فروشگاه دیجی اسکال - دیگر امکانات و قابلیتهای ترازوی ۳۰ کیلویی پند مدل Px7500:

ترازوی پند ۳۰ کیلویی پند ۸۴ حافظه‌ای مستقیم دارد، البته ۹۹۹ حافظه غیر مستقیم نیز برای آن در نظر گرفته شده است. در خصوص نمایشگر این ترازوی پند می توان گفت که از نوع ال ای دی می باشد و در قسمت پشت سینی یا کف و همچنین روی علمک ترازوی پند تعبیه شده است. در نظر داشته باشید که این نمایشگر قادر است تا حداکثر ۶ رقم وزن اجناس مختلف را به کاربر ارائه کند. البته در کنار وزن اجسام، کاربر می تواند تا حداکثر ۷ رقم قیمت اجناس و حداکثر ۸ رقم قیمت کل اقلام را مشاهده کند.

یکی از قابلیت های بسیار خوب ترازوی پند ۳۰ کیلویی امکان اتصال آن به صندوق پول می باشد، این امکان به وسیله پورت هایی که در ترازو تعبیه شده است فراهم می آید. البته به استثنای متصل شدن به صندوق پول این ترازو می تواند به کامپیوتر نیز متصل شود. در نظر داشته باشید که کمتر ترازویی می‌تواند به چاپگر خارجی یا همان چاپگر جانبی متصل شود اما این ترازو این قابلیت را نیز دارا می باشد. فروش ترازوی محک از طریق سایت انجام می گیرد. 

همانطور که می دانید کمپانی پند یک برند داخلی و کاملاً ایرانی است و در خصوص دستگاه های توزین دیجیتالی صنعتی و غیر صنعتی فعالیت می کند.

فروشگاه دیجی اسکال - خرید ترازوی ۳۰ کیلویی پند مدل Px7500:

امروزه فروشگاه های متعددی در زمینه خرید و فروش تجهیزات و وسیله های مختلف فعالیت می کنند، اما در نظر داشته باشید که مراکز معتبر برای ارائه اجناس اصلی در سطح جامعه بسیار کم می باشند خصوصاً برای خرید های غیر حضوری و اینترنتی این مسئله بیشتر احساس می‌شود. در پیرو این موضوع توصیه ما به شما خریداران گرامی این است که خرید های خود را از سایت اینترنتی فروشگاه دیجی اسکال انجام دهید و از امکانات بی نظیر این مرکز خرید بهره مند شوید. در نظر داشته باشید که مرکز خرید اینترنتی دیجی اسکال دارای مدلهای مختلف ترازو می باشد و به صورت اختصاصی ترازو های پند را برای عرضه به خریداران در فروشگاه خود قرار داده است. شما می توانید در این مرکز خرید از قیمت های بی نظیر و نازل آن بهره مند شوید. یکی از امتیازات بارز این مرکز ارتباط مستقیم با کمپانی پند می باشد، از این رو قیمت ترازو های این مرکز خرید اینترنتی با قیمت کارخانه ای چندان توفیقی ندارد. بی تردید خریداران گرامی می توانند خرید خود را با قیمت های باور نکردنی که مشابه آن در هیچ مرکز خریدی وجود ندارد انجام دهند. در نظر داشته باشید که فروشگاه اینترنتی دیجی اسکال تمامی ترازوهای کمپانی پند را با ضمانت نامه رسمی و خدمات بعد از فروش به خریداران ارائه می کند.

فروشگاه دیجی اسکال 

تلفن همراه ← 09123124701
خط ویژه ی چهار رقمی ← 0216123 
تماس : 02155833430 - 02133124701
نمایندگی ها ← 02133510969 ، 02177379815 ، 02133510970 - 02166085712
آدرس دفتر فروش ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار از خيابان ازادي - ورودي ساختمان از داخل دكتر هوشيار پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 467
نمایش همه
علاقه مندی ها ()