ترازوی فروشگاهی نیاز به معرفی ندارد چون امروزه در اکثر فروشگاه ها می توانید کاربرد این دستگاه را مشاهده نمائید. ترازو به عنوان وسیله ای برای اندازه گیری کالاهای مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود و امروزه تولید کنندگان توانسته اند با بهره گیری از فناوری پیشرفته، دستگاه های توزین را با قابلیت های بیشتری تولید نمایند. ترازو قپان، ترازوی عقربه ای، ترازوی آبی، ترازوی کفه ای و ترازوی ترکیبی از انواع ترازوی قدیمی به شمار می روند که در دهه های اخیر تولید کنندگان دستگاه های مدرن تری عرضه نمایند. فروشگاه تراز محک به عنوان یکی از فروشندگان با سابقه در زمینۀ تجهیزات فروشگاهی، انواع  ترازوی فروشگاهی را با قابلیت های پیشرفته به فروش می رساند.  

اگر به دنبال خرید ترازوی فروشگاهی هستید، در ابتدا توصیه می کنیم یک سری فاکتورهای مهم را در نظر بگیرید. موارد مهمی منجمله حجم کار در طول روز، حداکثر مقدار توزین، قیمت و قابلیت های دستگاه را مد نظر داشته باشید. ترازو یکی از دستگاه های قدیمی است که قدمتی طولانی دارد و در امور محاسبات وزن و توزین اقلام جامد و مایع به کار برده می شد. بدین ترتیب با گذشت زمان تلاش نمودند تا امکانات پیشرفته تری به این دستگاه بی افزایند. نتیجۀ این اتفاق، فروش ترازوی فروشگاهی در دسته بندی های علمکدار و بدون علمک می باشد.

نسل جدید دستگاه های ترازو به صورت دیجیتالی ساخته می شوند که قابلیت اتصال به کامپیوتر و دستگاه های چاپگر را داشته باشند. ضمن آنکه دارای حافظۀ داخلی هستند و امکان توزین اقلام چندین مشتری را در کنار یکدیگر فراهم نموده است. اگر به دنبال خرید ترازوی محک با امکانات پیشرفته تری می باشید می توانید به فروشگاه اینترنتی تراز محک مراجعه نموده و از میان محصولات موجود، مناسب ترین ترازوی دیجیتالی را سفارش دهید .

 فروشگاه تراز محک  

 آدرس :  تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

 بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6

 ........................................  

خط ویژه پنج رقمی : 52871-021

02166000074 و 02166000073

 همراه : 09120663920

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 373
نمایش همه
علاقه مندی ها ()