آیفون تصویری از وسایل ساختمانی محسوب شده و به عنوان یکی از لوازم امنیتی مورد استفاده قرار گرفته می شود. این دستگاه به عنوان یک سیستم ارتباطی و حفاظتی در ساختمان سازی به کار برده می شود. امروزه خرید و فروش آیفون تصویری در مدل و برندهای مختلف صورت می پذیرد و بیشتر وظایف یک نگهبان ساختمان را انجام می دهد. هم اکنون آیفون های تصویری تنها به عنوان وسیله ای برای دیدن و باز نمودن درب به کار برده نمی شود، بلکه ارتباط داخلی میان واحدها را مهیا می نماید و کاربرد آن را می توان در اکثر مجتمع ها، ساختمان های مسکونی، اداری، تجاری، ویلاها و غیره ملاحظه نمود. فروشگاه تکنما شاپ به عنوان یکی از نمایندگی های فروش دستگاه های آیفون تصویری فعالیت دارد و توانسته اند متناسب با نیاز بازار، مدل های متنوعی از دستگاه های آیفون تصویری رنگی و سیاه و سفید را همراه با گارانتی عرضه نمایند.

از اجزای اصلی آیفون تصویری می توان به مانیتور، صفحۀ پنل داخلی و خارجی، کارتخوان، دوربین، برد اصلی، گوشی و منبع تغذیه اشاره نمود. اکثر دستگاه های آیفون تصویری موجود در بازار متشکل از صفحۀ نمایشگر در ابعاد متفاوت و استاندارد بر حسب اینچ هستند. بدین وسیله سازندگان سازه های ساختمانی به سهولت می توانند متناسب با نیازی که دارند، مناسب ترین آیفون تصویری را تهیه نمایند. افزایش قیمت آیفون تصویری بر اساس قابلیت ها، ابعاد مانیتور، داشتن حافظۀ داخلی و نوع صفحۀ مانیتور (لمسی و دکمه ای) صورت می گیرد.

از ویژگی های منحصر به فرد نسل جدید دستگاه های  آیفون تصویری تکنما  می توان به داشتن حافظۀ داخلی و ابعاد آن اشاره نمود. ضمن آنکه از سطح امنیتی بالایی برخوردار هستند. هم اکنون می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی تکنما شاپ در مدل های متفاوت آیفون تصویری ارزان خریداری نمائید.

 

 تکنما شاپ

آدرس: تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

          بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6 شرقی

          ........................................  

شماره های تماس: 02166000074 و 02166000073

همراه: 09120663920

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 352
نمایش همه
علاقه مندی ها ()