گروه صنعتی اعتماد با تولید ابزار توزین مکانیکی در سال 1359 آغاز به فعالیت نمود که با روی کار آمدن سیستم های دیجیتال، اقدام به تولید انواع الکترونیکی ترازو و باسکول نمود.

ترازوهای مدرن این شرکت با تكيه بر توانمندی متخصصين داخلی، منطبق با تكنولوژی های روز دنيا طراحی می گردند و از لحاظ کیفیت قابل مقایسه با نمونه های خارجی می باشند.

انواع ترازو اعتماد به طور کلی و بر اساس کارایی که دارند به دو دسته فروشگاهی و صنعتی دسته بندی می شوند و به دو شکل علمک دار و بدون علمک موجود می باشند که در مدلهای علمک دار فروشگاهی، کیبورد و نمایشگر  بالای علمک قرار می گیرند. همین طراحی یکی از مزایای ترازو اعتماد می باشد زیرا کلیدها در معرض آب و رطوبت و آسیب کمتری قرار می گیرند.

ظرفیت توزین انواع ترازو اعتماد 30، 50 و 70 کیلوگرم می باشد و نمایشگر LED دو طرفه آنها، وزن کالا تا 5 رقم، قیمت واحد تا 7 رقم و قیمت کل تا 8 رقم را نشان می دهد.

جنس بدنه ترازو اعتماد یا از پلاستیک فشرده مقاوم و یا از فلز می باشد و سینی از جنس استیل به دو شکل تخت و لبه دار تولید می گردد که مشتری به دلخواه یکی را می تواند انتخاب کند.

در کنار توزین دقیق و سریع، دارا بودن ده ها قابلیت در انواع ترازو اعتماد (بسته به مدل متفاوت است) از دیگر مزایای آنها محسوب می گردد. توانایی هایی از قبیل امکان اتصال به کارت خوان، بارکدخوان، لیبل پرینتر جانبی و کامپیوتر، ارائه انواع گزارش دهی تفکیکی،کلی، دستی و فروش، محاسبه تخفیف، قطعه شماری، پاسخگویی همزمان به چند مشتری، چاپ فاکتور، چاپ بارکد تفکیکی و تجمیعی تنها بخش کوچکی از امکانات ترازو اعتماد می باشند.

برای آشنایی با مدلهای مختلف ترازو اعتماد و خرید مدل مناسب با کسب و کارتان میتوانید با کارشناسان فروشگاه کابان تجهیز تماس حاصل کرده و پس از مشاوره رایگان، سفارش خود را ثبت نمایید.

گروهی از ترازوهای دیجیتال که بواسطه دقت بسیار بالا قادر به توزین مواد بسیار ریز گرمی هستند و در آزمایشگاه‌های مختلف فیزیک و شیمی و پزشکی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

دقت در ترازو آزمایشگاهی مهمترین مسئله است و بدلیل اینکه برای وزن کردن مواد حساسی مورد استفاده قرار می گیرد که در ترکیبات شیمیایی حتی مرتبط با جان انسانها مانند دارو بکار برده می شوند، باید بدون خطا باشند.   

از کاربردهای این ترازوی دقیق می توان به فعالیت های کنترل کیفی، تعیین چگالی مواد و ترکیبات، كاليبراسيون پيپت، تجزیه و تحلیل مواد، اندازه‌گیری رطوبت و ... اشاره نمود.

اغلب مدلهای ترازو آزمایشگاهی به علت حساس بودن جهت جلوگیری از دخالت و تاثیر هوای محیط و واکنش شیمیایی حاصل از ترکیب با عناصر موجود در هوا، مجهز به محفظه توزین شیشه‌ای هستند.  

این ترازوها به دلیل توزین مواد کم حجم و کوچک ظرفیتهای بالایی ندارند و هرچه ظرفیت آنها کمتر شود، دقت بیشتری خواهند داشت بطوریکه حتی در برخی مدلها، دقت به فوق میکرو گرم  (0.0000001) می رسد که می تواند وزن مواد میکروسکوپی را نیز اندازه گیری کند.

