ترازوی محک از برندهای شناخته شدۀ ایرانی محسوب می شود که توانسته بخش اعظمی از بازار را به خود اختصاص دهد. شرکت توزین توان سنجش که با نام تجاری محک فعالیت خود را آغاز نمود، توانسته با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و منطبق بر استانداردهای تولید دستگاه های توزین با دقت بالا، محصولاتی با کیفیت به بازار عرضه نمایند. باسکول و ترازو دو دستۀ اصلی از محصولات این کمپانی معتبر به شمار می رود. فروشگاه تراز محک به عنوان یکی از نمایندگی های اصلی این کمپانی در حال فعالیت می باشد و توانسته در راستای جلب نظر مشتریان و صاحبان صنایع انواع دستگاه های توزین برند محک مانند ترازوی محک  را در لیست محصولات عرضه نمایند.

خرید ترازوی دیجیتالی محک

اگر به دنبال خرید ترازوی محک هستید، در ابتدا می بایست یک سری نکات مهم را در نظر بگیرد که در ادامۀ متن دقیق تر بدان می پردازیم. حداکثر توان توزین ترازو و قابلیت های آن موارد مهم و کلیدی هستند که بر روی انتخاب مدل ترازوی محک تأثیرگذار می باشد. هم اکنون توسط این کمپانی معتبر، شاهد فروش ترازوی فروشگاهی محک و ترازوی صنعتی محک می باشیم که شامل دسته بندی های مختلف هستند.

محصولات توزین محک به عنوان یک برند ایرانی با برندهای خارجی مشابه برابری می کند و به همین خاطر اکثر صاحبان صنایع خواستار خرید ترازوی محک و باسکول های این برند می باشند. ترازوی محک علمک دار و بدون علمک از جمله دسته بندی اصلی ترازوی فروشگاهی محک به شمار می روند. بدین ترتیب صاحبان صنایع متناسب با نیازی که دارند، می توانند بهترین ترازوی محک را با ظرفیت استاندارد خریداری نمایند. بدون شک آپشن ها و میزان ظرفیت اندازه گیری از جمله موارد مهمی هستند که بر روی قیمت ترازوی محک تأثیرگذار می باشد. جهت اطلاع از قیمت خرید باسکول و ترازوی محک می توانید به فروشگاه تراز محک مراجعه نموده و به صورت آنلاین خرید خود را انجام دهید.

 فروشگاه تراز محک  

آدرس :  تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

 بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6

 ........................................  

خط ویژه پنج رقمی : 52871-021

02166000074 و 02166000073

 همراه : 09120663920

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 455
نمایش همه
علاقه مندی ها ()