فروشگاه دیجی اسکال - ترازوی دیجیتال آزمایشگاهی and مدل gr ۱۲۰:

ترازوی دیجیتال آزمایشگاهی and عموماً با توجه به نام آن در مراکزی مانند آزمایشگاه مورد استفاده قرار می گیرد، در نظر داشته باشید که این مراکز با توجه به سر و کار داشتن با موادی که عموماً بسیار سبک و حساس هستند به سادگی می توان از این  ترازوی دیجیتال استفاده کرد. در نظر داشته باشید این مراکز دائماً با مواد گرمی سروکار دارند بنابراین حساسیت و دقت در کار باعث می شود که کاربران متقاضی ترازویی بسیار دقیق و حساس باشند، از این رو ترازوی دیجیتال آزمایشگاهی and جی آر ۱۲۰ یک انتخاب بسیار ایده آل می باشد.

فروشگاه دیجی اسکال - شکل ظاهری ترازوی دیجیتال آزمایشگاهی and مدل gr ۱۲۰:

در خصوص طراحی ظاهری این ترازوی منحصر به فرد باید بگوییم که از یک محفظه شیشه ای بسیار محکم و قابل اعتماد بهره گرفته است، در نظر داشته باشید که در قسمت پشت این محفظه پلاستیکی قرار دارد، بنابراین از ۳ بعدی این محفظه می تواند مواد قرار داده شده بر روی ترازوی دیجیتال را مشاهده کرد. این محفظه که دور سینی را فرا گرفته باعث می شود فرایند عملیاتی توزین با دقت هرچه تمام تر انجام شود. این محفظه دارای ۳ درِ کشویی مانند می باشد و از سه طرف ترازو قابل دسترس است. البته در نظر داشته باشید که این امکان از بالا نیز میسر است. بنابراین ترازو از چهار طرف می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. نکته حائز اهمیت در خصوص ترازوی دیجیتال آزمایشگاهی and این است که به دلیل حساسیت این ترازو باید حتماً از محفظه برای استفاده در امر توزین بهره گرفت، زیرا به سادگی محفظه می‌تواند تاثیرات عوامل بیرونی را حذف کند. این عوامل مطمئناً بر روی توزین دقیق ترازو تاثیر منفی می گذارند. در نظر داشته باشید که با استفاده از این محفظه ترازو حوزه کاربری خود را گسترده تر می کند. مثلاً می‌توان از آن در صنایع حساس طلا و جواهر و ری‌ گیری های مربوط به آن استفاده کرد.

از قابلیت پر کاربرد محفظه که بگذریم درخصوص بدنه آن باید بگوییم که این قسمت از ترازو در پایین ترین بخش ترازو قرار گرفته است و دارای ارتفاع بسیار کمی می باشد. دکمه ها و صفحه نمایش ترازو بر روی این بدنه با شیب بسیار اندک تعبیه شده است، طرح زیبای این صفحه نمایش و دکمه ها به کاربر تسلط خوبی را ارائه خواهد کرد. در خصوص سینی توزین در این ترازو باید گفت که این سینی از جنس استیل می باشد و قطر آن ۸.۵ سانتیمتر است و همچنین کاملاً صاف و صیقلی است، این قسمت از ترازو انجام عملیات حساس توزین را به عهده دارد.  خرید ترازو را با قیمت ارزان از سایت انجام دهید.

فروشگاه دیجی اسکال - امکانات و قابلیت های ترازوی دیجیتال آزمایشگاهی and مدل gr ۱۲۰:

ترازوی دیجیتال آزمایشگاهی and جزو ترازو های گران قیمت در بازار به حساب می آید و به لحاظ امکانات باید بگویم که از امکانات خوبی برخوردار است و به سادگی قادر است تمام نیاز های یک مرکز آزمایشگاهی را مرتفع سازد. یکی از قابلیت های بارز این ترازو کالیبراسیون اتوماتیک آن می باشد، در واقع ترازو پس از فرایند تمیز کاری و یا جابجایی به صورت خودکار کالیبره خواهد شد. این قابلیت، ترازو را در عرض کمتر از یک ثانیه در شرایط توزین قرار می دهد. در نظر داشته باشید که این ترازو به سادگی می‌تواند با استفاده از پورت rs۲۳۲ خود به کامپیوتر و چاپگر جانبی متصل شود. همچنین این ترازوی دیجیتال قابلیت زیرکِش نیز دارد، قابلیت زیرکش در واقع توانایی وزن کردن از زیر ترازو می باشد. یکی دیگر از امکانات حائز اهمیت برای آزمایشگاه ها داشتن کیت دانسیته است که این ترازو قابلیت نصب آن را دارد. در واقع کیت دانسیته برای اندازه گیری چگالی یا جرم مواد مورد استفاده قرار می گیرد و عموماً یکی از پرکاربردترین مسائل در آزمایشگاه ها می باشد.

 فروشگاه دیجی اسکال 

ساعت پاسخ گویی تلفنی ← 8 صبح الی 20
تلفن همراه ← 09123124701
خط ویژه ی چهار رقمی ← 0216123 
تماس : 02155833430 - 02133124701
نمایندگی ها ← 02133510969 ، 02177379815 ، 02133510970 - 02166085712
آدرس دفتر فروش ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار از خيابان ازادي - ورودي ساختمان از داخل دكتر هوشيار پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 343
نمایش همه
علاقه مندی ها ()