ترازوی فروشگاهی از پرفروش ترین انواع ترازو در بازار محسوب می شود که دارای قابلیت های جدید هستند که این مقاله را به این موضوع اختصاص داده ایم. ترازو از جمله دستگاه هایی است که جهت توزین اقلام مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود و نقش مهمی بر روی توزین وسایل مختلف دارد. تاریخچۀ کاربرد ترازو بسیار است و امروزه شاهد به کارگیری ترازو در اکثر صنایع کوچک و بزرگ هستیم. همانطور که می دانید فروشگاه ها و مراکز میوه فروشی نیاز به خرید ترازوی فروشگاهی دارند. در واقع با این دستگاه تلاش می کنند محاسبه چگالی اجناس را به درستی انجام دهند و بدین ترتیب بتوانند با کمترین خطا، کالاها را اندازه گیری و عرضه نمایند. فروشگاه تراز محک به عنوان یکی از مراکز تأمین کنندۀ دستگاه های توزین، قادر به فروش انواع ترازوی فروشگاهی با قابلیت های مختلف می باشند.

خرید ترازوی فروشگاهی علمک دار

فاکتورهای متعددی در خصوص انتخاب و خرید  باسکول و ترازوی فروشگاهی وجود دارد که در این بخش تخصصی تر به این موضوع مهم خواهیم پرداخت. فروش ترازوی فروشگاهی در دسته بندی های مختلف صورت می پذیرد که می توان به ترازوی علمک دار و بدون علمک اشاره نمود. از قابلیت هایی که نسل جدید ترازوهای فروشگاهی به آن تجهیز هستند، می توان به داشتن حافظۀ داخلی، قابلیت اتصال به کامپیوتر، اتصال به دستگاه کارتخوان و چاپگر جانبی، قابلیت شبکه شدن با چندین ترازوی دیگر و ... اشاره نمود.

ضمن آنکه نسل جدید ترازوهای فروشگاهی مجهز به صفحه نمایشگر هستند که تعداد اقلام، وزن هر یک و وزن کل اجناس را به کاربر و خریدار نشان می دهد. بدین ترتیب میزان خطا برای محاسبات به حداقل می رسد و سطح کیفیت خدمات ارتقاء پیدا می کند. جهت خرید آنلاین ترازوی فروشگاهی می توانید به فروشگاه اینترنتی تراز محک مراجعه نموده و از میان محصولات موجود، مناسب ترین دستگاه توزین را سفارش دهید.

 فروشگاه تراز محک  

آدرس :  تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

 بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6

 ........................................  

خط ویژه پنج رقمی : 52871-021

02166000074 و 02166000073

 همراه : 09120663920

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 329
نمایش همه
علاقه مندی ها ()