آیفون تصویری از جمله تجهیزات اصلی برای ساختمان محسوب می شود. در واقع این دستگاه به منظور برقراری آرامش و امنیت یک ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. با توسعۀ فناوری و گسترش درب های مکانیزه، رقابت زیادی میان شرکت های تولید کنندۀ  آیفون تصویری بوجود آمده است. در نتیجۀ این اتفاق بزرگ شاهد فروش آیفون تصویری با قابلیت های مختلف می باشیم. به طور کلی هر چه امکانات یک دستگاه بیشتر باشد، قطعاً افراد راحت تر می توانند تنظیمات دستگاه را انجام دهند. با افزایش تعداد آپارتمان نشینان، ایجاد و حفظ امنیت ساختمان یک دغدغه به شمار می رود. فروشگاه تکنما شاپ تلاش نموده شرایط مناسبی را برای فروش آیفون تصویری فراهم آورد.

خرید آیفون تصویری با صفحه نمایشگر رنگی

اگر به دنبال خرید آیفون تصویری مانند خرید آیفون تصویری تکنما  برای ساختمان نوساز و یا قدیمی هستید، می توانید با بررسی تمام جوانب و سطح انتظاری که در حوزۀ حفظ امنیت ساختمان دارید، بهترین آیفون را انتخاب نمائید. جهت تشخیص یک آیفون تصویری مناسب، می بایست بدانید که چه قابلیت هایی از این دستگاه انتظار دارید. آپارتمان نشینی شرایط را به نحوی فراهم نموده است که حفظ امنیت ساختمان سخت تر از گذشته شده است چون تردد افرادی که در ساختمان رفت و آمد دارند، بسیار است. بدین وسیله تجهیز نمودن ساختمان به آیفون تصویری که امکان مشاهدۀ اشخاص مقابل درب ورودی را فراهم می آورد، بسیار کاربردی است.

امکان ضبط صوت و تصویر، ایجاد ارتباط داخلی میان واحدها، باز نمودن درب پارکینگ و داشتن حافظۀ داخلی تنها برخی از امکاناتی هستند که نسخه های جدید آیفون تصویری به آن مجهز می باشند. صفحه نمایشگر، حافظه دار بودن، داشتن صفحه کلید لمسی، قابلیت پشتیبانی از چند پنل و ... از دیگر قابلیت های برخی از آیفون های تصویری است که افراد بر اساس آنها، می توانند مناسب ترین مدل این دستگاه را از طریق فروشگاه اینترنتی تکنما شاپ خریداری نمایند.

  تکنما شاپ

آدرس: تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

          بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6 شرقی

          ........................................  

شماره های تماس: 02166000074 و 02166000073

همراه: 09120663920

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 458
نمایش همه
علاقه مندی ها ()