انواع ترازو آزمایشگاهی بر اساس شکل ظاهری به دو دسته محفظه دار و بدون محفظه دسته بندی می گردند و برحسب کاربرد و دقتی که دارند به گروه های ترازوی سه صفر آزمایشگاهی، ترازو آزمایشگاهی آنالیتیکال، ترازو آزمایشگاهی رطوبتی و ترازو آزمایشگاهی پرتابل تقسیم بندی می شوند.

البته علاوه بر توزین دقیق و سریع، ترازو آزمایشگاهی قابلیتهای مختلفی دارد که توانایی شمارش قطعه، امکان نصب کیت دانسیته و قابلیت زیرکشی، امکان اتصال به چاپگر و کامپیوتر، امکان توزین در چندین واحد وزنی مختلف و قابلیت رطوبت‌سنجی را می توان نام برد. 

البته باید خاطر نشان کنیم که ترازو آزمایشگاهی به صورت مکانیکی نیز تولید می شود که می توان به ترازو دو کفه ای مورد استفاده در مراکز و سازمان انتقال خون اشاره نمود.

برای خرید ترازو آزمایشگاهی از برترین برندها، فروشگاه کابان تجهیز به صورت اینترنتی و حضوری در خدمت شما می باشد.

این ترازو آنچنانکه از نامش مشخص است در آشپزخانه برای اندازه گیری وزن مواد خوراکی جهت آماده سازی آنها به منظور تهیه و پخت غذاها و شیرینی های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

به طور کلی ترازو آشپزخانه به دو دسته عقربه ای و دیجیتالی تقسیم می شود که مدلهای عقربه ای بدون هیچگونه نیازی به باطری و برق کار وزن کشی را انجام میدهند اما مدلهای دیجیتال دارای دقت بالایی می باشند و بدون خطا وزن مواد را اندازه گیری می کنند. در ادامه فروشگاه کابان تجهیز شما را با ویژگیهای مدلهای دیجیتالی بیشتر آشنا می سازد.

ترازو آشپزخانه دیجیتال با دقت بالایی که دارد به صورت اتوماتیک مواد خوراکی نظیر برنج، مرغ و گوشت و ماهی، روغن، شکر، مایعات، دانه ها، حبوبات، غلات و ... اندازه گیری می کند و موجب افزایش سرعت در انجام فرایند آشپزی می گردد.

این ترازوها ساختار پیچیده ای ندارند و کار کردن با آنها بسیار آسان است، بطوریکه فقط کافیست تا مواد روی سینی قرار بگیرند تا در چند ثانیه وزنشان مشخص شود.

افرادی که دارای رژیم غذایی خاصی هستند با استفاده از ترازو آشپزخانه دیجیتال به راحتی می توانند مواد اولیه را با وزن دقیق اماده کنند و بسیاری از افراد با اندازه گیری مواد خوراکی مانند فیله مرغ می توانند مراقب اضافه وزن خود باشند.

بدنه و سینی ترازو آشپزخانه معمولا از جنس پلاستیک مقاوم یا تلفیق شیشه و پلاستیک و یا استیل ساخته می شود که نظافت آنها را آسان می سازد. شکل سینی معمولا به شکلهای کاسه‌ای و تخت می باشد که مدلهای کاسه دار برای وزن کردن مواد پودری مثل آرد و شکر یا حبوبات مناسبتر هستند.

نمایشگر ترازو آشپزخانه غالبا از نوع LCD یا LED است که علاوه‌بر وزن، مقدار دما و زمان را نیز نشان میدهد.

این ترازوها به طور معمول توانایی توزین حداکثر 5 کیلوگرم را با دقت 1 گرم دارند اما برخی مدلها تا ۱۰ کیلوگرم نیز می توانند وزن مواد را تحمل کنند.

اغلب ترازو آشپزخانه موجود در فروشگاه کابان تجهیز در کنار وزن کشی، قابلیت­های دیگری نظیر پارسنگ، وزن کردن چند ماده در یک زمان یا حتی ثبت نام کالاها را نیز دارند.

 

 کابان تجهیز 

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 304
نمایش همه
علاقه مندی ها ()