ترازو آمپوت یکی از برندهای وارداتی ساخت کشور چین می باشد که در زمینه طراحی و ساخت انواع ترازو دیجیتال فعالیت دارد.

ترازو آمپوت در دسته ترازوهای صنعتی و آزمایشگاهی قرار می گیرد که از لحاظ ظاهری بدون علمک می باشد. این ترازو کاربرد وسیعی دارد و با توزین دقیق و سریع، در زمان و وقت بسیاری از مراکز موجب صرفه جویی می گردد.

با توجه به طراحی و ساخت انواع ترازو آمپوت در ظرفیت 10 کیلوگرم با حساسیت 1 گرم و ظرفیت 5 کیلوگرم با حساسیت 0.1 گرم، از این سیستم می توان برای توزین مواد ریز گرمی در محیط های آزمایشگاهی، داروسازی و ترکیب دارو، خریدوفروش گیاهان دارویی در عطاری ها، بسته بندی و فروش زعفران استفاده کرد. از اینرو به آن ترازو آزمایشگاهی هم گفته می شود. 

از طرف دیگر ترازو آمپوت به دلیل دارا بودن بدنه مقاوم در برابر ضربه و فشار و سینی استیل ضدزنگ جهت استفاده در محیط های صنعتی خشن و مرطوب و فروشگاه ها نیز مناسب است.

قابلیت شمارش قطعات در ترازو آموت ، استفاده از آنرا برای مراکز بسته بندی، کارگاه ها و ابزار فروشی ها و کلا تولیدی ها و مراکزی که نیاز به محاسبه تعداد دقیق قطعاتی مانند پیچ و مهره، واشر، دکمه و غیره دارند کاربردی نموده است که علاوه بر راحتی کار بر سرعت بسته بندی و یا فروش نیز می افزاید.

امکان استفاده از باتری قلمی در ترازو آمپوت هنگام عدم دسترسی به جریان برق، امکان استفاده از آنرا به شکل سیار نیز فراهم ساخته است.

قابلیت پارسنگ و تغییر واحد وزنی از گرم به سایر واحدهای اندازه گیری (دارای 6 واحد وزنی) از امکانات ترازو آمپوت می باشند.

چنانچه تمایل به خرید این ترازی قطعه شمار را دارید، سایت کابان تجهیز به شکل اینترنتی در خدمت شما می باشد.

گروه صنعتی پند از قدیمیترین تولیدکنندگان ابزار توزین الکترونیکی در کشورمان می باشد که از سال ۱۳۶۹ آغاز به فعالیت نموده و طی این سالها توانسته با طراحی و ساخت محصولات باکیفیت و دقیق، دارای سرعت بالا، عمر طولانی، توانایی های مختلف و البته قیمت مناسب به محبوبیت و جایگاه خاصی برسد.

ترازو پند دیجیتال به دو گروه زیر دسته بندی می گردد:

ترازو پند فروشگاهی: این دسته با توجه به ویژگیهایی که دارا می باشند در فروشگاه‌ها، خشکبار فروشی ها، میادین میوه و تره بار، پروتئینی ها ، ماهی فروشی ها، قصابی ها و از این دست مشاغل به کار برده می شوند.

ترازو پند صنعتی: این گروه جهت استفاده در محیط های صنعتی نظیر مراکز بسته بندی و کارگاهی و کارخانجات تولید می گردند، از اینرو دارای بدنه ای بسیار مستحکم در برابر ضربه و فشار می باشند. حتی برخی مدلها با دارا بودن بدنه تماما استیل در برابر آب و رطوبت مقاوم هستند و در محیط های مرطوب مانند شیلات و کارخانجات تولید مواد شیمیایی بدون زنگ زدگی و خوردگی یا هرگونه واکنش به راحتی توزین پی‌در‌پی را انجام می دهند.

ظرفیت انواع ترازو پند از 30 کیلوگرم تا 70 کیلوگرم می باشد که با دقت 1 تا 20 گرم وزن اقلام و اجناس را مشخص می کنند.

از لحاظ ظاهری ترازو پند به شکل علمکدار و بدون علمک طراحی می گردد که در برخی مدلها کیبورد بر روی علمک کنار صفحه نمایش قرار دارد و موجب افزایش دوام کلیدهای عملیاتی می گردد.  

اتصال به کامپیوتر برای انتقال اطلاعات ثبت شده در حافظه، شمارش قطعات، ارتباط با پوز بانکی و بارکد خوان، چاپگر داخلی یا امکان اتصال برای چاپ رسید مشتری یا صدور فاکتور فروش، گزارش گیری های متنوع، سرویس دهی به صورت همزمان به چند مشتری و ده ها قابلیت دیگر بسته به مدل از مزایای استفاده از ترازو پند می باشند.

جهت مشاوره قبل از خرید، می توانید با کارشناسان فروشگاه کابان تجهیز در ارتباط باشید تا شما را در انتخاب مناسب‌ترین مدل ترازو پند کمک کنند.

 

شرکت مهندسی توزین صدر از سال 1380 شروع به فعالیت نموده و در زمینه تولید انواع ترازو و باسکول دیجیتال و تجهیزات فروشگاهی توانسته به موفقیت چشمگیری دست پیدا کند.

این برند ایرانی با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و متخصصین مجرب، در طراحی و ساخت انواع ترازوی فروشگاهی و صنعتی بسیار موفق عمل کرده و در عرصه تولید ملی جایگاه خوبی را کسب نموده است.

انواع ترازو توزین صدر با توانایی توزین 30، 35، 40، 50 و 60 کیلوگرم، به دسته های ساده، پرینتردار، پلاس و لیبل پرینتردار تقسیم بندی می گردند که طراحی ظاهری آنها به شکل بدون علمک و علمک دار می باشد.  

مدلهای فروشگاهی ترازو توزین صدر در فروشگاه های مواد غذایی مانند سوپرمارکت ها، نانوایی ها، میوه فروشی ها، قصابی ها، در خرده فروشی ها و در رستورانها و فست فودها جهت توزین انواع مواد خوراکی و کالاهای روزمره مورد استفاد قرار می گیرند.

مدلهای صنعتی ترازو توزین صدر که دارای بدنه‌ای مقاومتر می باشند و در مقابل تغییرات فیزیکی و شیمیایی واقع در محیط های خشن، به راحتی واکنش نشان نمی دهند، جهت استفاده در مراکز بسته بندی و کارگاه ها و کارخانجات مناسب می باشند.

قابلیتها و امکانات ترازو توزین صدر بر حسب مدل تغییر می کند که مدلهای پیشرفته و جدید پلاس و لیبل پرینتر دار، ازکاملترین و بیشترین توانایی ها برخوردار هستند.

از ویژگیهای بارز این مدلها می توان به اتصال به کامپیوتر، پرینتر و کارت خوان، چاپ رسید و لیبل، ارائه انواع گزارشات، اتصال آنلاین به نرم افزارهای فروشگاهی، شبکه شدن با سایر ترازوها یا تجهیزات فروشگاهی از طریق lan یا wifi، دارا بودن نرم افزار مدیریت فارسی، شمارش قطعات هموزن و غیره اشاره نمود.

چنانچه قصد خرید ترازویی حرفه ای با قیمت مناسب را دارید، فروشگاه کابان تجهیز ترازو توزین صدر را به شما پیشنهاد می کند که با مراجعه به سایت فروشگاه می توانید پس از مطالعه و مقایسه مدلهای مختلف، بهترین و مناسبترین مدل را انتخاب و خریداری نمایید. 

 

 

 کابان تجهیز 

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 243
نمایش همه
علاقه مندی ها ()