گسترش محبوبیت ویدئو پروژکتور اندرویدی باعث گردیده تا تقاضا برای فروش این دستگاه در سطح جهانی افزایش یابد. در نتیجه این اتفاق، در داخل کشور شاهد تولید و فروش انواع ویدئو پروژکتور با قابلیت های پیشرفته می باشیم. البته برخی از افراد هنوز با چگونگی کارکرد این دستگاه آشنا نیستند و به همین دلیل این مقاله گردآوری شده است که می تواند یک راهنمای جامع برای خرید ویدئو پروژکتور اندرویدی محسوب شود. پروژکتور جزء یکی از وسایل الکترونیکی است که قابلیت نمایش سیگنال های صوتی و تصویر را در ابعاد بزرگ تر از واقعی خود دارند. فروشگاه نیزار کالا نیز توانسته به عنوان یکی از مراکز تولید کننده و عرضه کنندۀ دستگاه های پروژکتور در ایران شناخته می شود. در لیست محصولات خود، توانسته اند موفق به تولید انواع ویدئو پروژکتور اندرویدی شوند.

خرید ویدئو پروژکتور اندرویدی بر اساس کیفیت تصویر

لنز و لامپ LED از جمله اجزای اصلی دستگاه های پروژکتور محسوب می شوند که قابلیت پخش تصاویر را در ابعاد بزرگ فراهم نموده اند. بدین ترتیب نوع این قطعات بر روی کیفیت وضوح تصاویر و همچنین طول عمر دستگاه تأثیر می گذارد. بنابراین هنگام خرید مینی ویدئو پروژکتور اندرویدی شما به سهولت می توانید با بررسی مشخصات فنی مندرج بر روی دستگاه، متناسب با مساحت محیط و نوع دستگاه های منبع دیجیتالی، کاربردی ترین پروژکتور را تهیه نمائید.

انتخاب ویدئو پروژکتور اندرویدی که قابلیت اتصال به دستگاه های دیجیتالی با سیستم عامل اندروید را دارد، می تواند در هر موقعیت مکانی و زمانی نیاز شما برآورده سازد، ضمن آنکه در ابعاد کوچک و وزن سبک ساخته شده باشند. بررسی واحد اندازه گیری شدت نور، میزان وضوح تصویر بر اساس تعداد پیکسل بر روی پرده نمایشگر، میزان کنتراست تصویر و نوع درگاه ها هنگام خرید ویدئو پروژکتور اندرویدی ضرورت دارد. در صورت نیاز به مشورت و  خرید ویدئو پروژکتور وای فای دار می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نمائید.

فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 452
نمایش همه
علاقه مندی ها ()