اگر تا کنون برای خرید ویدئو پروژکتور اقدام ننموده اید، آشنایی با ویدئو پروژکتور مدل T48 شما را ترغیب به خرید پیشرفته ترین دستگاه پروژکتور می نماید. چرا که این دستگاه از قابلیت های جدید برخوردار است و با وجود قیمت نسبتاً بالا، باعث گردیده بسیاری از افراد مشتاق خرید آن باشند. در واقع این نوع ویدئو پروژکتور بر اساس تکنولوژی روز دنیا ساخته شده است و کار کردن با دستگاه برای عموم افراد کار راحتی می باشد. فروش ویدئو پروژکتور مدل T48  توسط فروشگاه نیزار کالا صورت می پذیرد چون از محصولات این برند معتبر به شمار می رود. این مجموعه در طول فعالیت حرفه ای خود، توانسته انواع ویدئو پروژکتور ارزان و همچنین با قیمت بالا را تولید و به بازار عرضه نماید.

مهمترین ویژگی ویدئو پروژکتور T48

یکی از قابلیت های بارز و شاخص این دستگاه می توان به نمایش تصاویر با رزولوشن فول اچ دی در حد 4K اشاره نمود. این دستگاه تجهیز به سیستم عامل اندروید 9 و انواع پورتی است که قابلیت اتصال به دستگاه های دیجیتالی قدیمی و جدید را دارند. بدین وسیله شما بدون دغدغه می توانید در هر موقعیت از مزایای این دستگاه برای نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ بهره گیرید. ویدئو پروژکتور مدل T48 دارای لنز شیفت است که از انعطاف پذیری بالایی برخوردار بوده و به سهولت می توان با استفاده ریموت کنترل تنظیمات لنز آن را انجام داد.

فاکتورهای متعددی در انتخاب و خرید ویدئو پروژکتور مدل T48 با قابلیت پرتابل وجود دارد که در ادامۀ متن می توان به طول عمر بالای لامپ LED آن اشاره نمود. در واقع در حالت معمولی و ECO قادر به پشتیبانی پخش داده به مدت حداکثر 50 هزار ساعت می باشد. کنتراست این دستگاه 1 به 1800 با شدت روشنایی 6 هزار لومن انسلز می باشد.

جهت خرید ویدئو پروژکتور اندرویدی می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نمائید.

  فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 508
نمایش همه
علاقه مندی ها ()