعتی به اشکال علمک دار یا بدون علمک و پرینتر دار تولید می گردند که در ابعاد، ظرفیت، دقت و امکانات با یکدیگر تفاوت دارند.

ترازو صنعتی دیجیتال علاوه بر دارا بودن دقت (معمولا 0.1 گرم و 1 گرم و 10 گرم) و سرعت بالا در توزین دارای قابلیت های بسیاری می باشد از قبیل: قابلیت شمارش قطعه، دارای حافظه ی کیبوردی برای ثبت نام و قیمت واحد و در انتها محاسبه مبلغ کل، امکان اتصال به کامپیوتر جهت صدور فاکتور فروش برای مشتری، دارا بودن چاپگر داخلی یا امکان اتصال به پرینتر جانبی، دارای درجه حفاظتی (IP) بالا، تغذیه از دو منبع برق شهری و باطری.

فروشگاه اینترنتی کابان تجهیز ‌، متنوع ترین و بهترین برندهای ترازو صنعتی را در اختیار شما عزیزان قرار میدهد.

یکی از ترازوهای دیجیتال که در کشورمان مونتاژ می شود، ترازو صبا می باشد که با مجهز شدن به لیبل پرینتر به یک سیستم توزین فروشگاهی تبدیل شده است.

ترازو صبا فقط دارای یک مدل است که جهت استفاده در فروشگاه ها، سوپر پروتئینی ها، میوه فروشی ها، میادین تره بار و سایر خرده فروشی ها و البته هایپرمارکت ها و فروشگاهی زنجیره ای بسیار کاربردی بوده و پاسخگوی نیاز آنها می باشد.

البته با توجه به اینکه ترازو صبا قادر به چاپ لیبل و تولید بارکد واقعی می باشد در مراکزی نظیر خطوط تولید و بسته بندی نیز می تواند بکار گرفته شود.

ترازو صبا با ظرفیت 50 کیلوگرم و دقت 5 گرم در کنار کاربردی بودن، از لحاظ ظاهری نیز بسیار شیک، مدرن و حرفه ای می باشد و به شکل علمک دار تولید می شود که نمایشگر بالای علمک قرار گرفته است.

تجیهز شدن ترازو صبا به بارکد زن امکان چاپ بارکد سطری و بارکد تجمیعی را فراهم می کند که با استفاده از نرم ‌افزار های انبارداری و فروشگاهی گزارش‌گیری ‌های مختلف روزانه و ماهانه، آمارگیری از محصولات و گزارش فروش در ساعت ‌ها و روزهای خاص را امکان پذیر می سازد.

به علت فارسی بودن نرم افزار در این ترازو، کار با آن بسیار راحت است و کاربران می توانند با سرعت چشمگیری اطلاعات کالاها را در حافظه ترازو ثبت کنند.

بدنه ترازو صبا از جنس پلاستیک فشرده و سینی آن به شکل تخت یا لبه دار (بنا به درخواست مشتری) از استیل ساخته می شود که سطح صاف و صیقلی سینی به آسانی قابل تمیز کردن است.

حافظه‌ی داخلی ترازو صبا معادل 30000 عدد کالا با نام و قیمت است که امکان ذخیره کالا‌های پر فروش را فراهم نموده است.

از دیگر توانایی های این ترازو لیبل پرینتر می توان به امکان شبکه شدن با سایر تجهیزات از طریق Ethernet  یا Wifi، اتصال به بارکدخوان،  کارتخوان بانکی، کشو ی پول، کامپیوتر و چاپگر اشاره نمود.

جهت خرید ترازو صبا می توانید با کارشناسان کابان تجهیز تماس حاصل فرمایید.

 

 کابان تجهیز 

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 235
نمایش همه
علاقه مندی ها ()